X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-פי האומדנים, יש כיום כ-60 מיליון פליטים מסוגים שונים ברחבי העולם, אולם הם לא רוצים לעבוד קשה, הם רוצים לקבל את הכל מבלי לשלם, הם רוצים ליהנות ממה שאחרים כבר בנו ואירופה היא יעד נוח
▪  ▪  ▪
מדינות אירופה נמצאות בנסיגה מתמדת [צילום: AP/Kerstin Joensson]

זרם הפליטים ההולך וגואה לכיוון אירופה, אינו פוסק. כולם רצים לכיוון גן העדן האירופי, כולם הריחו את ההזדמנות לשנות את מעשי בראשית, וליהנות מפרי עבודתם רבת השנים של עמי אירופה.
התירוץ הוא שמדובר בפליטים הבורחים ממדינתם ששם הם צפויים למיתה בצורה כזו או אחרת, דבר שלא נראה בעליל, כי מי שרצה מקלט מסוריה, מצא אותו זה מכבר בטורקיה או בירדן ואפילו בלבנון. המקרה המסעיר של התינוק שברח עם הוריו מסוריה וטבע, תחילה אמר האבא שאין לו לאן לחזור, ואחר-כך לקח את הארונות לקבורה למקום ממנו ברח ונשאר שם. ללמדך שהאמת היא גמישה.
אלא שלמודי ניסיון מהנכבה של 48 הם מבינים שלחיות במחנות פליטים זה מצב לא טוב, ואם כבר אז צריך להתבסס מבחינה כלכלית, ואולי לשדרג את מצבם ולצאת מהמדינות החשוכות אליהן הם שייכים.
על-פי האומדנים, יש כיום כ-60 מיליון פליטים מסוגים שונים ברחבי העולם, אולם הם לא רוצים לעבוד קשה, הם רוצים לקבל את הכל מבלי לשלם, הם רוצים ליהנות ממה שאחרים כבר בנו ואירופה היא יעד נוח - קודם כל משום שאחיהם כבר נמצאים שם, המוסלמים שהתחילו את תנועת העמים הזאת נמצאים בכל רחבי אירופה, הם כבר מרימים ראש ורוצים את ליטרת הבשר.
באירופה הגוש המשמעותי ביותר הוא - האיחוד האירופי המונה 28 מדינות (נכון ל-2014) וכ-505 מיליון נפש. מבחינת אוכלוסייה, מהווה האיחוד האירופי מקום רביעי בעולם. עם זאת, האיחוד האירופי לא הגיע למעמד של מעצמה - כמו ארה"ב או סין אפילו לא הודו. השפעתו נובעת יותר מהמדינות המרכיבות אותו - כמו גרמניה, אנגליה, צרפת וכדומה והרבה פחות אם בכלל כגוש.
מדינות אירופה נמצאות בנסיגה מתמדת מבחינה דמוגרפית. יותר זקנים, פחות צעירים ופחות ילדים. יחד עם הקידום הטכנולוגי, עדיין צריך עובדי כפיים = אם בחקלאות ואם בתעשיה, בתחבורה ועוד והמהגרים הללו מוכנים לכך. אחרת לנגד עינינו, מתרחשת התאבדות קולקטיבית של אירופה.
מדינות אירופה מתחלקות לשתי קבוצות: המדינות המערביות והמזרחיות, המדינות המערביות מוכנות לקלוט מספרים כאלה ואחרים של מהגרים, אולם המזרחיות מתנגדות לכך בכל כוחם. הם נוקטות בצעדים שהמדינה שלנו נקטה: דהיינו מחסומים, גדרות תיל, חומות בטון ועוד, הדרך ארוכה.
לא ברור מדוע אירופה אינה מפעילה לחץ כבד על מדינות המפרץ, כי יקלטו מהגרים בארצותיהם, מדוע הם מוכנים לתרום כספי עתק לחמאס וחיזבאללה, אבל אינן מוכנות לנקוף אצבע בעבור הפליטים / המהגרים החדשים. מדוע האו"ם מחריש, שעה שיש רוב אוטומטי של מדינות מוסלמיות של כ-190 מדינות לצורך יצירת פתרון לבעיה החדשה שנוצרה והגיעה לממדים מפלצתיים.
המסה הכבדה של מדינות האיסלאם בעולם מביאות עכשיו את התפוקה שלהן. בעבר טענו כי מדינות יוצאות למלחמה לצרכי הגדלת השטח שלהן, וניצול אוצרות טבע במקומות נחשלים. כיום אנחנו עדים לכיבוש אימפריאלי הפוך, בכסות אחרת, כאשר מדינות נחשלות כובשות הלכה למעשה את המדינות העשירות, והופכות אותן למדינות שלהן, ומנצלות את עושרן לטובתן.
לא ירחק היום בו השלטון במדינות המערב יהפך לשלטון מוסלמי על כל הבטיו השליליים, ויש רק לקוות כי עם כל העושר שיפול עליהם, גם אצלם הילודה תרד, והם לא יהפכו לשליטי העולם. ארצות האיחוד צריכות להפנות את הפתרון לישוב הפליטים / מהגרים בארצות עולם שלישי, תוך מתן סיוע נדיב על-מנת לבסס אותם כלכלית ובכך לפתור את הבעיה או את רובה.

תאריך:  04/10/2015   |   עודכן:  04/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההתאבדות של אירופה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
גדרות מוקמות לרוחב הבלקן
יסודו של דבר  |  4/10/15 15:06
2
יש לאן לברוח מהאסלאם
אהרון שחר  |  4/10/15 15:55
3
סוף סןף מי שהוא שמבין עניין!!
מ.אלקרייאף  |  4/10/15 17:50
4
שמעון זיו, המשפט האחרון
שאול אבידור  |  4/10/15 21:46
5
הפתרון לבעית הפליטים שנוי החוק
בבר  |  4/10/15 22:15
6
במדינות אירופה המערביות
אירופה הצבועה   |  5/10/15 21:14
7
אירופה נרדמה בשמירה
חי בלילה  |  7/10/15 15:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מהגרים
ציפורה בראבי
האנטישמיות הגואה באירופה ובצרפת בעיקר, גורמת לנטישת יהודים    חלקם עולים לארץ וחלק לארצות אחרות בחיפוש אחרי שקט וביטחון    גירוש שקט
עמוס גלבוע
הם רק חיל החלוץ הראשון בפלישה המוסלמית לאירופה שמקורה העמוק הוא בכישלון ההיסטורי של העולם הערבי לבנות לעצמו חברה מודרנית    ככל שהבעיות של אירופה יחריפו, כך לדעתי היא תפנה, פרדוקסלית, נגד ישראל
ציפורה בראבי
כבר יש לנו את פליטי הפלשתינים בעזה ובאיו"ש, יש לנו האפריקנים מדרום ובמרכז והנה גם מצפון נפתחה הרעה: פליטים סוריים    דילמת חיים    של מי?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מינכהאוזן, לא מבדח, מכוּון ובן הארץ    כתיבה וחתימה טובה
יובל ברנדשטטר
מדינת ישראל כמדינת לאום נולדה לתוך מציאות שבה תרבות הסביבה היא מטבעה אוניברסלית, חסרת גבולות, שוללת גבולות, ותובעת לעצמה את הזכות והחובה להסיג כל גבול שמוצב לפניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il