X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
במיטת הילדים ניתן להשתמש בחלל אחסון של מגירות או בארגז עם פתיחה עליונה - שניהם טובים הכוורות הן מפתרונות האחסון הטובים והיעילים ביותר
▪  ▪  ▪
לסדר נכון את החדר [צילום: AP]

חדרי הילדים הפכו יותר ויותר ל-"מעצמות על", העמוסים לעייפה בחפצים שונים: צעצועים, ספרים, משחקים, רהיטים, בגדים והפוטנציאל לבלגן רק עולה ועולה.
באופן לא מפתיע, לילדים, חוסר סדר בחדר, פחות מפריע ומטריד, לעיתים גם בהתבגרותם חוסר סדר לא מעורר אי-נוחות כלל וכלל. לעומת זאת, חלק מההורים יוצאים מדעתם ומסדרים את החדר אפילו מספר פעמים ביום. על כן, אנו מנסים לתת כלים ומקומות אחסון שיעזרו לשמור על מינימום סדר בחדר וקצת ארגון בחפצים.
כשמתכננים את חלל חדר הילדים, תכנון מוקדם של מקומות האחסון בחדר, חשוב לא פחות מבחירת הרהיטים האחרים בחדר כגון מיטת ילדים או מעיצוב וצבעוניות החדר.
להלן עצות לאחסון שיקלו על ילדיכם ועליכם את מלאכת הסידור:
מה מסתתר מתחת למיטה? עוד מיטה:
בחדרי ילדים ובמיוחד בגילאים הקטנים, נוהגים ברוב המשפחות לשכן שני אחים בחדר. זה טוב לתקשורת בין האחים ומקנה עוד ערכים רבים לילדים כגון: שיתוף, חלוקה, התחשבות, עזרה הדדית ועוד. כדי לנצל כמה שיותר את השטח הפנוי בצורה פונקצונלית ונגישה, חשוב לנצל את החלל שמתחת למיטות.
ניתן להשתמש בחלל אחסון של מגירות או בארגז עם פתיחה עליונה - שניהם טובים. ההבדל ביניהם הוא בגודל מקום האחסון ובפונקציית השימוש. במגירות ניתן להשתמש בחלל גם כשהמיטה התחתונה סגורה, ארגז תחתון ניתן לפתוח רק כשכל המיטה התחתונה יוצא החוצה. עם זאת, ארגז אחסון נגיש יותר למשתמש ופורש בפניו את כל הציוד המאוחסן ונגיש.
מה מאחסנים: פריטים גדולים כמו שמיכות חורף, משחקי קופסא, ציוד ספורט וכדומה, אפילו ניתן להשתמש במגירות עבור ציוד היצירות של הילדים.
כוורת מסדרת את המראה:
הכוורות הן מפתרונות האחסון הטובים והיעילים ביותר, מכיוון שהמראה שלהן פשוט ואחיד. הן מגיעות בגדלים שונים, מודולריות וקיימות מסורתית חלוקה לכוורות רצפתיות, כוורות המחוברות לשולחן וכוורות תלייה על הקיר המשמשות כמדפי אחסון אסתטיים. בכוורות ניתן להשתמש באזורים פתוחים ובאזורים סגורים המכוסים באמצעות דלתות ואפשר גם לשלב צבעוניות בחדר דרך הדלתות. עוד נתון חשוב הוא - עומק הכוורת, שמשפיעה על השימוש ועל הדברים שיאוחסנו בה.
מה מאחסנים: ספרים, מחברות, קלסרים, צעצועים, משחקי קופסא, מדליות, דברי יצירה להצגה, פרטי נוי תמונות ועוד.
לא צריך להתחבא: מוצרי אחסון דקורטיביים
מוצרי אחסון בכלל וקופסאות אחסון בפרט, הפכו לאחרונה לפריטי עיצוב אופנתיים שמשולבים בכל חדרי הבית ולא רק בחדרי הילדים. הארגזים משמשים בו-זמנית כפתרון פרקטי וכרהיט עיצובי שמשלים את המראה והאווירה הרצויים בחדר. ארגזי האחסון הדקורטיביים מגיעים גם הם בשלל גימורים, וצבעים ובשימושים בהם ניתן להקרין מראה קלאסי, מעודן ואלגנטי או לשלב קופסאות מעוטרות בנקודות ודמויות לקבלת מראה שובבי או מצוירות בקווים מודגשים לקבלת מראה אורבני.
מה מאחסנים: את כל הדברים הקטנים שרוצים בקופסא. רצוי לפי נושאים.
התחדשות החדר ומיון האביזרים:
דרך נוספת לתת לחדר מראה נקי ומסודר היא כמובן - המיון. לפנות ממנו את כל מה שישן או אינו מתאים יותר לגיל הילד, התיישן והתבלה או סתם מיצה את עצמו בחדר ולא מתאים יותר לצבעוניות החדשה. לא להתבייש לפנות מהחדר את מה שהפך למיותר... ניתן לתרום / לאחסן לילד הבא. ככה יהיה יותר מקום בחדר ובאופן כללי פחות זה יותר. ככל שהחדר פחות עמוס, כך הוא יותר נעים לעין.

הכותב הוא סמנכ"ל רהיטי דורון
תאריך:  13/01/2016   |   עודכן:  13/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפים לאחסון וסידור חדרי ילדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
תערוכה מיצירותיה של המאיירת אראלה הורביץ ז"ל נפתחה בימים אלה במוזאון החלוציות ביד טבנקין ברמת אפעל    סיפורה של מאיירת אשת הפלמ"ח שאיירה למיטב הסופרים בארץ ולעיתונות הקיבוצית
ד"ר דניאל מדר
פיתוח חדשני של מסנן עשוי מולקולות סוכר יכול לסייע באספקת מים נקיים, זולים וזמינים בכל העולם
עליס בליטנטל
הקומדיה "אילוף הסוררת של שייקספיר" מקבלת הודות לתרגומו הווירטואוזי של דורי פרנס ולבימוי הכה עכשווי של אודי בן משה, חיים חדשים    הקהל נהנה משייקספיר כפי שלא נהנה מעודו מקומדיה של המחזאי
ליטל פיינגרץ
בשנים האחרונות מספר הטבעונים והצמחונים גדל משמעותית, אם זה ממניעים אידיאולוגים והדאגה לאיכות הסביבה ואם ממניעים בריאותיים    אם זה משכנע כל-כך הרבה אנשים, כנראה שיש בזה משהו    ננסה להבהיר את כל היתרונות
איתמר לוין
אנושיות ויעילות מאפיינות את שופט פשיטות הרגל הבאר-שבעי יעקב פרסקי. הוא גם מבצע חפיפה בזמן אמת לשופט שיחליף אותו כאשר ייצא לשבתון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il