X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מקווה שאילנה דיין לא תיבהל מאיומי השמאל הביריוני והאלים השרוי בתבהלה מובנת, לכן הם לא חדלים להלך אימים על תחקירני 'עובדה' פן יחשפו פרטים נוספים המצויים בידם, אודות בגידתם ומעלליהם של פעילי השמאל נגד חיילי צה"
▪  ▪  ▪
עזרא נאווי [צילום: מן הטלוויזיה]

"אין שום פשע, שום פשע בכלל שלא ניתן למחול עליו כאשר 'הצד-שלנו' מחולל אותו. גם אם לא מכחישים שהפשע בוצע, גם אם יודעים שזהו בדיוק אותו הפשע שגינינו באיזה מקרה אחר, גם אם מודים מבחינה אינטלקטואלית שהוא לא מוצדק, עדיין אי-אפשר להרגיש שהוא רע. נאמנות מעורבת בעניין, לכן החמלה מפסיקה לתפקד". (ג'ורג' אורוול 'מתחת לאף שלך')!
אין לי מושג כיצד יילמד השמאל העכשווי בבתי הספר ובאוניברסיטאות העתידיים בדורות הבאים. בדבר אחד אין לי ספק, ג'ורג אורוול כמו אורי צבי גרינברג שהטיבו לאבחן את השמאל האינטלקטואלי בדורם, ייחשבו לנביאים שצפו והתנבאו על השמאל בדורנו-לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם כדי להבין את השמאל-העכשווי ומה קורה פה?!
ב-7.1.16 ערוץ 2, שודר בתוכניתה הפופולרית של אילנה דיינו 'עובדה', תחקיר חריג החושף לראשונה את ערוותם של ארגוני השמאל הקיצון שפעיליו מתפרנסים מעלילת-דם 'אכיבוש' במסווה של פעילי 'זכויות אדם', פעילות ישנה וידועה הן לימין והן לשמאל והכי הכי לתקשורת הישראלית וחוקריה.
למעט עדותו המצמררת של פעיל השמאל הקיצון המכונה בפיה של זהבה גלאון: 'אימפריה' - הלוא הוא עזרא נאווי יו"ר עמותת תעיו"ש שהעיד, בין יתר פעילויותיהם הידועים של פעילי השמאל נגד חיילי צה"ל ע"י פרובוקציות ועלילות סרק- בתשלום- שהוא גם מלשין ומסגיר ערבים הסוחרים עם מתנחלים, לידי הרשות הפלשתינית לעינוים עד מוות כלשונו הביבית: "קודם כל זובור ואחר כך גזנגה"!
כל עוד פעילי תעיו"ש, "יש דין", בצל"ם, 'שוברים שתיקה', הקרן החד"שה ו'שלום'-עכשיו נהגו בישראל כעשיו: סכין בגב-האומה ורדפו, הלשינו, העלילו ותפסו ת'יהודי-תורן: ציפור לא צייצה ושום זעקה תשקורתית לא נשמעה, גם לא כשעו'ד רוני אלוני-סדובניק, חשפה כאן באתר ב-20.9.10 מאמר מצמרר שכותרתו:
"בגידת השמאל בפעילות השלום שנפגעו מינית"- כולל אונס, ע"י פעילי שמאל ערבים, והן הושתקו ע"י מפעיליהן 'היהודים' שמנעו מהן להתלונן במשטרה כדי לא לפגוע בפרנסתם מ'תעשיית השקרים' ומפעלי 'אכיבוש' וכל זאת במסווה של 'שלום', 'אחוות עמים' ו 'זכויות האדם'-להד"ם!
היה זה מאמר נוראי, שהיה אמור לזעזע את אמות הסיפים של אבירי 'שלטון החוק', את הפמיניסטיות השמאלניות שבלעו את לשונן ואת המונופוליסטים על: 'החכמה', 'המוסר', 'הצדק', 'המצפון','האמת' ו'השלום'- והסיפור כזכור לי היטב הושתק פה-אחד כצפוי מתשקורת בולשביקית מגויסת שמאלה - בדיוק כפי שצפה והתנבא נביאי ג'ורג' אורוול:
"כולם יגיבו פחות או יותר באותו אופן. דקירה אחת בעצב של הלאומנות וההגינות האינטלקטואלית עשויה להיעלם, העבר ניתן לשינוי, והעובדות הברורות ביותר ניתנות להכחשה"!
וע"ע תגובתו האדומה של גדעון לוי לחשיפה הנ"ל ב'עובדה'!
על מעלליהם של 'הצדיקים' מארגוני השמאל ניתן היה ללמוד מזמן, מספרו המבריק והראייתי של השתול מטעם עצמו, טוביה טננבאוים, שהתחזה לעיתונאי 'טובי הגרמני' כמו שהפלשתינאצים מעדיפים ואוהבים 'גרמנים', וככזה עשה עבודה נפלאה, ואם זה לא היה עלינו היינו מתים מצחוק. טננבאום חשף את צביעותם, אווילותם ובורותם של אותם פעילי שמאל המתפרנסים מאנטישמיות-סלקטיבית, ואף ראיין את גדעון לוי, אורי אבנרי, עמוס עוז, מרב מיכאלי, הרב השימושי אריק אשרמן ואחרים בספרו הנפלא: "תפוס ת'יהודי"-חובה!
ניתן היה ללמוד כיצד פועלת השיטה בעמותות השמאל, גם מספרו החשוב לא פחות מספרה של ג'ואן פיטרס 'מאז ומקדם', של השמאלן ההגון וישר-דרך בן-דרור ימיני, שלדעתי יש לשלב את ספרו, 'תעשיית השקרים' יחד עם 'מאז ומקדם', במשרד החינוך למען הדורות הבאים.
אך כצפוי מאותה תשקורת ותחקירניה, הנוהגים לקפוץ כמוצאי שלל רב על כל חשד סרק כלפי ראש הממשלה ורעייתו ומתנחלים לטובת הערבים משני צידי קווי 'גבולות אושוויץ' 67 - ההתעלמות מספריהם הייתה כמעט מוחלטת!
כשגדעון לוי נשבע לריק 'בחיי ילדיו'
בסוף שידור התחקיר 'בעובדה' התכבד גדעון לוי מהעיתון לאנטישמים "חושבים" 'הארץ' להגיב. למרות התנצלותה המגוחכת של אילנה דיין בפני חבריה השמאלנים לפני ואחרי שידור הכתבה, לוי לא נרגע. הוא רתח מזעם כצפוי מבולשביק מצוי - ולא על התחקיר המזוויע הוא רתח, אלא על 'חוצפתה' של דיין שהעזה בכלל לשדר את הכתבה?
לא הכתבה המזעזעת היא שהטרידה את המונופוליסט על זכויות פרא האדם בישראל, אלא עצם שידורה כלשונו: "הטרידו אותי כמה דברים פה, אבל יותר מזה, עם כל ההערכה אילנה, הטריד אותי ששידרתם את הכתבה הזאת" ? אשכרה במילים אלו!.
כך תקף לוי את אילנה דיין לצורך הגנת אנשי 'שלומנו'. כתבה שהייתה אמורה, לזעזע תחילה את 'יפי הנפש' המתהדרים לריק ב'ערכים' 'נאורים' כמו: "מוסר", "מצפון", "שוויון", "אמת", "צדק", "כבוד אדם וחירותו" ושאר חרטא-ברתא כמו שרק השמאל יודע למכור ויכול!
העיקר שרוממות ה'דמוקרטיה' וחופש הביטוי' בגרונם של שמאלנינו, אך בשטח כידוע, חרב הבולשביזם, הצביעות, מוסר-הכפול והמשמטה ליהודים: בלשונם, במיקרופונים, בעטם ובדמם!
ניסיונו הבזוי של גדעון לוי שנהג לדבריו 'להסתובב בטנדר עם עזרא נאווי', להתנער ממנו ולצמצם את מעלליהם הידועים והגלויים מאז תרמית אוסלו, של אותם פעילי שמאל-קיצון ל: "איש אחד"? עלבון לאינטליגנציה! וזה כמו להפקיר חבר 'פצוע' בשטח-מעשה בוגדני אופייני וצפוי מפנאט שמאלני הנתפס בקלקלתו!.
הגדיל לוי להישבע "בחיי ילדיו" כדי לשכנע את אילנה, שלא ידע מה עולה בגורלם של ערבים הסוחרים בקרקעות עם יהודים כשהם מוסגרים לרשות הפלשתינאצית?
האם קיים אזרח אחד, ללא הבדל דת, במזרח השימון החדאעש שלא יודע מה עולה בגורלו על ערבי הנחשד כמשת"פ עם האויב הציוני?
קל וחומר עיתונאי חוקר כגדעון לוי? גם אם אינו מבין לבושתו מילה בערבית. מדובר בעיתונאי העוסק כל חייו כמעט בתחום זה ויותר מאחרים? מאיפה הבאת את זה גדעון לוי? וגם להישבע בילדיך?
"אדם צריך להשתייך לאינטליגנציה על-מנת להאמין בדברים כאלה, אך אדם רגיל אינו יכול להיות טיפש עד כדי כך"! גם לדעתו של ג'ורג' אורוול!
רק שלא יספרו לנו שגם עמירה הס לא יודעת מה עולה בגורלם של ערבים הסוחרים עם יהודים?
לסיכום, אני מאוד מקווה שאילנה דיינו לא תיבהל מאיומי השמאל הביריוני והאלים השרוי בתבהלה מובנת, לכן הם לא חדלים להלך אימים על תחקירני 'עובדה' פן יחשפו פרטים נוספים המצויים בידם, אודות בגידתם ומעלליהם של פעילי השמאל נגד חיילי צה"ל שלנו העושים מלאכתם קודש למעניינו, ונגד יהודים חפים מפשע, אלא תמשיך לעשות מלאכתה נאמנה ללא מורא וללא משוא פנים כלפי כווווולם ללא הבדל דתי, עדתי ומפלגתי-כשווים בני שווים,
ולו רק כדי שהציבור המוטרד לא יחשוד חלילה, שחשיפה חד-פעמית ב'עובדה' אודות עלילותיהם של ארגוני השמאל הייתה נקמה מתוקה של אילנה דיין באלון ליאל וחבורתו המבישה על שחיבלו במינויו של בן-דודה, דני דיין הנהדר, כשגריר בברזיל-מעשה בגידה מחפירה!
דרך אגב, שמעתי את העיתונאי ארי שביט ב'יומן שישי' ב-15/1/16 מזהיר אותנו מפני שימוש במילה 'בוגדים' כלפי אותם פעילי שמאל-קיצון. ובנשימה אחת, כמו רבים בשמאל שמזכירים לנו אוטומטית את 'ההסתה שקדמה לרצח רבין' במטרה לסתום לימין את הפה, וזאת למרות העובדה שההסתה לרצח רבין נעשתה ע"י 'איש אחד', אליבא ד'גדעון לוי, כזכור, ע"י המסית והמדיח בגלוי לרצח רבין שהיה 'השמפניה' של גילון בממשלת רבין/פרס/אוסלו ושמו אבישי רביב, ולמרות העובדה שהיועץ המשפטי דאז, מני מזוז, שחקר את ההסתה הזאת היטב והגיע למסקנה ש: "אני יודע שנוהגים להזכיר שוב ושוב את רצח ראש הממשלה כפועל יוצא של הסתה, עד היום איש לא הוכיח את זה"! (אוגוסט 2005)!!
גם עובדה זו לא מונעת מאותו שמאל בולשביקי להמשיך להעליל ולהסית נגד הימין על לא עוול בכפו באופן אוטומטי, ומבלי לתת לשום עובדה ולשום מסקנה לבלבל אותם!
ברצוני להפנות את שביט ושבטו למילון אבן-שושן כדי להפנים וללמוד אחת ולתמיד מה פירושה של המילה 'בוגד': "מפיר אמון, אדם הפועל נגד חבריו, נגד עמו, או נגד ארצו ומסייע לאויב".
אדרבה, מתכבד ארי שביט, להשיב לנו ביושר: מי בארצנו מולדתנו עונה לתבחין הזה?
ולסיום, די מטריד אותי שמעולם לא עסקה התקשורת בתחקיר לגבי אותם עמותות ואירגונים ממאירים הנקראים בפי השמאל: 'זכויות האדם'-להד"ם, והקרן החד"שה בראשם הפועלים בעיניהם "לטובתינו" ע'אלק ובשאלה: האם יש ביכולתם של ראשי העמותות הללו לנקוב בנקודת-אור אחת שפעלה לטובת ישראל בתמורה לפעילותם כאן ובעולם?
נקודת-אור אחת שהטיבה להסברה הבינלאומית שלנו ו'לטובתנו'? שתרמה ל'שלום' ולביטחון שלנו ו'לטובתנו'? שפעלה למען האמונה בצדקת דרכנו העובדתית? זכות הציבור לדעת!
שמתי לב, מאז הקמתם ופעילותם של כל אירגוני השמאל הישראלים לדורותיהם, ומכוני ה'שלום' הרווחיים והמשתלמים כאן ובעולם - העולם נותר נגדנו ואף נעשה אנטישמי-סלקטיבית גדול הרבה יותר ממה שהיה למשל, לאחר הנס הגלוי במלחמת 'ששת הימים'. גם לא ידוע לי על אנטישמי אחד כאן ובעולם ששמעון, יקיר העולם הגדול ממכון פרס ל'שלום' סרק, הצליח לשנות את דעתו ל'טובתנו' ולשכנעו בזכותנו על ארצנו, כולל אמריקה של חוסיין אובמה ששינתה פניה נגדנו!
וזה שווה תחקיר מקצועי- כי בנפשנו הדבר!!

תאריך:  18/01/2016   |   עודכן:  18/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובדה: תפוס ת'שמאלני לשם שינוי
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה לא קנטרנית
ישראל עם רם  |  18/01/16 12:15
 
- שמא תגדיר בדיוק איפה הגבול שלך
אהוד פרלסמן  |  18/01/16 13:50
 
- איך אינך מתבייש לבטל את
רותי איזיקוביץ  |  19/01/16 16:01
 
- הוא אוהב להגדיר עצמו מדי פעם
אל-הגב' איזיקוביץ  |  19/01/16 20:29
 
- קצת סדר בבקשה!
אלברט שבות  |  20/01/16 02:36
 
- סליחה, קראת את התגובה שלי?
אהוד פרלסמן  |  20/01/16 12:30
 
- שמעון פרס
באום   |  18/01/16 14:49
 
- כרגיל, באום צודק ל"ת
יוסי אבידור  |  21/01/16 12:08
2
המאמר הזה
אלברט שבות  |  18/01/16 13:09
3
גבולות השמאל:הוא כל מי שטוען ש
קורןנאוה טבריה  |  18/01/16 14:09
 
- כל מי שטוען
נובל  |  21/01/16 09:03
 
- זה שהא הידיעה אצלנו
ישראל עם רם  |  21/01/16 13:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
הסכם הגרעין עם אירן יעמוד למבחן בחודש הבא בעת הבחירות לפרלמנט ול"מועצת המומחים". רק אז יתברר אם הזרם הרפורמיסטי המתון שהוביל את ההסכם מתחזק או שהקיצוניות הדתית תמשיך להנהיג את אירן
משה חסדאי
המחאה של סרטי טרנטינו, היא מחאתם של הסרטים האפלים כולם, כנגד האדישות, האטימות, והתרדמה העמוקה בה החברה האנושית נמצאת, במיוחד לנוכח המוטיבים העיקריים: אלימות, גזענות, נקמה
רון בריימן
ישראל אינה מקפידה על כבודה כפי שהייתה עושה כל מדינה נורמלית, ועיתון חשוב בה רואה בחרבון על הדגל הלאומי "ביקורת אמנותית לגיטימית, שהיא לא רק מותרת, אלא אף נדרשת בחברה דמוקרטית"
ראובן לייב
למרות שמאמן הקראטה שנוא על כל משתתפי תוכנית הריאליטי הטלוויזיונית - לא יכולה ההפקה להרשות לעצמה להדיח אותו. בלעדיו פשוט אין לה תקומה
יצחק מאיר
אכן הציבור רשאי לדעת וצריך לדעת מי עומד כספית מאחורי מאמץ חברתי, מאמץ של אכיפת זכויות הילד, או האישה, או זכויות האדם בכלל, בוודאי מאחורי פעילות שיש לה היבטי פעילות שנויים במחלוקת, קרי פוליטיים. הציבור הוא שותף בכיר בפיענוח מכלול האינטרסים המותרים והאסורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il