X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
ההתחברות למרחב הוירטואלי דרך משחקי וידאו, קונסולות ומחשב הוא חלק אינטגרלי מעולמם של הרבה מאוד גיימרים שמבקשים ללכת עד הסוף לא רק עם הג'וייסטיק ביד אלא גם עם משקפי מציאות מדומה שיאפשרו להם ממש להרגיש אחרת, בעולם אחר ויתנו להם כלים להרגיש מחוץ למציאות האמיתית
▪  ▪  ▪
הזדהות ומעורות [צילום: AP/Mark Schiefelbein]

ההתחברות למרחב הווירטואלי דרך משחקי וידאו, קונסולות ומחשב הוא חלק אינטגרלי מעולמם של הרבה מאוד גיימרים שמבקשים ללכת עד הסוף לא רק עם הג'וייסטיק ביד אלא גם עם משקפי מציאות מדומה שיאפשרו להם ממש להרגיש אחרת, בעולם אחר ויתנו להם כלים להרגיש מחוץ למציאות האמיתית.
זהו חלק מההזדהות והמעורבות של כל גיימר במשחק עצמו, ומשקפי מציאות מדומה אכן מצליחים להרכיב עבור המרכיב אותן מציאות שונה, בה הוא נוטל חלק בכל תזוזה שלו וגם מצליח לראות את מה שמדומה כאילו שהוא במציאות.
סוג של עבודה בעיניים? לא עבור מי שמשחקים הם עבורו קצה העולם והוא רוצה להרגיש איך כל החושים שלו פעילים וערים, וזה בדיוק מה שעושים משקפי מציאות מדומה.
2 סוגים של משקפי מציאות מדומה מהמותגים המובילים בעולם!
המרכז למשקפי מציאות מדומה מייבא את baofeng mojing IV דגם 4 החדש והמתקדם ביותר בעולם שכל הרוכש אותו זוכה בג'ויסטיק מתנה. הוא משמש למשחקי מציאות מדומה, אפליקציות מציאות מדומה וצפייה בסרטי 3d. דגם זה מגיע בגרסת אנדרואיד לסמארטפון או IOS למשתמשי האייפון.
דגם נוסף של המרכז למציאות מדומה הוא bobo VR 3d Z4. גם ברכישתו מקבלים מתנה ג'ויסטיק. הוא מגיע עם אוזניות איכותיות ברצועת הראש לנוחות השימוש. במשקפיים אלו תא מיוחד להנחת הפלפון וזה מתחיל. המציאות המדומה הופכת למציאות שלכם.
משקפיים אלה מתאימים לכל סוגי הסמארטפון והאייפון. בנוסף הם מצוידים בכריות רכות, כך שתוכלו להיות בתוך המציאות המדומה שלכם כמה שתבחרו ולא תרגישו שום לחץ על הראש ובכלל. אוזניות מיוחדות מתחברות לנייד ואז אתם חלק מהווקאליות של המשחק.
דגם נוסף הוא: baofeng Mojing IV 3d שמסופקות דרך האתר תוך 3 ימי עסקים ללא דמי משלוח ובנוסף מקבלים ג'ויסטיק מתנה. המציאות המדומה כבר כאן והיא הרבה יותר יפה מהמציאות דרך המשקפיים המיוחדים שלנו.
אנו ממליצים לכם לרכוש משקפי מציאות מדומה רק דרך אתר בטוח כמו שלנו עם אחריות ואמינות. המרכז למשקפי מציאות מדומה מזמין אתכם גם להיכנס לעולם אפליקציות המציאות המדומה שלנו.
עולם עשיר של תוכן בהישג ידך
בדומה לסמארטפונים וטאבלטים, כאשר מדובר במשקפי מציאות מדומה, אין גבול לתוכן הרב והעשיר המגיע איתם. בעזרת משקפי מציאות מדומה, ניתן ליהנות גם ממציאות מדומה משחקים וממציאות מדומה אפליקציות.

תאריך:  23/05/2016   |   עודכן:  26/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משקפי מציאות מדומה - מהמובילים ביצירתיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל פלורנטין
ספר חדש: פתרון חידת המשמעות מאת תמי יגורי    שנותר האדם לבדו - לאן שיצליח להביא את עצמו, להגביה את עצמו - לשם ראוי שייחל. האהבה, בהיבט של משמעות בחיים
מאיה פלח
חשבתם שיש לנו זמן להסתגל בהדרגה לעליית פני הים? תחשבו שוב. מחקרים חדשים חוזים עלייה חדה של כמה מטרים עוד לפני סוף המאה הנוכחית. התוצאות יהיו הרסניות
יאן קליימן
קיימים לא מעט בנקים, וכל אחד מציע תנאים שונים ללקוחותיו העסקיים. לא פעם אף מתגלים פערים בתנאים המוצעים לעסקים בין סניפים שונים של אותו הבנק. לפיכך חשוב מאוד לבצע השוואה נכונה ומקצועית בין הגורמים הפיננסים השונים, לפני שבוחרים מול איזה בנק ואיזה סניף לעבוד
עמוס ידלין
אם ברצונה של ישראל להשפיע בשנים הבאות על דמותו של המרחב סביבה מוטב שלא תהסס ולא תחמיץ את ההזדמנות להחליש את אויביה המרים ביותר. מדיניות מוסרית, אסרטיבית, יוזמת ויצירתית נגד הציר הרדיקלי, שבמרכזה החלפת אסד ומשטרו הפרו-אירני, היא המשעול בו עליה לפסוע
חיים נוי
קומדיה רומנטית מרגשת של ניל סיימון - לראשונה בישראל - בית צבי    הצגה אינה מאופיינת כשאר מחזותיו של סיימון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il