X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ספרייט
▪  ▪  ▪

המותג ספרייט משיק קמפיין חדש בהפקה ישראלית באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס. הקמפיין הינו פורץ דרך הן בתכנים והן באלמנטים הטכנולוגיים וממשיך את הקונספט the sprite way. הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון שקלים.
הקמפיין הינו המשך לסרטון "הכדורסל-בריכה" שליווה את המותג בשנה שעברה וזכה לאהדה גבוהה מאוד בקרב קהל היעד (צעירים בגילאי 21-25).
השנה הוחלט לשדרג באופן מרגש וייחודי את אלמנט פריצת הדרך של ספרייט המבוסס על גורם ההפתעה במסגרתו אנו עדים לסיטואציה לא שיגרתית היוצרת אצל הצופה ריגוש עוצמתי המעביר את החדשנות הייחודית המנוכסת לספרייט.
הסרטון צולם באולם באולינג, ובו יושבת חבורת צעירים וכשמגיע תורו של אחד מהחבר'ה לשחק, הוא מחליט לשנות "מעט" את כללי המשחק... וכתוצאה מכך נוצרת אצל הצופה חוויה מרגשת ומרעננת ברוח המותג ספרייט.
"הקמפיין החדש של ספרייט הציב אתגרים טכנולוגיים,יצירתיים ומרגשים בפני הצוות היוצר", אומרת יפית כהן דמרי, מנהלת מותג ספרייט.
"הקמפיין הינו פרי פיתוח ישראלי הכולל עבודת פוסט מורכבת ביותר, שנערכה במשך כחודשיים, במסגרתה נוצרו אפקטים מיוחדים שהפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי. בניגוד לשנת 2005 החלטנו הפעם להתבסס על הפקה ישראלית בשל העובדה כי רצינו לשדרג את פריצת הדרך באופן משמעותי. בניגוד למדינות רבות בעולם שמעלות במקביל את הגרסה הבינלאומית, בחרנו להפיק גירסה ישראלית ייחודית שזכתה לאהדה גבוהה בקרב קהל היעד, במסגרת מחקרי איכות מקדימים שערכנו".
יריב גבר, במאי הפרסומות עטור הפרסים ניצח על ההפקה של קדישזון יחד עם צוות הקראייטיב של גלר נסיס ובית הפוסט גראויטי. הסרטון מלווה במוזיקה מקורית שנכתבה על-ידי שמוליק נויפלד.
האתגרים הטכנולוגיים של הקמפיין
האתגר הטכנולוגי התמקד בהפיכתו של מגרש הבאולינג הנוקשה למים.
בעבודת מחשב מורכבת ומדויקת נבנה בתלת מימד אולם וירטואלי וכמו כן בוצעה הוספת כמות אדירה של מים, כדי להעביר תחושה מתבקשת וחזקה יותר של רעננות.
ביצוע העבודה העלה בפוסט את האתגר בשליטה בחומר אורגני ולא צפוי כמים. אלמנט המים אשר הופיע גם בסרטים הוליוודיים כ"טיטאניק" ו"פוסידון" דורש מאמצים כדי להגיע לריאליסטיות מושלמת של הויז'ואל.
השוטים אשר צולמו מתחת למים יצרו כמות עבודה לא מבוטלת אשר דרשה בפוסט לייצר לשחקן תנועה ולדאוג שהמים יתנהגו בהתאם לתנועות השחקן.
על המותג ספרייט:
ממחקרי מעקב שמבצעת החברה המרכזית למשקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עולה כי המותג ספרייט נתפש כמשקה המוגז המרענן ביותר בכל חתכי הגיל. המותג ספרייט פועל בסגמנט המשקאות המוגזים בטעם למון ליים, בסגמנט זה יש לספרייט נתח שוק מוערך של 70%. בשנת 2005 רשם המותג גידול של 3% בנתח שוק כלל המוגז וגידול של 1.1% בנתח שוק סגמנט הלמון ליים. דיאט ספרייט מהווה 50% מהמכר של ספרייט. רמת הצריכה לנפש של דיאט ספרייט בישראל הינו הגבוה ביותר בעולם.
קרדיטים
מנהלת מותג: יפית כהן-דמרי
במאי: יריב גבר
גלר נסיס:
מנהלת לקוחות: נועה גוברמן
סופרוויזר: מיכל יוסיפון
תקציבאית: שמרית סקורניק
פלנרית: ענבל שוחט
סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר
מנהלת קריאטיב: מירב קורן
ארטדיירקטור: שירי מן
קופירייטר: עינת אקר, יאיר זיסר
מפיקת משרד: רינת סיטון
חברת הפקה: קדישזון
עורך: שי אפלברג
רכש מדיה: קאראט מדיה וואן

תאריך:  06/07/2006   |   עודכן:  06/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il