X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אהוד אולמרט, האיש שכמעט חיסל בזחיחות דעת את המפעל הציוני, חושף את פשעיו המדיניים: מדינת אויב פלשתינית-דאעשית בקווי 67', ויתור מלא על הר-הבית, הכותל והעיר העתיקה, ועוד
▪  ▪  ▪
מופקרות חסרת תקדים. אולמרט עם אבו מאזן [צילום: משה מילנר, פלאש 90]

מתקן נפיץ של אורניום מועשר, אם-כל-הפצצות, שהוטל לפני ימים אחדים בידי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עבריין שהורשע בפלילים ונדון לשנות מאסר ממושכות, חלף בדממה מוחלטת מתחת לרדאר התקשורתי, מבלי לחולל אפילו גלי הדף סמליים. אילו האירוע בו עסקינן, היה חלילה מתממש, היינו מוצאים היום את מטורפי דאעש מטפסים על הגדרות של טירת צבי וקרית גת, עד כדי חשש לריסוק המפעל הציוני.
מדובר במידע מדהים, בלתי ידוע, שנחשף 'מפי הסוס' עצמו, על אודות מופקרותו חסרת התקדים. לראשונה סיפר לאומה, כיצד תיעתע בה לפני 9 שנים, וכמעט הוביל את כולנו, כמו החלילן מהמלין, לעברי פי פחת של אסון לאומי, והכל בשל תאוות שלטון חולנית.
הכל החל בקיץ 2006, זמן מה אחר שהושבע לראשות הממשלה. חשדות כבדים לנטילת שוחד מאוליגרכים למיניהם צצו סביבו. המשטרה נכנסה לעובי הקורה, ואולמרט חש שהמלכודת מתהדקת סביבו.
הסיכויים להיחלץ היו נמוכים. לפיכך נקט בשיטה שהמציא קודמו אריאל שרון, והוכיחה עצמה בגוש-קטיף: ויתור מופקר על נכסים ביטחוניים ולאומיים – ואחריו המבול. וכך הזמין אולמרט, בדצמבר 2006, יותר מחצי שנה אחר מינויו לראשות הממשלה, את אבו מאזן לשיחת ארבע עיניים, במעונו הרשמי ברחוב בלפור.
ויתור על הר-הבית והכותל
על תוכנה המדהים של השיחה, שאיימה על עצם קיומנו, הוא סיפר לפני שבוע וחצי למראיינו רביב דרוקר, בתוכנית 'המקור' בערוץ 10. ב-26 בדצמבר, ערב ירושלמי קריר, הגיע אבו מאזן למעון הרשמי. המושחת סיפר בראיון, במין שחצנות זחוחה, כי הוא היה הראשון שהניף את דגל אש"ף מעל בית ראש הממשלה ברחוב בלפור, בלבה של ירושלים המערבית, לכבוד אורחו. זו הייתה דרכו לשכנע את אבו מאזן לקמבן יחד את עסקת חייהם.
הדגל האש"פי על בית ראש הממשלה, היה רק מבוא נתעב לאסון שזמם אולמרט, בקלות דעת, להנחית על העם היושב בציון - ללא סמכות, שלא ברשות, וללא שום דיון ציבורי. הַנחָתה שרירותית של הנסיך הבית"רי מנחלת ז'בוטינסקי. בשיחה שהתנהלה ללא הקלטות וללא נוכחות זרים, הדהים המארח בהצעת שלום מופקרת, חסרת אחריות בעליל, שעיקרה שיבה לקווי 67' – ובכלל זה חילופי שטחים, בהיקף של 6.5%, מטר מול מטר.
אולמרט נידב לאבו מאזן נתחים נכבדים: "לא תקבל שטחים במדבר", אמר לו, "אלא ליד טירת צבי, ליד עפולה, ליד לכיש ולא רחוקים מירושלים", בתוספת מנהרה מעזה לרמאללה. אילו לא הכביד אבו מאזן את ליבו מול ההצעה המפתה, היה בה כדי להמיט בכייה לדורות על העם היושב בציון. אילו מומשה התוכנית השטנית, היינו מתעמתים היום מול מדינת דאעש בלב הארץ.
על-פי עדות אולמרט עצמו מול המצלמות, כללה חבילת הוויתורים המופקרת הזו, גם ויתור ישראלי מלא על הריבונות בהר-הבית, בכותל המערבי ובעיר העתיקה; חלוקת ירושלים והפיכת חצייה לבירת המדינה הפלשתינית; מסירת האחריות למקומות הקדושים לחמש מדינות שהאו"ם יְמנה, ובהן גם ירדן וסעודיה; מתן שלמונים לרש"פ (או לאבו מאזן אישית) בסכום של 100 מיליון דולר; וקליטת כמה רבבות פליטים פלשתינים בתחומי 'ישראל הקטנה'.
למרבה המזל, ההצעה שמבחינת אבו מאזן לא יכולה להיות אטרקטיבית ממנה, לא נתפסה בשתי ידיים על-ידי האורח. סוג של ויכבד ה' את לב פרעה. אבל אולמרט המשיך להפציר: "יעברו עוד 50 שנה, עד שראש ממשלה בישראל יציע לך הצעה כזו". ומשהוסיף האורח להתעקש, חשף אולמרט במו פיו את האמת שמאחורי תוכנית השלום ההתאבדותית: החשש שהוא ייזרק מהשלטון, מחמת החקירות המשטרתיות המעמיקות.
קלות דעת פושעת
הוא אמר זאת במו פיו. "אמרתי לאבו מאזן: 'בוא נחתום עכשיו, בראשי תיבות, על התוכנית. אני רוצה שלום עכשיו. תוך שלושה ימים נטוס עם התוכנית למועצת הביטחון של האו"ם, ומשם נחזור יחד לקו התפר בין שתי המדינות, נניח בשער יפו, ונופיע בפני כל מנהיגי העולם. נכריז על בחירות חדשות תוך שלושה חודשים אצלכם ואצלנו. אתה תקבל רוב מכריע ואני אקבל רוב מכריע'".
הבנתם את זה? מכירת חיסול של נִתְּחי מולדת, תמורת איתרוג משפטי, ועל-מנת לנצח ברוב סוחף בבחירות הבאות. מיותר להזכיר, שכל המהלך האווילי הזה, שעלול היה להמיט אסון של ממש על המפעל הציוני, נעשה בקלות דעת פושעת, בזחיחות, מתוך תחושת אני ואפסי עוד. ללא היוועצות בשום פורום ראוי: לא ממשלה ולא קבינט, גם לא עם חבורת שרים מצומצמת נוטרי סוד, ואף לא עם ראשי מערכת הביטחון. איש לא הוכנס בסוד המהלך הבוגדני. העיקר שאולמרט יבטיח בכל מחיר את המשך שלטונו, ושיישרף המועדון.
בסופו של דבר ניצלנו מעונשו-של-זה, בשל הסתבכויותיו הפליליות ותיאבונו המופרז לשלמונים נוסח מעטפות הכסף של טלנסקי.
המפתיע הוא, שאותו אולמרט נכלולי, אדריכל מלחמת לבנון הכושלת (השנייה), שכמעט מכר בנזיד עדשים את המדינה היהודית, זוכר עד היום לפרטי פרטים את יוזמתו הנואלת למכירה הכללית ההיא, אבל לא הצליח לזכור כלום, לאורך חקירותיו במשטרה ובבתי המשפט, באשר למעורבותו בפרשיות הפליליות שנקשרו בשמו, ולכל היותר הפיל הכל על שולה זקן. נוכל של ממש. מושחת ומופקר. ברוך שפטרנו.

תאריך:  25/11/2015   |   עודכן:  25/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מושחת ומופקר
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מדאיג מאד שהיה לנו ראש ממשלה
ימניים ומתמוגגים  |  25/11/15 12:24
2
מחיר התמימות או ההשתפנות ל"ת
גנדיב  |  25/11/15 17:06
3
אולמרט
שלמה חדד  |  25/11/15 18:17
4
2008 ולא 2006
אהוד פרלסמן  |  26/11/15 10:27
5
אהוד אולמרט מול אבו מאזן
אמציה גיבורי  |  26/11/15 18:06
6
לא מבין איך הוא לא יושב בבית
מנדל  |  27/11/15 14:36
7
מדהים שהתקשורת שותקת!
עזרי  |  28/11/15 01:07
8
אני כתבתי כבר הרבה פעמים
איל  |  28/11/15 07:19
9
מזדהה עם הבעתה שלך
שוחר-שלום  |  28/11/15 10:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
גלעד שר, אבנר הלוי
מתווה ביטחוני המציג היתכנות ביטחונית להיפרדות עצמאית מן הפלשתינים בשטחי יהודה ושומרון, וכן מציג מענה הולם ושקול לסוגיית הביטחון; היתכנות זו רלוונטית גם לתרחישים של הסדרים חלקיים או הסדרי ביניים אחרים, שאינם מגיעים כדי הסדר קבע
מרק בריל
כאלו שמדברים עליהם רק בסלון...    הגיע העת להתעשת מיידית    יהיו מחאות ורקיעות ברגליים, גג שבועיים
עליס בליטנטל
הגיע הזמן שכולנו נפקח את העיניים: מה שקורה כאן אינו גל בר חלוף, לא אינתיפאדה, אלא פשוט מלחמה - כחלק מהמסע העולמי לכיבוש המערב והשמדת הכופרים    זו מלחמת הפונדמנטליסטים המוסלמים, הסוחפים עימם את כל בני דודינו, שממחישים היטב מהי מטרתם: להרוס את הישות של מדינת ישראל, ולהפכה לפלשתין    אך כמו ב-1948, גם היא תסתיים ב"נאקבה", כי במלחמה - כמו במלחמה
אליקים העצני
בימים האלה משתוללת אינתיפאדת הסכינים תחת הדגל הכוזב "אל-אקצה בסכנה!" קו קצר מחבר את שקרי הנאצי חג' אמין אל חוסייני אל שקרי מכחיש השואה מחמוד עבאס
חיים שטנגר
בוא נסביר לך כאן, באולפן ליד האיש של "בצלם", למה בהתנהגות שלך אל מול האיש עם הסכין, שהעפת לו אותה, מיד כשהוא רצה לדקור את האישה עם הסלים, יש התנהגות חסרת רסן וסיכון חייו של המחבל הערבי והריגתו, שלא לצורך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il