X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היטלר היה ככל הנראה אדם הגון וטוב, נורמטיבי, שניסה לעשות עסקים עם היהודים (מי לא עושה זאת, אפילו הכנסייה) התעצבן עליהם במהלך הדברים ובשל הלחץ שהפעיל השמן המסריח מלונדון
▪  ▪  ▪
היטלר. בעצם אהב יהודים... [צילום: AP]

אחד מראשי השמאל החליט לפתע לפרסם עובדות. זו אינה הפעם הראשונה שהשמאל מפרסם עובדות מעוררות שוק. מאז ומתמיד הוא עשה זאת בהצלחה. המון תומכים היו לשמאל ולנין הואיל בטובו לפרסם עוד עובדה ולומר, שעלינו לטפח את המטומטמים השימושיים האלה שעומדים ומשרתים אותו בקודש ומנענעים את הלולב שלהם מול התמונה שלו. השמאל הזה גם הגיע גם לארץ עם ראשוני החלוצים והביס את השמש כל בוקר. כי השמש האמתית כבר זרחה במוסקבה וזה ידוע לכל פרולטריון באיבו.
מאז השמאל הזה, עדין מסונוור בשמש, מכה בנו באמצעות 'שלום עכשיו', בצלם, שוברים שתיקה, מר"ץ, מחסומים וכדומה. כמו-כן, ממשיך לשובב את נפשנו עם עובדות חדשים לבקרים. איך בכלל מגיעים לפה בקרים אם השמש מתה ונחנטה (ואולי נחנקה ומתה)? את זה השמאל שלנו יסביר רק כשיגיע לממלכת השמים, בתקווה שגם שם משוטטים אידיוטים משומשים.
הפעם מדובר בשמאל משפיע, תרבותי, איכותי, מכובד ומנומס באירופה. השמאל הבריטי. אחד מראשיו המשוננים הביא השבוע עובדות חדשות על היטלר והיהודים. היה, הוא אומר, הסכם בין היטלר לציונות (יהודים) שבו נחתם כי היטלר, אוהד ציונות ויהודים, יעביר את יהודי גרמניה לארץ ישראל ובכלל, יואיל להקים מדינה ליהודים חרף רצונו של העולם. כל זה התרחש ב-1932 כשהיטלר עלה לשלטון. אבל היטלר השתגע ולכן שרף את היהודים... וכן הלאה. קחו אוויר, תחשבו רגע בשקט: אם הוא באמת היה משתגע הוא היה שורף את הגרמנים... זה ההיגיון פה – לא?
שם המשחק
עובדות, מצהיר האיש, מראשי מפלגת הלייבור (העבודה) היא מפלגתו של אדון בווין הידוע במחוזותינו. עם עובדות קשה מאוד להתווכח. האנגלים הם עם משונה והשמאל המפואר שלהם התגייס עוד בעת לימודיו באוניברסיטאות למען המולדת ותרם למאמץ המלחמתי הנורא. על קומץ השמאל האדיר הזה אמר מר צ'רצ'יל (עוד נחזור אליו) בזמנו: מעולם לא חבו רבים כל כך הרבה כל כך למעטים כל כך. אבל מסתבר שהם לא היו מעטים כל כך. זוכרים את קים פילבי, יקיר מוסקבה? ובכן, הוא לא היה בודד וממועט. היו רבים, באמת רבים, כמותו והם ערקו לאיטם לתוך שורות הצבא האדום מדם וקבלו שיכון ומדליות ליד הקרמלין. הרבה קרם דה לה קרם. צ'רצ'יל כמובן טעה. הוא לא ידע את העובדות. העובדות שייכות, אמרנו, לשמאל.
האם האיש הזה, ממנהיגי השמאל באנגליה, הינו אנטישמי או שגם הוא יהודי בסתר? לא. זה בכלל לא שם המשחק. אתם מבינים, ב-32 היטלר היה שפוי, ציוני, אוהב אדם וחורש מזימות שלום. מי שהיה מטורף וידו קלה על ההגה - זה צ'רצ'יל, אחד שיכור. בשנה ההיא היה האדון השמן עם הסיגר רחוק מרחק שמונה שנים מהשלטון. הוא היה צרחן מצוי מהספסלים האחוריים והעיתונות הבריטית, כולל מר צ'מברליין, כינו אותו מטורף, פירומן כמי שרוצה לזיין את בריטניה. העיתונות המשפיעה ביקשה לשפוט אותו על בגידה במולדת ולהוציאו להורג בתלייה כי הוא מסכסך בין בריטניה הגדולה לבין היטלר-שוחר-שלום. נכון, ב-32 איש באנגליה לא חשב שמר היטלר המרופט יהיה מי שהוא באמת היה ויגשים את כל חלומותיו הצמחוניים. כן, הוא חלם על שטחי מרעה ומחייה. אבל צ'רצ'יל דווקא כן חשב. עובדה. לא אחת, הרבה עובדות. בערך שישים שבעים מיליון.
אז מה אומר השמאל של היום באנגליה, מה אומר אחד המנהיגים שלו שהיה ראש עיר גדולה שהופצצה בבליץ? הוא אומר שהיטלר השתגע, כנראה ב-42 כי, כנראה, היה עליו לחץ גדול מדי. לחץ של מר צ'רצ'יל, איש שמן, כבד ומסורבל, נודף סירחון של סיגרים.
הראש של צ'רצ'יל
כל המסע ההיסטורי הארוך של אדון צ'רצ'יל הסכסכן נגד היטלר עד לשנת 42 (אז נודע לעולם כביכול שהיטלר שורף יהודים) היה מיותר, מעצבן, לא מוסרי ומטריד. היטלר היה ככל הנראה אדם הגון וטוב, נורמטיבי, שניסה לעשות עסקים עם היהודים (מי לא עושה זאת, אפילו הכנסייה) התעצבן עליהם במהלך הדברים ובשל הלחץ שהפעיל השמן המסריח מלונדון – בעט ביהודים, השתגע ופוצץ את כל העולם... אבל האדון שלנו, הבריטי השמן, היה מאז ומתמיד משוגע ומחרחר מלחמה, דפוק על כל הראש השמרני שלו... האגדה הזאת, שאיש גמד-שמן ונחישותו הבהירה הצילו את העולם המערבי, התרבותי והחופשי מאלף שנות עבדות וחושך מסואב מחרפנת את השמאל העולמי. ואם נמשיך את קו המחשבה הליברלי תצוף השאלה: ולמה היטלר השתגע? כי הגוץ השמן רצה לשלח בו את הבנקאים היהודים של העולם ואת חם בעל השפם המיוחם שבמזרח...
אני שואל את עצמי ואת זהבה גלאון – מה לדעתכנו השלב הבא על סרט הייצור של תעשיית העובדות המתפרסמות עתה בלונדון בירת הבליץ? היהודים זה 'כסף-קטן' בשביל הבריטים של השמאל. פה המשחק הרבה יותר גדול: הולכים על הראש של צ'רצ'יל מציל האומה. למה הגמד המטורף, השמן והמסורבל חרחר מלחמת עולם? השאלה השנייה של השמאל הבוויני: למה בכלל הוא הפציץ את דרזדן ממטוסים בריטיים, לעזאזל? והשאלה השלישית: למה שלא נחזיר את קים הביתה ונמנה אותו לראש הממשלה? פיל-בוקס אמיתי... אם כבר איחוד אירופי במיטה – אז לעשות את זה עם הרוסים...
האם אינכם מזהים פה את הגנטיקה המפורסמת של שועלי מדבר בעלי הזנב הלבן? מחרבנים בכל מקום ואחר כך, כעבור שנים, באים אליכם ומציעים את המרכולת הזאת כמאכל לאומי. גם אצלנו, כמובן. גם אצלנו. פלא בעיניכם ששמשון קשר 300 מהם בזנב - ושרף? מה חשבתם, שהוא הלך על הראש של הפלישתים? בתיאבון.

תאריך:  01/05/2016   |   עודכן:  01/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 זהבה גלאון  שלום עכשיו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצודה בשמאל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר יפה
חיים ק  |  2/05/16 06:51
2
השמאל
באום  |  2/05/16 09:48
3
ליווינגסטון מסתמך על נתיהו
אלטע קאקער  |  2/05/16 17:13
 
- לכל אנטישמי יש קאקער יהודי שלו ל"ת
א.ש.  |  3/05/16 08:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרק בריל
האנגלים וה"שוובים" - הם עם אחד    מה לנו כי נתפלא שנציגי הלייבור בבריטניה סבורים שהשואה קרתה רק בגלל שהיטלר השתגע
אסתר שניאורסון גרי
אולי הגיעה העת בתהלוכות האחד במאי לחדול מלרומם את רוצחי ההמונים השפלים בהיסטוריה ולהעלות את זכרם של מיליוני הניספים שכל חטאם היה שחיו תחת דגלים אדומים
נאוה קורן
'פסיכופט' פירושו:"חולה נפש המאופיין בחוסר אמפתיה קיצוני והתנהגותו מניפולטיבית"    יחליטו הקוראים מי העונים לפרשנות זו
ארווין קליין
בשיר "אני רוצה להיות כמותם", מתוך הסדרה "התסריטאי", מצליח סייד קשוע להביא את השאיפה הפנימית העזה שיש בכל אחד מאתנו, לשלום    הוא מצליח לבטא את המהות האמתית של הישראלי, בתור אדם שוחר שלום בתוכו, שבלית ברירה הפך לכובש ומדכא, כדי לשמור על חייו
יובל לובנשטיין
הרשתות המוזלות דואגות להשאיר בזיכרוננו מספר קטן יחסית של מוצרים, במחירים זולים בכל מחלקה ומחלקה ואילו שאר המוצרים משמשים לכיסוי "ההפסד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il