X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
איחור אוטובוס אגד מתחנת היציאה בחצי שעה, הוא דבר מקומם, אבל לא פחות מכך מקומם הוא מכתב התשובה המזלזל שנכתב למגישי התלונה בעניין האיחור
▪  ▪  ▪
[צילום: אלי אלון]

בתאריך יום ד' 18.11.15 בשעה 20:00 חיכתה פ. תושבת הצפון ובני משפחתה בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב ממתינה עם עוד קבוצת נוסעים לקו מס' 825 מתל אביב לעפולה. האוטובוס היה אמור לצאת מהתחנה המרכזית החדשה בתל אביב בשעה 20:30 בדיוק. מאחר שזו תחנת המוצא שלו, הוא אמור לצאת במועד שפורסם, כלומר בשעה 20:30 בדיוק.
חולפות דקות רבות אחרי השעה 20:30 והאוטובוס לא מגיע. אחד מהממתינים, קצין בדרגת סגן, מתקשר לאגד ושואל למה האוטובוס מאחר. בשעה 21:00 לערך הגיע סוף-סוף האוטובוס. כשנשאל הנהג למה איחר, השיב בקוצר רוח ובנרגנות משהו "מה אני יכול לעשות הייתי צריך להחליף שני אוטובוסים בגלל תקלות שהיו לי".
כעבור יום-יומיים נשלחה לאגד תלונה על האיחור באמצעות טופס תלונה מקוון ובה כל פרטי האירוע, כולל המספר הפנימי של האוטובוס (17624) וזו לשון התלונה המקוונת שנשלחה (העתקה מונח לפני) "פרטי האירוע: האוטובוס הנ"ל היה אמור לצאת מהתחנה המרכזית בת"א בתאריך 18.11.15 בשעה 20:30 אולם איחר בחצי שעה ויצא רק ב-21:00 לערך הנהג טען להגנתו כי איחר בגלל שנאלץ להחליף שני אוטובוסים בגלל תקלות".
אגד בתשובה לתלונה: "להבנתך נודה"
פ. הנוסעת מהצפון אומרת: "קורה שנהג מאחר 5-10 דקות אבל כאן היה איחור משמעותי ומדובר באיחור מתחנת המוצא ולא ניתן להשתמש כאן בתירוץ של איחור בפקקים. פ. אומרת: "האיחור המשמעותי כמו איחורים רבים בנסיעות בתחבורה הציבורית מבטא יחס מזלזל בנוסעי התחבורה הציבורית שרבים מהם נמנים על אוכלוסייה חלשה. אבל לא פחות מקומם מהאיחור המוגזם, הוא מכתב התשובה שנישלח מטעם אגד באמייל למגישי התלונה על איחור האוטובוס וזו לשון המכתב.
תאריך: 23/11/2015
י"א כסלו תשע"ו
מספר פניה: 00551320
שלום רב,
הנדון: קו 825
הרינו מאשרים את קבלת פנייתך ומצרים על אי-הנעימות שנגרמה לך. עמידה בלוחות הזמנים הינה מחויבות מרכזית של חברת "אגד" ללקוחותיה ולכן, אנו עושים את מירב המאמצים כדי שהאוטובוסים יצאו מתחנת המוצא במועדים שפורסמו מראש לציבור. העברנו את פנייתך לגורמים הרלוונטיים האמונים על המערך התנועתי ב"אגד" ואנו נפיק את הלקחים הדרושים בעתיד, במידת הצורך.
להבנתך נודה.
חברת "אגד" מאחלת לך נסיעות טובות ובטוחות.
ב ב ר כ ה,
חיים איזנברג
שרות לציבור צפון
אם יורשה לי להעיר בעניין: אתה קורא את המכתב ומתפוצץ איזה זלזול בנוסעים. המכתב לא מפרט אם הנושא נבדק ובורר וניתן לבדוק זאת בקלות באמצעות מחשבי אגד היודעים בדיוק בכל רגע נתון היכן נמצא האוטובוס. המכתב לא מסביר מה בדיוק קרה? מה פשר יציאת ואיחור האוטובוס בחצי שעה? האם הנושא בורר עם הנהג? נוסעים לא מעטים המתינו בתחנה המרכזית חצי שעה לנהג שאיחר והנהג אומר להם שהחליף שני אוטובוסים למה התכוון? האם נבדקה אמיתות דבריו. אין גם התנצלות והודאה באחריות. למרות שהדברים ברורים.
הערכה של מגישי התלונה שהמכתב נכתב בצורה סתמית זו כדי לא להודות באחריות מחשש לתביעה משפטית. אבל סגנון מכתב תשובה זו הוא סוג של זלזול. קורא אני למשרד התחבורה ולגופים המופקדים על הפיקוח על התחבורה הציבורית לבדוק את הנושא. מדוע איחר האוטובוס בחצי שעה מתחנת המוצא? (אין תירוץ של פקקים בדרך) ולא פחות מכך יש לבדוק את מכתב התשובה המקומם של "אגד" למגישי התלונה.

תאריך:  01/12/2015   |   עודכן:  01/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוצפה של אגד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מצטרף לקריאה למען יראו ויראו! ל"ת
א. וינשטיין  |  1/12/15 11:23
2
אגד משלם מיליונים על החוצפה
מכיר את הנושא  |  2/12/15 03:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
בעיות תשתית והיעדר מתן עדיפות לתחבורה ציבורית, בעיקר בבני ברק, גורמים לפקקים קשים, להשארת נוסעים בתחנות ללא מענה ולתרעומת מצד הנוסעים    ארגוני הנוסעים קבלו בוועדה לפניות הציבור על היעדר שיתוף הציבור
איציק וולף
רכבת ישראל פרסמה את הדוחות הרבעוניים ולפיהם הגיעה לרווח נקי של 85.7 מיליון שקל בסיום שלושת הרבעונים הראשונים של 2015    גידול של 18% בממוצע הנסיעות ליום תפעולי
איתמר לוין
משרד התחבורה יפצה את חברת מרגלית, שהפעילה את האוטובוסים במודיעין בשנים 2007-1997 משום שהפר את התחייבותו להקים בעיר מסוף תחבורה
עידן יוסף
קווי תחבורה ציבורית המסיעים בעיקר חרדים הגיעו לתחנתם הסופית אחרי כניסת השבת - קו 402 הגיע באיחור של 10 דקות, וקו 978 באיחור של כשעה
עידן יוסף
הרשות לתחבורה ציבורית יצאה בקול קורא למפעילי התחבורה הציבורית לעבור לאוטובוסים המונעים בגז    15 מיליון שקל ישמשו לרכישת 100 אוטובוסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il