X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נחישות? הרתעה? רצון למגר את האויב? לנצח? לכל אלה אין זכר. מדיניות רפה, תבוסתנית ויותר מכל מסוכנת - הם ממאפייני ההתנהלות של הפחדנים הרופסים המעוטרים בתארים רה"מ ושר הביטחון
▪  ▪  ▪
משה יעלון, בנימין נתניהו. מדיניות רופסת [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]

לקרוא ולא להאמין!!
הלילה אטמו כוחות "הביטחון" את בית המחבל הארור שטבח באחינו בבית הכנסת בהר נוף. יהודים צדיקים עטופים בטליתות ותפילין נרצחו בשחרית היום בעת שעבדו את השם יתברך.
כל היהודים דממו באותו בוקר נורא והאבל הכה בכולנו. יש מחזות קשים, יש קשים יותר, יש מחזות בלתי אפשריים אותם לא יכולה הנפש להכיל.
לאסוננו הניאו נאצים של דורנו, ערבים הצמאים לדם יהודי, מכים בנו ומפילים בנו חללים. הם מכים במקומות הכי כואבים ומעבירים מן העולם בטרם עת יהודים צדיקים, בעיקר יהודים צדיקים.
הנרצחים שמתו על קידוש השם הם על-פי רוב מאוהבי הארץ, מבוניה וממיישבה, מדובר באוהבי התורה ולומדיה, לוחמים בעוז על תקומת העם היהודי בארצו- גיבורים כולם.
לעולם לא נשכח את הקדושים שנטבחו במרכז הרב, זכרם של קדושי הר נוף לא ימוש מלבנו, יהודים טובים שנרצחו על אם הדרך ובמיטותיהם באישון לילה יישארו חקוקים בלבבות וזכרם לא ימוש מאתנו.
השמות רבים מנשוא וזכורים כולם, כך גם הכאב. משפחת פוגל, שלום שרקי, עידו זולדן, ועוד ועוד ועוד....
תגובת המלכות (לשלומה אנו מתפללים) היא משהו בין ה"בלתי נסבל" לבין "פשע" ובגידה.מדובר בשערורייה רבתי ובהפקרות לה אין תירוצים. מי שאחראי לחיי היהודים בארץ ישראל מועל בתפקידו ובודאי שאיננו ראוי ו/או כשיר לכהן בו.
נחישות?, הרתעה?, רצון למגר את האויב?, לנצח?.....(חס ושלום....). לכל אלה אין זכר. מדיניות רפה, תבוסתנית, פושעת ויותר מכל מסוכנת - הם ממאפייני ההתנהלות של הפחדנים הרופסים המעוטרים בתארים הכל כך שקריים - "שר הביטחון", "ראש הממשלה"....
אין ביטחון ואין משילות.
בית נאטם - שמחת זקנתי. כמדומני שהמתנקש ביהודה גליק זכה להנחות - בבית המשפחה שגדלה את המפלצת אטמו חדר אחד...שם דרה החיה הנאצית המסוכנת הזו.
וההפקרות נמשכת - פתיחת צירים, הקלות, העברת מלט, עונשים קלים ומדיניות "פתיחה באש" מסרסת והרסנית. השם היאה לה והיותר מדויק בעליל הינו- מדיניות "נצירת האש". מדוע ? תשאלו, למה? במה פשענו שכך נוהגים הפקר בחיינו ובחיי ילדינו, עד אנה זילות החיים יכולה להגיע?
תשובה אין.
שחתי את יגוני באזני חבר לו אמרתי שלו הייתה בעבר הרחוק תגובה הולמת ונכונה לרצח יהודים ברי שחיי מאות ואלפים היו נחסכים. חיים מלאים,שמחים, יוצרים,אוהבים וקדושים. אם לפני עשרות שנים הייתה ממשלת ישראל נוהגת בתקיפות הכול היה נראה אחרת.
מהי תקיפות תשאלו?
ביום בו מתבצע רצח פושטים כוחות צבא גדולים על הכפר ממנו יצא הרוצח. הבית ממנו יצא המנוול מושמד על יושביו ועל תכולתו, מיד !!. בני החמולה נחקרים וכל מי שנחשד בקרבה (ולו שולית) לרצח מושלך לכלא (כלא אמיתי לא כמו זה המתקיים אצלנו...) לשארית ימיו. כל מי שנמצא משתף פעולה (לוגיסטית, תכנונית, כלכלית ורעיונית - מוצא להורג - בלי בג"ץ ובלי בצלם.....
כל בני הכפר מועלים על משאיות ומגורשים לעזה, לסיני, ללבנון, ללוב, לים הפתוח - בחרו אתם את האופציה המועדפת. בהמשך ובתוך לוח זמנים קצוב הכפר כולו מושמד עד דק-עד אשר שייריו נראים כמו מה שנשאר ברוסיה אחרי צ'רנוביל.
אגב-הכל נעשה באור יום ובקול תרועה רמה, למען יראו וייראו- הרוצחים מבית, הרוצחים מסביב והאנטישמיים בעולם הגדול-בעולם כולו. (ולא כמו שנעשה היום באישון לילה ובהיחבא....כמו עקיצה אסורה או פגע וברח אומלל.....)
לא שכחתי - הרוצח כבר מזמן איננו בחיים - על-פי התסריט דלעיל.
לו כך נהגנו לפני שנים הרבה - היו נחסכים חיים רבים, חיים של יהודים יקרים, בשר מבשרנו.
לא נהגנו כך.

תאריך:  01/07/2015   |   עודכן:  02/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין ביטחון, אין משילות
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
בעז- אתה חלש ורופס.
מאז ומתמיד,  |  1/07/15 12:28
 
- לקשקשן השקרן
מגיב ותיק  |  1/07/15 20:39
2
אתה צודק -פוחדים מאובמה והשמאל
יוצא עירק  |  1/07/15 19:57
3
למה? הסברתי למה
אהרון שחר  |  1/07/15 21:50
4
בעז צודק במאה אחוז !
שאול אבידור  |  2/07/15 12:44
5
תקיפות כן סכלות לא
היהודי הניצחי  |  3/07/15 15:41
 
- תשובה לך...
בעז ש  |  3/07/15 19:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אליקים העצני
תקשורת עוינת אוהבת לזרוק לימין את הסיסמה "מילים הורגות". אכן כן, אבל האם לא חל אותו הדין גם על מילים של ערבים ההורגות יהודים? האם קצרה בינתנו מלראות את הקשר הסיבתי שבין הקריאה לרצח למעשה הרצח? אחרי למעלה מ-100 שנים מדממות עוד לא למדנו, מה מסוגלות מילים כמו 'אדבח אל יהוד' לחולל?
איציק וולף
שר הביטחון הצהיר כי רצף הפיגועים האחרון הוא 'גל טרור' והאשים את הרשות הפלשתינית בהסתה לרצח יהודים    צה"ל תגבר כוחות ביו"ש    בוטלו ההקלות למתפללים מוסלמים בהר הבית
אריאל י. לוין
סגן הרמטכ"ל לשעבר טוען שבכך ניתנה חסינות לארגון    טוען: עקומת הלמידה של ארגוני הטרור תלולה מאוד, בעוד עקומת השיפורים הטכנולוגיים של ישראל היא מתונה מאוד
רבקה שפק ליסק
מדוע דרור פיילר מארגן משטים לעזה ולא לסוריה שם נרצחו כבר 200,000 אזרחים במלחמת אזרחים עקובה מדם? פירוז עזה תמורת הסרת המצור - זהו הפתרון ולא המשטים שהוא מארגן
אריאל י. לוין
על הגרעין האירני אמר שר המודיעין ישראל כ"ץ: מדינת ישראל לא יכולה לתת יד לתהליכים הללו והיא תצטרך להיערך ולפעול בהקדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il