X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למה אין פיקוח על מוצרי טבע? תרופות הן מצרך בסיסי כמו שאומרת הפרסומת, אז למה טבע זוכה מכל העולמות ואילו חברות הגז מופלות לרעה וכל עוונן הוא בכך שמצאו גז למדינת ישראל?
▪  ▪  ▪
חברת טבע. זוכה להנחות מפליגות [צילום: פלאש 90]

יחס של איפה ואיפה לחברת טבע לעומת החברות שמצאו ומפיקות גז טבעי שאמור להעשיר את מדינת ישראל במשאבי כסף שלא היו לה מחד ואת אזרחי מדינת ישראל על-ידי הוזלת תעריפים.
היה זה יום חג למדינה העסקה הגדולה ביותר שנעשתה על-ידי חברה ישראלית אי-פעם טבע רכשה את חטיבת הגנריה של אלגרן האירלנדית ובכך היא משתלבת בין עשרת החברות העולמיות הגדולות ביותר בתחום התרופות והיא כמדומני החברה הגדולה ביותר בתחום התרופות הגנריות בעולם.
מה קורה בתחום התרופות יש חברות שמפתחות תרופות חדשות ועל-מנת לתת להן תמריץ הן נהנות מעשרים שנות בלעדיות על התרופה אסור לשום חברה אחרת להכניס תרופה דומה רק בעבור 20 שנים יכולה חברה אחרת להתחרות בה.
זה נותן יתרון כלכלי אדיר לחברה המפתחת של מחירי גריפה וידוע כי המחירים הם בשמים עד כדי עלות תרופה לבודד לחודש של עשרות אלפי דולרים (מחלת גושה לדוגמא) וכמובן מי לא רוצה לחיות אנחנו מוכנים למכור את כל רכושנו על-מנת לבצע השתלת לב, ראות ועוד וכמובן לשלם הון תועפות עבור תרופות אלו.
לא זו אף זו ישראל נותנת לטבע תמריץ כלכלי אדיר בדמות הנחה מופלגת במיסים כך שטבע משלמת כמדומני 5% מס על הכנסותיה וגם זה מצטבר בקרן של רווחים כלואים שם מכובס למענקים.וכששטייניץ ניסה לגעת בחלק מהסכום קמה זעקה עד לב השמים.
והנה שלוש חברות גז שהשקיעו ממיטב כספם והונם על-מנת למצוא גז בים התיכון זוכות לקיטונות של שנאה ושטנה, לא נותנים להם יום אחד של חסד מיד קמה ועדת ששינסקי והחליטה להעלות את המס ל60% החליטה על צעדים חמורים בתחום הפיקוח.
ועוד לא יבשה הדיו על גזרות אלו ובלחץ הרחוב החליטו להחמיר בתנאים ולדרוש דרישות נוספות על-מנת להצר את צעדי החברות היתרון האסטרטגי והמדיני שמביאה לנו מציאת הגז אינו נחשב בעיני המשמיצים והם דומים בעיני לאותו חקלאי שאמר למלאך ששאל אותו מה אתה רוצה לקבל ובלבד ששכנך יקבל כפליים ענה לו תוציא לי עין ובלבד שלשכני תוציא שתיים.
למה אין פיקוח על מוצרי טבע? תרופות הן מצרך בסיסי כמו שאומרת הפרסומת, אז למה טבע זוכה מכל העולמות ואילו חברות הגז מופלות לרעה וכל עוונן הוא בכך שמצאו גז למדינת ישראל?. הפכו אותנו למעצמת אנרגיה ובתמורה אנו ממאיסים עליהם את הפעילות פה.

תאריך:  30/07/2015   |   עודכן:  30/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מונופול הגז מול מונופול טבע
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שאלה טובה וחשובה מעלה הכותב
אקמול פורטה  |  2/08/15 09:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אל מול יוהרה כוחנית ומאיימת של יוגב וסמוטריץ' חייבת להישמע האמירה מפרשת קדושים - "וְלֹא תֶּהְדַּר פְּנֵי גָּדוֹל" ובמיוחד שמדובר בגדולים בעיני עצמם, גדולים בעיני מלכודת משיחיות שאחזה בהם
אברהם הללי
משה משבח את הקב"ה על כל אשר הראה לישראל נסים ונפלאות עד שהביאם הנה, עד ירדן, יריחו, שהבטיח לאבותיהם ולהם, ומספר לעם כי הוא, משה, ביקש מאת ה': אעברה-נא ואראה את הארץ הטובה אשר בעבר הירדן ההר הטוב הזה והלבנון
תרצה הכטר
היכולת לחבר מאמר סאטירי, ועוד כזה שמזמן לא ראינו כאן בעיתונות, היכולת לגרות את החוש היודע להבחין בין בידור לבין סאטירה, היא הנקודה העיקרית בה אני עוסקת ברשימה זאת
הראלה ישי
נוח מאוד להאמין בכל הרעיונות ודרכי הפעולה החיוביות שדורשת המערכת הזוגית. השאלה הגדולה היא עד כמה אנחנו מוכנים להשקיע בשביל לתרגם אותם למעשים
עמי דור-און
העיר הגדולה, תל אביב, הופכת בימים אלו לבירת העכברושים. כל מי שעיניו בראשו חייב לנוס ממנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il