ערד תעשיות טקסטיל בע"מ עברה מיתוג חדש לרגל חזרתה לשוק הריטייל. המיתוג החדש כולל שינוי הלוגו ללוגו עכשווי, מעוצב ויוקרתי, ופיתוח 3סדרות חדשות לקו המגבות : Pure harmony - מגבות איכותיות בצבעי לבן וטבעי, Pure sensation - מגבות יוקרתיות מחוט פימה בעלות כושר ספיגה גבוה במיוחד, ו-Pure pleasure - מגבות עשירות ורכות במיוחד.עד היום הופנתה מרבית פעילות החברה לשווקים בחו"ל ולשוק המוסדי בארץ.
ההחלטה להיכנס לתחום הריטייל המקומי היא שהובילה לתהליך המיתוג המחודש בהשקעה כוללת של 180,000 דולר. נקודות המכירה הראשונות ייפתחו במשביר לצרכן על כל סניפיו והצפי הוא להגיע ל- 100 נקודות מכירה נוספות עד סוף 2007.
ערד הוקמה לפני 30 שנה על-ידי משפחת היימן, מבעלי קבוצת סטנדרט טקסטיל העולמית, מתוך חזון ההגשמה הציוני, שמלווה את עשייתה של ערד מאז ועד היום.
שמה של החברה משקף את הקשר העמוק שלה לעיר ערד ומקימי החברה שרואים בחשיבות קידומה של העיר ומעניקים לתושביה סיוע תמידי בנושאים חברתיים-קהילתיים.
לערד מחזור מכירות שעומד על כ-90 מיליון דולר, בזכות איכות מוצריה, חדשנותה המתמדת ומסירות עובדיה, שמיקמו אותה כמובילה בתחומה ומעניקים לה את תנופתה המתמדת. החברה מוסמכת לתקן ISO 9002 ופועלת בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים.
בין לקוחות החברה נמנים רשתות של מלונות איכותיים בארה"ב ומלונות היוקרה של לאס ווגאס. כמו כן מרבית המכבסות הגדולות הפועלות באירופה ומשכירות מגבות לבתי מלון ולמרכזים רפואיים. לאחרונה זכה המפעל במכרז של רשת מלונות "אקור" הצרפתית שלה 4,000 בתי מלון להיות ספק בלעדי של מגבות לכל הרשת בהיקף של כ-5 מיליון אירו.
המפעל מספק את מרבית צריכת המגבות של הגופים המוסדיים בישראל ובתוך זה צה"ל , משרד הבריאות, קופת חולים ,שירות בתי הסוהר וכן כ % 70 מכלל הצריכה של בתי המלון האיכותיים בארץ.