X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בנימין נתניהו, יצחק הרצוג. מלכודת פוליטית [צילום: הדס פרוש / פלאש 90]
הצטרפות המחנה הציוני לממשלה: נבלה
תנו לימין להוכיח שהוא מייצג את השכבות המוחלשות נאמנה וכל עשייתו התחום זה תקדם את עניים אל חיי רווחה. תנו לימין להגשים את חלום הדורות של כל היהודים ולהפוך את ישראל למדינה דו-לאומית. תנו לימין את ההזדמנות להוכיח שרק בדרכו יושג השלום. ואתם, חברי המחנה הציוני, תתאפקו, אל תתנו לאגו שלכם להתגבר על השכל
תנו לימין למשול
תנו לממשלת ימין למשול. תנו לנתניהו להוביל את ישראל למחוזות שבהם הוא חפץ. ממילא אין כל חשיבות לעשייתו של נתניהו אלא לשנאה כלפי המחנה הציוני, שנאה הנובעת מתחושות שבינן לבין המציאות אין כל קשר, שנאה שמוזנת על-ידי גורמים פוליטיים כנשק יום הדין.

מאז כינונה של הממשלה ישנן ספקולציות לגבי הצטרפותה של מפלגת "המחנה הציוני" לממשלה. עד עתה, תודה לאל, השמועות נותרו בגדר הערכות בלבד. בימים האחרונים מדווחים כלי התקשורת על לחץ של כמה ח"כים במחנה הציוני על הרצוג להצטרף לממשלה. יש לקוות שגם הפעם הערכות תתבררנה כספינים תקשורתיים ותו לא. היה ובאמת ישנה כוונה מצד המחנה הציוני להצטרף לממשלה, כי אז תהיה זו נבלה, גניבת דעת וציניות פוליטית שישברו את השיאים הבלתי מחמיאים אליהם הגענו בפוליטיקה הישראלית.
רוב הציבור שלח את המחנה הציוני לאופוזיציה והכתיר את נתניהו לראש ממשלה. הקואליציה הנוכחית היא חלומו של רוב הציבור: ממשלה ימנית, ממשלה "ציונית", ממשלה לאומית, היודעת לטפל בכל הבעיות של המדינה בצורה מיטבית. זו ממשלה שמיגרה את הטרור כפי שהבטיחו ראש הממשלה וחבריו. זו ממשלה שפתרה את הבעיות הכלכליות, במיוחד מצוקת הדיור כפי שהבטיח שר האוצר, כחלון. זו ממשלה שתבטיח את עתידה הכלכלי של ישראל על-ידי קידום מתווה הגז הטוב ביותר שהיה אי-פעם, ורק לטובת הציבור. זו ממשלה שתשנה את מעמדו של בית המשפט העליון המשוקץ והשמאלני, תפקיע ממנו את סמכויותיו הבלתי לגליות או הבלתי מוסריות להגביל את נבחרי הציבור לעשות כטוב בעיניהם. זו ממשלה שנלחמה והשיגה הישגים משמעותיים בנושא תוכנית הגרעין האירנית תוך הורדתה מעל סדר היום המדיני העולמי.
ממשלת ישראל בראשות נתניהו קידמה את היחסים הדיפלומטיים עם ארה"ב אל עברי פי פחת. מפלגת הבית היהודי, שותפה נאמנה לממשלה, פועלת במרץ באמצעות די-9 כדי להרחיב משמעותית את ההתיישבות היהודית, על אפם וחמתם של עוכרי ישראל. שרת המשפטים מן הבית היהודי מצליחה בצורה יוצאת דופן לקדם את חוקיה, כולל חוק סימון נציגי העמותות מן השמאל הפועלים בכנסת. סימון המוצרים על-ידי מדינות אירופה זו ממש טריפה, ללא כל טיפת ציניות. לעומת זאת, סימן אנשים או יריבים פוליטיים בישראל זו טריפה. אך שרת המשפטים ושר החינוך עוד יכשירו את השרץ. אגב חרם, ישנם דיווחים בתקשורת לפיהם ישנו וטו בליכוד או בימין בכלל לגבי הח"כית ציפי לבני. בני אדם מותר לסמן ולהחרים. מוצרים לא.
ממשלת ישראל נחושה להוכיח לכולם שהשירות בצה"ל או שירות לאומי הם קודש הקודשים, ערך עליון שאין למעלה ממנו. זו הסיבה לכך שממשלת ישראל, כולל שרת המשפטים שעמדה בראש הוועדה לשוויון בנטל, תיקנו את החוק ופתאום ישנם הסברים מלומדים מדוע אין צורך בשוויון בנטל.
היינו יכולים להמשיך להלל ולשבח את הישגי ממשלת ישראל הימנית, חלומו הרטוב של רוב הציבור הישראלי, אך מפאת המקום הצר והגועל העולה ומציף אותי ככל שאני ממשיך למנות את פעולותיה המצוינות של ממשלת ישראל, אסתפק בכך. אציין רק זאת: "על-רקע הדיווחים שהנשיא מתכנן ללחוץ על המועמדים להקים ממשלת אחדות לאומית, סקר גל"צ מראה שהרוב בציבור היהודי מתנגדים לממשלת אחדות בין המחנה הציוני והליכוד. בימין 66% מתנגדים לתסריט כזה, בשמאל 56%" (09/03/15). סביר להניח שנתונים אלה אף החמירו לרעת המחנה הציוני בגלל חלקו במצב הביטחוני שהלך ורע בצורה משמעותית, ולא ממשלת ישראל הימנית שהכריע את הטרור לחלוטין. בשולי הרס התשתית הטרוריסטית שרק הימין מסוגל לבצע, נזכיר רק את העובדה הנוראה שבעת כתיבת שורות אלה, ישראל נמצאת יום אחד בלבד לאחר רצח חמישה אזרחים תמימים תוך כשלוש שעות. למותר לציין שהשמאל אשם בכך.
איך יסביר הרצוג את הצטרפותו לממשלת נתניהו לאחר הדברים שהשמיע כלפי ראש הממשלה רק לפני מספר חודשים? הנה קמצוץ בלבד: "הקרקס של נתניהו הוא ממשלת חטוף כפי יכולתך, ממשלה שהוקמה ברגע האחרון ממש, כמעט בחצות הליל, ועל חודו של קול", אמר הרצוג ופנה לנתניהו: "ממשלה שהוקמה בכל מחיר ולמטרה אחת ויחידה: כדי שאתה - תמשיך ותשרוד בכיסא ראש הממשלה. הקמת ממשלה ללא דרך וללא מצפן. ממשלה בלי חזון. בלי קווי יסוד אמתיים. בלי תוכנית עבודה. ממשלה בלי תקווה...דרכי היא לא דרכך. דרכנו היא לא דרכך. אני עומד בראש המחנה הציוני, שהוא האלטרנטיבה לליכוד בהובלת המדינה. אני עומד בראש תנועת העבודה, שיש לה מניות יסוד בהקמת מדינת ישראל ובביסוסה.
תנועתי היא התנועה שהכריזה על הקמת המדינה. אני עומד בראש תנועת העבודה, שמנהיגיה אבות האומה, אף פעם לא ראו את טובתם האישית לפני טובתה של המדינה. אני עומד בראש מחנה שיש לו אחריות לגורלה ולעתידה של המדינה גם כשאיננו בשלטון". אלה דברי הרצוג בעת השבעת הממשלה הנוכחית. אם לאחר כל אלה הרצוג יצטרף לנתניהו, סביר להניח שהרצוג יסיים את הקריירה של כיו"ר המחנה הציוני.
תנו לממשלת ימין למשול. תנו לנתניהו להוביל את ישראל למחוזות שבהם הוא חפץ. ממילא אין כל חשיבות לעשייתו של נתניהו אלא לשנאה כלפי המחנה הציוני, שנאה הנובעת מתחושות שבינן לבין המציאות אין כל קשר, שנאה שמוזנת על-ידי גורמים פוליטיים כנשק יום הדין. תנו לימין הביטחוני להוכיח שניתן להכריע את הטרור בצורה מופלאה לו רק לא יפריעו לו. תנו לימין להוכיח שהוא מייצג את השכבות המוחלשות נאמנה וכל עשייתו התחום זה תקדם את עניים אל חיי רווחה. תנו לימין להגשים את חלום הדורות של כל היהודים ולהפוך את ישראל למדינה דו-לאומית. תנו לימין את ההזדמנות להוכיח שרק בדרכו יושג השלום. ואתם, חברי המחנה הציוני, תתאפקו, אל תתנו לאגו שלכם להתגבר על השכל. מנחם בגין שירת העם באופוזיציה עשרות שנים. הדפו את הספינים או כל ניסיון למשוך אתכם אל תוך המלכודת הפוליטית. תנו לימין להוכיח את כישרונותיו!.

תאריך:  21/11/2015   |   עודכן:  21/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצטרפות המחנה הציוני לממשלה: נבלה
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
חתרן מרכסיסט שונא ציון !
ש''י אביבי  |  21/11/15 18:15
2
פאתוס בלתי נלאה
באום  |  21/11/15 20:12
3
זחילתה של הנבלה
ב.ל  |  22/11/15 13:40
 
- אל
דאגה!  |  22/11/15 20:51
4
זה מאמר של ציוני אוהב עמו?
אהוד פרלסמן  |  23/11/15 10:02
 
- ראשית
הוא לא פחות ציוני  |  23/11/15 11:08
 
- ולגבי לבני אומר לך-טול קיסם  ל"ת
מבין שיניך  |  23/11/15 22:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עידן יוסף
השר דוד אזולאי יקבל סמכויות הנוגעות למינוי שופטים, רשמים ונציגי ציבור בבתי הדין לעבודה שכיום נמצאות בידי נתניהו
עידן יוסף
הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית הוצא אל מחוץ לחוק    כוחות הביטחון תפסו כסף ורכוש במשרדים של 17 עמותות ברחבי הארץ, בחשד שאלה שימשו לפעילות נגד ביטחון המדינה
עידן יוסף
הממשלה קובעת רף ליישום מדורג של הפחתת מספר התלמידים בכיתות
עידן יוסף
משרד האוצר ירד מן העץ ואיפשר העברה בהחלטת ממשלה של מע"מ אפס על נסיעות לכלל האוכלוסייה ומע"מ אפס למעוטי יכולת בתשלומי חשמל ומים
בעז שפירא
כל חברי הבית היהודי, חברים רבים בליכוד, יהודים דתיים במפלגות אחרות - אייכם? לאן נאלמתם ומדוע הינכם מחרישים? הבית נשרף, בית הכנסת נחרב, הישובים קמלים מצינת ההקפאה, דם יהודי נשפך ברחובותינו והיה להפקר
רשימות נוספות
רגב: לא זוכרת שקראתי לוינשטיין "זבל"  /  עידן יוסף
"לא על גולן תיפול התחרות"  /  עופר וולפסון
בג"ץ דחה העתירה נגד מינוי גלנט  /  איתמר לוין
עצם העניין  /  איתמר לוין
ד"ר רן ברץ = הליכוד האמיתי  /  איתן קלינסקי
כמה מדלגים וקוסם אחד  /  אסתר שניאורסון גרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il