רשת האופנה פולגת משיקה בימים אלה את קמפיין הפרסום לקולקציות האופנה החדשות לעונת סתיו-חורף 2006/7. רשת פולגת, המשווקת הבלעדית בישראל של שני מותגי העל דניאל השטר ומקס מורטי, מציגה לגבר ולאישה האופנתיים קולקציה מחויטת של חליפות לצד אופנת קז'ואל מובילה ועדכנית.
לראשונה, מתחילה רשת פולגת לשווק בישראל את המותג הצרפתי דניאל השטר וומן ובחרה בלירז מסילתי להוביל את הקמפיין לצד הדוגמן רז מאירמן המוביל את מותג הגברים דניאל השטר.
אילן בז'ה מסר: "בחרנו בלירז מסילתי וברז מאירמן להוביל את הקמפיין של דניאל השטר מאחר ושניהם מגלמים היטב את פרופיל הלקוח והלקוחה הפוטנציאליים של פולגת- הגבר והאישה האופנתיים של שנות ה-2000, המשלבים גבריות, נשיות אטילגנטיות ואסרטיביות". הקולקציה של דניאל השטר מציעה ביגוד מתאים לכל שעות היום והלילה.
הקמפיין צולם בירושליים בעיר העתיקה בהשראת שחקני קולנוע באוירת סצנות מסרטים
את קמפיין הפרסום של המותג האיטלקי מקס מורטי יוביל הדוגמן האיטלקי הבינלאומי ניר לביא.
הקולקציה של מקס מורטי בנויה סביב האופנה האיטלקית - צעירה, אופנתית, מעודכנת, אם בבדים ואם בגזרות. למעשה הוא יוצר TOTAL LOOK ונע מן המחוייט מאד ועד הסמי מחוייט.
הקמפיין צולם בבר "ויסקי גוגו" המשלים את רוח הקולקצייה.
על רשת פולגת
פולגת פונה לגברים (ומעתה גם לנשים) המעריכים איכות גבוהה מוקפדת בלבוש מחויט סמי מחוייט לבוש יומיומי (קזואל) ברמה גבוהה.הלבוש מתאים לשעות היום ולשעות הערב תוך שימת לב עליונה על התאמת הצרכים לאורח החיים הישראלי תוך
התאמת הבדים והגזרות לאופ נתיות ועדכניות
עד הפרטים הקטנים. הקולקציה פונה לאנשי עסקים אופנתיים ולאנשים המעריכים איכות ועדכניות.
בנוסף - מחלקה הנותנת מענה לחליפות חתנים.
רשת פולגת שייכת לקבוצת קבוצת Golf & Co אשר הוקמה בשנת 1986, ומאגדת תחתיה את הרשתות: פולגת, גולף, אינטימה וספרינט. לרשת פולגת 19 סניפים ברחבי הארץ.
על בעלי החברה:
קבוצת Golf & Co היא בבעלות "כלל תעשיות".
משרד הפרסום: גליקמן נטלר סמסונוב
צלם-עידו לביא