X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
ביום ג' נערך ערב הוקרה לרב חניאל פרבר, עם צאת ספרו "בין משעולי הירח והמועד", בבית כנסת המפואר נוה אורות בשכונת רמות א' בירושלים ההשקה נערכה במעמד הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן, תא"ל (במיל.) אפרים לפיד, מבכירי אגף המודיעין ומפקד לשעבר של גלי צה"ל
▪  ▪  ▪
חניאל פרבר [צילום: בלפור חקק]
[צילום: בלפור חקק]

הרב חניאל פרבר נולד למשפחתו עטוף באהבה, ממש בפתח תקוה. וגם אם חלפה אז תקופת הביל"ויים, ולא היה שום בילו"יי מסביב, הוא למד בבית-ספר ביל"ו בתל אביב.
כשהמפא"יניקים סביבו שרו "הוּ הא מי זה בּא", הוא העדיף להיות בתנועת בני עקיבא, שָם בשבט נחשון הוא ספג את המורשת, של הנוער הדתי לאומי באווירה המתבקשת, סיים ישיבה תיכונית בכפר גַנים, המשיך לימודיו בישיבת הנגב ולמד גם מורשת ראשונים. ושם ביום של סתיו, הוא הוסמך להיות רב, אך מכֵּיוון שראה עצמו מורה דעה, הכשיר עצמו גם להוראה, ובין הקמת משפחה ופרנסה וחיוך, סיים תואר שלישי בחינוך.
בתום ארבע שנות כהונה בקִרית חינוך עזתָה, חתם קבע כרב צבאי, ומדי פעם גם יצא הביתה. הוא ורעייתו אהובה גרו אז בנתיבות, כשהיא מלמדת מתמתיקה וממלאת את כל החובות של בית ושל משפחה, הכנה לבגרות, השתלמויות והדרכה.
הרב חניאל פרבר היה ביחידות שָׂדה, בחטיבה ובאוגדה וכשצריך חבש גם קובע פלדה. הוא ריכז את חידון התנ"ך העולמי לנוער ולאחר חצי יובֵל בקבע קיבל ממש תואר: גמלאי. ואמר אז לעצמו: אשריי!
מאז הוא עוסק במשרד החינוך בבטיחות בדרכים בחינוך החרדי. הוא כתמיד מסתדר עם כל יהודי, יו"ר הפורום הדתי של נכי צה"ל בירושלים, אינו מפסיק פעילותו הציבורית, הוא מחַזק אותה שבעתיים. הוא מצטרף ל"צוות" כחבר הנהלת המחוז, מסיים קדנציה אחר קדנציה בעוז, כתב פירוש להַגדה של פסח בשילוב סיפורים ומדרשים וערך ספרי חידונים ישנים וחדשים.
יחד עם אחיו הוא כתב את "אולקניקי, ראדין וילנה" לזכר האב. הם קיבצו את מורשתו ואת יומניו והציבו כך מורשת מדור לדור. העברת הלפיד, הנחלת האור.
כבעל טור באתר החדשות News1, הוא כתב במֶרֶץ סקירות אחת ועוד אחת, כל חגֵי ישראל ומועדיו, ממש מוֹרָשה להנחיל לצעירים ולָעם, מאמרים קולחים וכל הקורא יִנעם. לאחרונה המאמרים קובּצו בספר לְאות ולעֵד בַּספר: "בין משעולי היֶרח והמועֵד". והיום כשכּולנו חוגגים את צאת הספר המיוחד, נרים כוסית לחיים ונלחץ לו יד, נאמר כֹּה לחי במעמד קהילה ועַם ונברך אותו בכתיבה פוריה ושופעת כַּים.
יישר כוח!

הרב חניאל פרבר הוא כותב טור ב-News1
תאריך:  22/11/2015   |   עודכן:  22/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא - לשאר המזלות
אלעזר לוין
מנכ"ל חברת התמ"א של אפריקה-מגורים, הגדולה ביותר בענף, הוא כלכלן ושמאי מקרקעין    מנצח על בניית 17 בניינים, 555 דירות, רק בתמא 38/2 ורק באזורי הביקוש המובילים    סיפורו של פרויקט גדול ברמת גן    הדיירים מקבלים ביד רחבה, והחברה גם מקווה להרוויח
איציק וולף
המועצה המקומית חריש, שסומנה כיעד נדל"ני על-ידי ראש הממשלה, מינתה בשנה האחרונה לתפקיד הגזבר את המנכ"ל המודח של חברת חלמיש    דוחות ביקורת חקירתית שבוצעו על תקופת כהונתו בחלמיש חשפו שלכאורה התנהל בניגוד לכללי המינהל התקין, העסיק עובד בעבודות אישיות והסווה באופן מלאכותי תשלומים גבוהים לנותני שירותים
טובה ספרא
האירופים ומנהיגיהם העדיפו את "מדיניות בת היענה", ונתנו שמות שונים לכל הטרוריסטים    קיים בקרבם פחד לקרוא לתופעה בשמה האמיתי - טרור איסלאמי!    הם ימשיכו להתעלם מהבעיות
יונתן קישקה
הגשם חזר ואיתו ההצפות והשיטפונות    כיצד ניתן להיערך למצב זה ואף לנצל אותו לטובת משק המים המקומי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il