X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על הקואליציה המושלת בזכות עודף קולות זעום לצופף שורות ולתפקד היטב וכמקשה אחת, הומוגנית, ממושמעת ומלוכדת. ראש הממשלה המבין את ההזדמנות הנדירה של לכידות בה הכול תלויים זה בזה מיישר קו ופועל למשול ברוח הימין שבחרו
▪  ▪  ▪
למשול ברוח הימין [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

זהו, קמה ממשלה בישראל. זעקות השבר של השמאל המובס מוסיפות בריאות לנאמני ארץ ישראל בהיותן מעידות כאלף עדים על שברון חלומם לבצע מכירת חיסול כללית של נכסי הלאום, מורשתנו, תורתנו וארצנו. הטענה בדבר חלוקת העם היושב בציון לשני מחנות שווים בכוחם ובגודלם היא מופרכת ומבוססת על אחיזת עיניים, שקר ורמייה.
נעשה סדר. מחנה הימין ממנו מורכבת הממשלה מונה אכן שישים ואחד חברים בלבד אלא שכדי לקבל תמונה אמיתית יש להביא בחשבון שני נתונים נוספים. ישראל ביתנו המתחזה לימין זכתה לעוד ששה מנדטים. אומנם באופן אישי אינני סומך כלל ועיקר על ליברמן לעניין הנאמנות לארץ ישראל אך לית מאן דפליג שרוב רובם של מצביעיו רואים בו ימין.
אלי ישי ומפלגתו חסרו מעט קולות על-מנת להיכנס לכנסת. יוצא מכאן שעוד כארבעה מנדטים בקירוב הם ימין מובהק. מכאן שלאחר שמוציאים מהחשבון את קולות הערבים להם אין כל חלק ונחלה בעם היהודי, הרי שיחסי הכוחות המשקפים את המציאות אל נכון הם שבעים ואחד מנדטים לימין, שלושים וששה לשמאל והיתר ערבים אותם אין להחשיב כלל בענייני הלאום, קדושת הארץ ומאפייניה היהודיים של מדינת היהודים.
ניצחון בנוק אאוט לימין!!
בשונה מראייתי הביקורתית בדרך כלל, אבקש לתאר לקמן תסריט חיובי שבאם יתגשם - ישפר מאוד את מצבנו- בחינוך, בהתיישבות, בעולם המשפט ומהבחינה הדתית ולאומית - כאן במדינתנו.
על הקואליציה המושלת בזכות עודף קולות זעום (שכאמור, איננו משקף נאמנה את הלכי הרוח האמיתיים בעם) לצופף שורות ולתפקד היטב וכמקשה אחת, הומוגנית, ממושמעת ומלוכדת. ראש הממשלה המבין את ההזדמנות הנדירה של לכידות בה הכול תלויים זה בזה מיישר קו ופועל (סוף-סוף) למשול ברוח הימין שבחרו.
פיטורי מנכ"לי משרד התקשורת ומשרד החוץ עשויים להעיד על כוונה לשדר (תרתי משמע) כלפי חוץ וכלפי פנים תכנים יותר לאומיים, יותר יהודים. זעקות השבר של התקשורת העוינת ושוחריה מעידים על חשש מפני אובדן מעוז הכוח השמאלני העושה בנו (ובנתניהו ביתר שאת...) שמות. אם נפל לנתניהו האסימון, לאחר הלינץ' התקשורתי אותו עבר במערכת בחירות שטרם הייתה כמותה, כי אז ייתכן שמעז יצא מתוק ונזכה לראות טיפול שורש בתקשורת שיהפוך אותה מקן צרעות שמאלניות לתקשורת הוגנת המכירה סןף סוף בזכות הקיום של מדינת היהודים.
איילת שקד שהופיעה באופן מכובד ולא שגרתי בכנס עורכי הדין באילת, הביעה שם את כפירתה בגישה המשימה אותנו ואותה כבני החושך ויש לקוות שאומץ נחישות וגאווה יהודית יסייעו בידה לבצע במערכת המשפט עליה היא מופקדת מהפיכה רבתי. שוו בנפשכם את אורית סטרוק אוחזת בתפקיד בכיר במשרד, הליך בו נבחר יועץ משפטי לממשלה שאיננו חבר (ברוחו) בשלום עכשיו ו"בצלם", שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים לכיוון יותר מאוזן ולאומי ועוד תופינים רבים - כולם לאומיים יותר, יהודיים יותר, מתוקים יותר....
נפתלי בנט במשרד החינוך יכול לאחוז השור בקרניו ובהיותו עם שתי ידיו על ההגה לחולל שינוי אמיתי וסוחף לטובת מדינת היהודים, צרכיה ומאפייניה.
החטיבה להתיישבות, המנהל האזרחי (בהנחה שההסכמים יכובדו לבסוף...), המשרד לביטחון פנים - כל אלה מצויים היום בידיים יותר טובות. ברוך השם נפטרנו מציפי לבני, מאהרונוביץ', מלפיד ומיעקב פרי. כל אלה יושבים כעת במקום ממנו אינם יכולים להזיק. ברוך השם!!
מה שנותר הוא לקוות שאפילו יעלון שר הביטחון יקבל סוף-סוף קצת ביטחון ויצטרף לעם היהודי בעשייה ביטחונית נכונה ובהתיישבות. הפסקת ההרס בהתיישבות (לכך עוד לא זכינו..), השבת ההרתעה ומדיניות תקיפה כלפי הטרור הערבי הם צורך השעה ומצוות הדור !! בידו הדבר.
באם התלכיד הזה יעבוד כמו שצריך כאיש אחד ובלב אחד, יכול שלימים לבוא ניגש כולנו בשמחה לחזק ידי העושים במלאכה ולהגדיל כוחם עוד. למעננו היהודים ולשם שמירה על תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל.

תאריך:  26/05/2015   |   עודכן:  26/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היש מקום לאופטימיות?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא
אהרון שחר  |  26/05/15 11:24
2
צריך הומוגניות
משמעת ולכידות  |  26/05/15 12:29
3
בלי פייגלין שיענטז על הר הבית?
ע_הראל  |  27/05/15 03:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
ליאור רזניק
ליברמן לא שלף מהמותן, לא פעל מהלב, הוא פעל כחלק מתוכנית סדורה - תוכנית לבניית בסיסו הפוליטי מחדש לקראת הבחירות הבאות, תוכנית שבסופו של יום הוא רואה אותה כחלק מהמקפצה שלו אל עבר כיסא ראש הממשלה
עידן יוסף
הממשלה אישרה טלפונית את מינויו של גלעד ארדן לשר לביטחון הפנים ולאיומים אסטרטגיים    אלקין ושטייניץ זומנו לשיחות פיוס אצל נתניהו
עופר וולפסון
לפי התיקון שאושר בוועדה בראשותה של שרת המשפטים החדשה איילת שקד, תקציב 2015-2016 יהיה תקציב דו-שנתי, והממשלה תוכל לאשרו בתוך 175 מיום כינונה
עמי דור-און
אצה הדרך לנשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק לנסות ולטכס עצה מעל דפי העיתון עם איילת שקד בנוגע למינויה    כדי להבין מה בדיוק מבקש ברק ששקד תעשה ומה לדעתו צריכות להיות משימותיה בתפקידה החדש, צריך לבדוק לעומק את הכוונות המסתתרות מאחורי המילים
איתמר לוין
כחלון הוא משפטן ולא עורך דין    הועדף על פני שרים עורכי דין מהליכוד - סילבן שלום ויריב לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il