X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית 9.7.15-3.7.15

מתווה הגז? יש מקום לאופטימיות

לפנינו ימים שבהם תהיה התפתחות פתאומית שתגרור אירועים לא רצויים נסיגת ונוס הקרובה מזכירה את יולי 2007 משבר הסאב פריים והתוצאות שהגיעו אחריו הצורך להתגונן יתעורר השבוע גם ברמה האישית
▪  ▪  ▪
יהיו הסכמות והחלטות חיוביות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בסוף השבוע החשיבה פתוחה יותר ועוזרת לנו להתבונן על המתרחש בדרכים שונות ולכוון את האנרגיה והכישורים לכיוון הרצוי. אל תזניחו את מה שנמצא באחריותכם סביב התאריך 6.7 - מדובר בחובות שצריך למלא, תשלומים שיש לשלם ולבצע את העבודה הנדרשת. הצורך להתגונן יתעורר לקראת סוף השבוע. קיים רצון להגן על השטח הפרטי מתוך הרגשה שהטריטוריה האישית, או האדם עצמו, מאוימים. זכרו שהכוכבים פועלים לא פעם כמה ימים לפני ההיבט המדויק. תהיה נטייה להיכנס למאבקי כוח, ואלו מביניכם שהם פגיעים, ירגישו בכך במיוחד. בימים 6.7-5.7 הכעס החבוי יבעבע ולא חייבים להגיב לכל מצב של חוסר הסכמה או ויכוח מתוח. אולי כדאי "לבחור" את הקרבות שלכם על-פי החשיבות שלהם בחייכם ו/או בסדר היום שלכם. חפשו דרך לשחרר קיטור, אולי באמצעות ריקוד, אימון בחדר הכושר, ריצה קלה על שפת הים באוויר הצח או כל דרך אחרת שעובדת עבורכם.
מעברו של כוכב מרקורי, כוכב התקשורת והחשיבה, למזל סרטן בתאריך 8.7, ישלב אינטלקט עם רגש לאורך כמה שבועות ולא קל להפריד ולמצוא את האיזון הנכון בין ההיגיון והרגש בימים כאלה. זו תקופה טובה לאמנים שביניכם, היצירתיות במיטבה.
במערכת בינאישית קל יהיה לנהל שיחות עם תכנים משמעותיים עמוקים. נצלו זאת לפני שכוכב ונוס נכנס לנסיגה ועלול "לקלקל" יחסים.
אנו בחודש שיביא איתו כמה נקודות-מפנה בתחומים שונים. שימרו על ערנות!
השבועות הקרובים עלולים להיות לא נוחים בגלל בעיות בלתי צפויות המתפתחות במהירות, כאלה שישפיעו על אופי האירועים ולכן מומלץ שלא לקבל החלטות חדשות וחפוזות. החל מהתאריך 10.7 ועד 16.7, קיים חשש להתלקחויות במקומות דליקים, תרתי משמע, שריפות, אש ו/או התלקחות של חומרים נפיצים מאוד. זה עלול להיות בחצר הפרטית שלכם וגם במישור רחב יותר - מדיני וארצי. ישראל וארה"ב פגיעות מאוד. מלבד האלימות שממשיכה במזרח התיכון כולו עם כל המשמעויות, ברמה העולמית אלה ימים שבהם יש התפתחות פתאומית הגוררת אירועים לא רצויים, אבל ייתכן שאותן התפתחויות הן גם תוצאה של איתני הטבע.
ונוס תתחיל בנסיגה בתאריך 25.7 אבל היא מאטה כבר מהשבוע השני של יולי ובנוסף יוצרת מנעד מתוח עם סאטורן בגלל ההאטה. זה יהיה מתמשך ויהיה קר-ר-ר, קרירות שעלולה להשפיע במערכות יחסים וייתכן שהרצון יהיה להתרחק ולהסתגר.
הוונוס בנסיגה מאתגרת נשים, נושאים הקשורים בנשים, בחיי משפחה ובזוגיות. כל תעשיית השעשועים תושפע, ולא לטובה, התסכול יגלוש לתוך מערכות יחסים ואל תופתעו כשתשמעו על מספר גבוה של גירושין בשבועות הקרובים. נסו להיות מודעים למצב הכוכבים הנוכחי. ונוס תחזור למסלול בתאריך 6.9 וכדאי להמתין בסבלנות לפחות עד ה-15.9, אז האהבה תחזור לשכון בביתכם.
זמני הירח הבטל
יום שישי, 3.7 - הירח בטל משעה 13:29 עד שעה 15:20.
יום ראשון, 5.7 - הירח בטל משעה 15:23 עד שעה 17:23 אחר-הצהריים.
יום שלישי, 7.7 - הירח בטל משעה 17:27 עד שעה 19:37 בערב.
יום חמישי, 9.7 - הירח בטל משעה 16:46 עד שעה 22:49 בלילה.

מתווה הגז

מה יהיה עם הגז של המדינה? פנו מקום לאופטימיות!
מפת מסיבת העיתונאים בה הוצג המתווה בתאריך 30.6.15 משולבת עם מפת המדינה, היא הבסיס להערכה כאן. הכוכבים מספרים על חוסר ודאות, עיכוב זמני, אולי הבעיה שיש בגיבוש שיתופי פעולה (נפטון על ציר 1-7). בה בעת, ייתכנו עוד שינויים שיאפשרו לצאת לדרך עם כוכב אורנוס על ציר 4-10, ואיתו גם יגיעו הכוחות הרוצים בהצלחה ויוציאו לפועל את התוכנית במהלך 2016. על מספר מעגלים במפות הרלוונטיות נמצאים הכוכבים על ציר 4-10, המעידים שבסופו של דבר יהיו הסכמות והחלטות שיאפשרו לפעול, תכל'ס להתחיל דרך, שמשמעותה תהיה חיובית לעתידה של המדינה.
למעשה במציאות הדברים כבר קורים בהדרגה, גם אם לא מודעים לכך, הפור נפל. התהליך כבר מתקיים. נשמור על אופטימיות מאחר שיש הבטחה של הכוכבים, צפויה התפתחות כלכלית דינמית (5-11, 3-9), כזו שתשפיע בכמה כיוונים, לצד שיווק לארצות שונות, שחלקן אפילו מפתיע.
כשאנו, האזרחים, מתבוננים ושומעים את ההתנהלות של המדינה בנוגע לרגולציה המכבידה והמורכבת, על הפקידים במשרדים הרלוונטיים (הגמגום לאורך חמש שנים מאז נמצא הגז), ה"חפירות" של הפוליטיקאים מכל מגוון הקשת, וכמובן, הפרשנים שתמיד יודעים הכל הכי טוב, שמתבטאים בתקשורת ורק הם יודעים מה נכון (תיזכרו שהם מעולם לא ניהלו באופן מעשי עסק כלשהו), בתקופה כזו אני נזכרת במשפטים שאמר האלוף בני פלד ז"ל (מפקד חיל-האוויר בשנים 1977-1973) שהיה פרפקציוניסט ידוע בכל מה שעשה, אבל גם בתסכולו למצוא פטנט ל"תיקון" ההתנהלות כאן, אמר עלינו, שזו לא מדינה אלא "מהדורה משוכללת של ועד הקהילה", או בהקשר אחר הגיב "ככה זה כשמנהלים ועד קהילה".

כלכלה ושווקים

בתאריך 27.6 בשעה 01:00 בלילה (שעה מוזרה להכרזה), הודיע ראש ממשלת יוון, אלכסיס ציפראס, על משאל-עם בטענה "המתווה הזה, אשר מפר בבירור את חוקי האיחוד והזכות הבסיסית לעבוד... מראה שההצעה של כמה מהעמיתים והמוסדות לא הייתה לייצר הסדר בר-קיימא עבור כל הצדדים, אלא ככל הנראה על-מנת להשפיל אומה שלמה".
כזכור ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 19.6 על יוון כתבתי: "יוון היא רפובליקה מאז 24.7.1974, בת מזל אריה! הניסיון לכופף אותה הוא כישלון ידוע מראש... לפי הספרים, ההיסטוריה של יוון כמדינה מתחילה בתאריך 13.1.1822, ולפי מפות הקידומים השמש הגיעה למזל אריה. גם ראש ממשלת יוון הצעיר הוא בן מזל אריה (נולד כמה ימים אחרי עצמאות יוון בשנת 1974), כך שנושא הכבוד והאגו הוא למעשה גורם משפיע על ההתנהלות של יוון מול גרמניה ושאר המדינות החברות בגוש האירו...".
משחקי הכוח יימשכו וזה כמובן ישפיע על השווקים הבינלאומיים, ועל גוש האירו במיוחד. בזמן כתיבת שורות אלה, מדווחים שראש הממשלה ציפראס שלח מכתב למדינות הנושות ואמר שיהיה מוכן להסדר אם יקבלו כמה שינויים שהוא מציע... האם ייעתרו לו?
האם האיחוד האירופי מעדיף מנהיג אחר ומנסה להשפיע על העם היווני?
מאוחר יותר, במהלך יום רביעי, 1.7, חזר וביקש מעמו, להצביע במשאל העם נגד הרפורמות.
מופע הירח המלא בתאריך 2.7 משפיע על מפת הרפובליקה של יוון ומשפיע גם על מפת האירו מתאריך 1.1.1999. ביוון זה גורם לתחושה של שקיעה בבוץ, חוסר-ודאות מכאיב בשבועות הקרובים. בהמשך, הירח המלא בתאריך 16.7 ישפיע על המפה של הקנצלר מרקל.
כפי שמראים הכוכבים, כדאי לבעלי החוב באירופה להתפשר עם יוון, אחרת הם עלולים להפסיד את המענקים הכספיים שהם מצפים לקבל בחזרה בהסדרי החוב שעשו. דרך אגב, הבקשה לסיוע של יוון הייתה בתאריך 23.4.2010. אדם פרטי המבקש הלוואה או מנסה להמר במצב כוכבים שהיה באותו מועד, אסטרולוג מיומן ימליץ לו לא לקחת סיכון!
אנחנו לפני נסיגת ונוס שמגיעה למזל בתולה וחוזרת על עקבותיה מהתאריך 25.7 ועד ה-6.9. התזכורת היא כשוונוס הגיעה למזל בתולה והחלה בנסיגה בתאריך 27 ביולי 2007, החל משבר הסאב פריים שגרם לסוף בועת המשכנתאות בארה"ב וריסק שם את שוק הנדל"ן והתגובה הייתה בירידות דרמטיות בשווקים, מה שהוביל למשבר הגדול בשווקים בספטמבר 2008. גם בהווה הכוכבים לא נחמדים עם השווקים ונמשיך לראות חוסר יציבות ומבוכה לאורך זמן, עד ה"בום" שיגיע בסוף נובמבר, כאשר כוכב הפנטזיות (נפטון) יהיה במתח עם כוכב המציאות (סאטורן). התפכחות.
ברשימה מתאריך 19.6 נכתב: "לוח הזמנים בין התאריכים 3.7-20.6 טוב להסכמים. שיתופי-פעולה שיעזרו לביטחון הכלכלי. עם זאת, כדאי שנזכור שאורנוס ויופיטר גם היו בהיבט חיובי באוקטובר 1987 וזה גרר משבר פיננסי! כך שהשפעת הכוכבים האלה, גם אם היא מביאה הזדמנויות טובות, כדאי להיות מוכנים גם לתסריט אחר".
ואכן ראינו שלמרות שהיו מבני כוכבים משמחים, השווקים הגיבו הפוך בעקבות חוסר הוודאות שהתפתח אחרי הצהרותיו של ראש ממשלת יוון על בקשה לדחות את התשלומים, לשנות את ההסדרים, ולחדד את המצב, ולבסוף הוא הודיע על משאל העם בתאריך 5.7, שלמעשה הוא גם עבורו להיות או לחדול.
כשמתבוננים קדימה, אי-נוחות גדולה צפויה בשווקים בין התאריכים 15.7-6.7.
לפנינו ימים שאופיים תחבולות, ייתכנו ניסיונות למתן כוח כדי להשיג מטרה, פעולות הסחה שעלולות לפגוע בהסכמים פיננסיים או בביטחון. אלה ימים שהטעויות שהיו בדרך ייחשפו, בעיקר אם יש ניסיון להגיע להסכמות, אם זה האיחוד האירופי ויוון או ההסכם עם אירן.

מה קורה אצלנו ובעולם

לפני מופע מולד הירח בתאריך 16.6 נכתב כאן: "בתאריך 16.6 מולד הירח במזל תאומים על כוכב אורנוס במפת המדינה, וזה ישפיע כשבועיים (פלוס-מינוס)... ימים בהם האינטנסיביות גוררת חיכוכים, שעלולים להתפתח במהירות לא צפויה לאלימות". הסיבה הייתה שגם כוכב מארס הצטרף למולד באותו יום והשילוב בין מארס ואורנוס תמיד מצביע על נפיצות ואלימות. הפיגועים שהיו כאן לפני המופע וממשיכים בימים האחרונים, ימשיכו לצערי הרב, מאחר שגם מופע הירח המלא שהיה בתאריך 2.7 הממוקם למדינת ישראל, גם הוא מכיל כוחניות ואלימות כך שחודש יולי גם הוא מכיל מצבי כוכבים מתסכלים. לכן נראה שרצועת הזמן הקרובה תדרוש זהירות וערנות. ברמה האישית כל אחד ירגיש צורך להתגונן, גם בלי להבין למה, פשוט יהיה רצון, אולי להיכנס הביתה, או לחפש דרך לייצב את החיים כדי לחוש ביטחון".
מבנה הכוכבים האלים גרר פעילות טרור נוראים ברחבי העולם, בטוניסיה, בכווית, במצרים ובצרפת. ראשי המדינות באירופה, שאוהבים לעצום עין לנאום בתקינות פוליטית (צביעות פוליטית), הצליחו להבין ולהוציא מפיהם את מה שכל אחד כבר יודע, את המילים המפורשות, שאכן יש טרור והוא איסלאמי והשאלה שנותרה היא רק מתי תהיה הפעם הבאה.
עוד ממאפייני מופע הירח הנ"ל, האנרגיות יעוררו כעס של אזרחים (בכמה מקומות ברחבי העולם) אל מול דמויות אוטוריטה וזה עלול להביא להתקפה גם על דמות מנהיגותית (התובע במצרים?), לצד מעורבות כוחנית חזקה של המשטרה (מארס/כרונוס), וייתכן שזה יקרה בעקבות אירוע מקרי שיגרור מעורבות כוחנית מוגזמת.
מופע מולד הירח שיהיה בתאריך 16.7, מכילה אי-נוחות. קיצוניות שתתבטא במישורים גיאופוליטיים וגם אישיים. מאבקי כוח, ויכוחים והתנגדויות המביאים איתם כעסים חבויים, ביקורת קשה לצד פוטנציאל לאלימות או פגיעות קשה.
ההתרחשויות הלא צפויות יביאו לאובדן חיים סביב העולם. רצועת הזמן מעתה ועד לתאריך 25.7 צפויה להיות לא נוחה. מבנה הכוכבים הנוח יתפוגג, ונוס במנעד מתוח עם סאטורן "מקררת את הרגשות", מעציבה. בהמשך נשמע את התופים שבמפגש כוכב מארס עם אורנוס ופלוטו, נסיגת ונוס שמתחילה עוד מעט ואורנוס שגם הוא משנה כיוון בתאריך 26.7 וזה תמיד יום שיש בו אירוע לא צפוי ועל-פי רוב נפיץ.
ארה"ב תעבור תקופה של משברים בינלאומיים. מהתאריך 13.7 ועד 21.9 ייתכן גם כישלון דיפלומטי בינלאומי. עכשיו הנשיא אובמה "חוגג" כמה הצלחות שעוזרות לו בנושא תוכנית הבריאות שלו, אבל אחרי התאריך 17.7 הוא יחווה נסיגות ואכזבות בניסיון שלו לממש את סדר היום שהוא מאמין בו.
בארה"ב צפויה אלימות שכוללת פיגועים, כפי שכבר ראינו לאחרונה את רצח אזרחים בכנסייה על בסיס גזעני. גם כאן, אנו רואים את "העבודה" העקבית של הכוכבים אורנוס פלוטו, המזכירים את שנות השישים בארה"ב (אורנוס/פלוטו היו בצמידות במזל בתולה), אז היה המאבק לסיום האפליה כנגד אפרו-אמריקנים ולסיום ההפרדה הגזעית.
בחודשים האחרונים השוטרים הלבנים הפגינו פתיל קצר מול צעירים לא חמושים, שחטאם היה צבע עורם. האם יש כאן אתגר היסטורי לחוקים שיתקבלו בשנים 1965-1964, גם אם זה מביך מפחיד או מפתיע, האם זכויות האזרח בארה"ב עומדות במבחן דווקא כאשר בראש הפירמידה עומד (לראשונה), נשיא שצבע עורו לא לבן?
זה גם אתגר לחשיבתם של אזרחים אמריקנים במדינה ה"דמוקרטית" הגדולה, ארצות הברית. האתגר להגדרת הלאום מתעורר (אורנוס/פלוטו) ומאידך-גיסא, זכויות האזרחים הגאים קיבלו הכרה מבית המשפט העליון לנישואין, משאת ליבם של רבים בקהילה הלהט"בית.
גם החודש הם צריכים להיזהר שם, עם כוכב מארס העובר במזל סרטן, מול כוכב פלוטו ובריבוע לאורנוס בהמשך, אלה כוכבים שעלולים לעורר אש נפיצה או פיגועי טרור. החשש הוא גם בספטמבר הקרוב, כאשר מופע ליקוי החמה בתאריך 13.9 יהיה על כוכב נפטון במפת ארה"ב והכוכבים מרקורי וונוס יגיעו לאותן מעלות שהיו בתאריך 9.11.2001.
ולמרות העננים נמשיך לשיר: "את המנגינה הזאת אי-אפשר להפסיק... יש לנו שתי דרכים לנגן... אחת לפי תווים כתובים מראש ולפעמים אין תווים... וצריך לנגן בלי תווים... ולמרות שפקעו מיתרים המנגינה הייתה טובה ואנו נמשיך להשמיע אותה... מפני שאת המנגינה הזאת אי-אפשר להפסיק..." (מילים עודד פלדמן).

תאריך:  03/07/2015   |   עודכן:  03/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר זיו בר
טביעה היא גורם מוות משמעותי בקרב צעירים: 25% מכלל המתים מטביעה הם ילדים מתחת לגיל 14    רוב מקרי הטביעה הם שקטים
ד"ר אפרת אביב
כל אחד מהצדדים בבחירות האחרונות חש את עצמו כמנצח, על-אף העובדה שכדי להרכיב קואליציה יאלצו כל הצדדים להתפשר על עקרונות יסודיים בעמדותיהם    ארדואן ומפלגת ה-AKP ממשיכים לשמור על כוחם כגוף הפוליטי החזק במדינה, אך לא הצליחו לזכות ברוב המושבים בפרלמנט
עליס בליטנטל
כשרואים את הצגת "חוות החיות" שכתב ג'ורג' אורוול ב-1945 על בימת בית צבי, נדמה שהוא כתב אותה השבוע. זוהי תמונת ראי לחברה בימינו
מאיר אלרן, אלכס אלטשולר
חשיבות התרגיל היא בעצם קיומו הסדיר ובשותפות המבצעית שהוא מחזק בין הגורמים השונים המעורבים. למרות שהוא תואר בתקשורת כמיועד לבחון מענה לאירועי קיצון, חשוב לוודא, כי תרגילים דומים בעתיד יעסקו בתרחישים רלוונטיים בהיקפי נזק, שהיכולות הקיימות כיום בידי ישראל אינן מסוגלות להכיל ולהתמודד עמם
סמי שהין
להרחקת היתושים ניתן למצוא מוצרים המבוססים על מרכיבים טבעיים ותמציות צמחים המדיפים ריח דוחה יתושים    חשוב לא למרוח את התכשירים נגד יתושים על הפנים וקרוב לעיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il