X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
היה על נתניהו לדפוק על השולחן ולומר - אנחנו לא סתם צמאי דם, ומחרחרי מלחמה, להפך אנחנו אלו שמושיטים יד שננשכת תמיד. מציעים פתרונות יצירתיים אבל הפלשתינים נצמדים לאידיאולוגיה הלאומנית, צמאת הדם שלהם
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. לדפוק על השולחן [צילום: אמיר לוי / פלאש 90]

ראש הממשלה, הנה נאום חינם בשבילך:
במדינה מתוקנת ראש הממשלה היה מתייצב ואומר: "אתם רוצים מלחמה על אל-אקצה? אהלן וסהלן!", כלשונו של נאצר. למי שפספס - זאת השפה כאן במרחב.
מיליון שאהידים בדרך לירושלים? כדברי הפלשתינים, אין בעיה נזכה אותם במצוות, נדאג שהם יהיו שאהידים.
לא, זאת לא סתם התלהמות!, כאן היה עליו לדפוק על השולחן. אנחנו לא סתם צמאי דם, ומחרחרי מלחמה, להפך אנחנו אלו שמושיטים יד שננשכת תמיד. מציעים פתרונות יצירתיים אבל הפלשתינים נצמדים לאידיאולוגיה הלאומנית, צמאת הדם שלהם.
מבחינתם הסכסוך יסתיים רק כשהם יעמדו צודקים על גופותינו המוטלות לרגלי הלאומנות האיסלאמית הפאנטית שלהם. אחרת אין לנו הסבר להתנהלות הסרבנית שלהם, ויעידו על כך ברק, אולמרט ולבני שנכנסו לעובי הקורה והסכימו למכור את הסבתא שלהם באמונה עיוורת שרק הסכם עם הפלשתינים יביא מזור למזרח התיכון, אך העלו חרס בידם.
לא מתקבל על הדעת שהורים יוצאים לנסיעה, ואין להם ביטחון שהם ישובו בשלום הביתה. לא הגיוני שבמשך תקופה ארוכה שורר פחד ואימה בירושלים וסביבותיה. מתפללים יחטפו מהלומות בדרך אל הכותל, אבנים יעופו על מכוניות כמעט שבשגרה, אדם בן חמישים מקפח את חייו ואימהות ותינוקותיהם ינצלו בנס כשסלעים ינפצו לרסיסים את שמשות רכביהם. והשיא הגיע כשהורים נטבחים על לא עוול בכפם בדרכם התמימה הביתה מול עיני ילדיהם. אנחנו לא נאפשר זאת!!
אבו-מאזן שנשען על כידוני הצבא שלנו, טומאיים שהוא לא מחויב להסכמים? הוא ועראפת לא הראו מחויבות גדולה מההתחלה. האחריות על ישראל הוא אומר? - אדרבה ואדרבה, ישראל תחזיר לעצמה את האחריות והשליטה על האנרכיה הרצחנית שמתקיימת ביהודה, שומרון וירושלים. רצחנות שמוזנת בשיטתיות על-ידי הסתה אנטישמית שלא הייתה מביישת את יצירת כפיו של שר העמולה הנאצי גבלס.
ישראל תצא למבצע להחזרת הסדר והביטחון נוסח חומן מגן. היא תשיב את החיים למסלול נורמלי. מסלו שבו אם צעירה תיסע עם ילדיה בצירי יהודה, שומרון וירושלים ללא מחשבות על צוואה. יהודים יורשו להתפלל על הר-הבית בו התקיימו בית המקדש הראשון והשני בצד הפלשתינים ללא חשש.
ובתוך כל היציאה למבצע ומיגור הטרור הרצחני, ישראל תחכה ותצפה כפי שהיא עשתה תמיד, להנהגה שפויה ומתונה שתוביל לחיים שפויים ונורמליים בצד מדינת ישראל. כרגע לא נראית הנהגה רצינית כזאת. אפילו הנציגות הפוליטית של ערביי ישראל, הרשימה המשותפת מסרבת בתוקף, פעם אחר פעם לגנות אירועי טרור. כשכל פגיעה פלשתינית מוצפת בסופרלטיבים ובהתלהמות, וקריאות זעקה. גם אתמול בערב קולם נדם כששוב, להב הרקוב, הכתבת הפוליטית של ג'רוזלם פוסט פנתה בשאלה האם תגנו את הפיגוע.
אף על-פי כן ישראל תצפה להנהגה המתונה והפרגמטית, ללא השוואה למשטר החמאס המתועב האלים, הדכאני והפונדמנטליסט, אלא הנהגה פרגמטית באמת שרוצה להביא חיים טובים בין הים והירדן.
אזרחי ישראל, כמנהיג הנבחר שלכם אני מבטיח להחזיר את השקט והביטחון אל כנו. זה יקח מעט זמן ואולי זה ידרוש מחיר ותקופה לא קלה, אבל אני ערב לביטחונכם. אם לא אעמוד במילתי אני מתחייב להחזיר את המפתחות.

תאריך:  04/10/2015   |   עודכן:  04/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנאום שנתניהו היה צריך לנאום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צפוי שזה יהיה הנאום הבא של נתנ
קורןנאוה טבריה  |  5/10/15 13:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דביר מור
מדוע נתניהו ואבו מאזן, מובילים כל אחד מצידו, מדיניות נוקשה, סרבנית תנאים ומטיחה אשמות, יאוש ואיומים?
נסים גבאי
הנרצחים, אזרחי מדינת ישראל, שליחי המדינה לחיות באזור הנתון בויכוח, חיו חיים תמימים, גידלו ילדים וסמכו על אלוהים כמו גם על צה"ל שישמור עליהם. רצח בני הזוג הוא פשע נתעב שאין לו מחילה, ולא רלוונטי העניין אם יש סכסוך על האדמה שם
איציק וולף
בכל המקרים האחרונים של תקיפת יהודים בירושלים העתיקה נכחו במקום פלשתינים עוברי אורח שגילו אדישות עד אהדה למחבלים    סרטון שתיעד את הרצח אמש הציג אחד מהם שותה פחית אל מול הרצח    הגיע הזמן שמערכת אכיפת החוק תשתמש בכלים שיש לה בספר החוקים למיגור התופעה
יוני בן-מנחם
מדיניות ביטחונית ישראלית כושלת ומערכת הסתה פלשתינית הסלימו את מצב הביטחון בירושלים והביאו לגלישתו לשטחים. המפתח לרגיעה הוא טיפול ישראלי מושכל ויעיל בסוגיית הר-הבית ובפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית
פרופ' צ'לו רוזנברג
כך קבעה שרת המשפטים איילת שקד, המכהנת בממשלת נתניהו ונושאת באחריות משותפת למדיניות הממשלה. במדינה מתוקנת היא הייתה מסיימת את תפקידה. לא בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il