X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם הטרור המוסלמי/פלשתיני הוא מלחמה או פשעי מלחמה? טרם החלטנו קשה לעשות את האבחנה המדויקת בין מלחמה לפשעי מלחמה. אולי היא בכלל לא קיימת
▪  ▪  ▪
מצדיקים את הטרור [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

לאחר הפיגוע בשרונה יצאו ערביי ישראל בקריאה: "למחבלים האלה לא מגיע לנשום". ראיתי בכך הזדמנות כדי להקים עצומה המכריזה כי המחבלים אינם בני אדם אלא פסולת אנושית. מסתבר שאיש לא חתם עליה. כלומר איש לא מרגיש שהמסר מייצג אותו, שזה בדיוק מה שהוא רצה לומר.
כלומר אפילו הכרזתם של ערביי ישראל כי למחבלים האלה לא מגיע לנשום היא בעצם מס שפתיים. כולנו בעצם מגנים את הטרור כדי למצוא חן בעיני עצמנו, אך בתוך לבנו אנו סבורים שהמחבלים הם החיילים של הפלשתינים.
נזכיר כאן את אהוד ברק שאמר שלו היה פלשתיני היה מחבל. את ציפי לבני שאמרה שלרצוח חיילים זה לגיטימי. את באן שאמר כי הטרור הפלשתיני הוא "תגובה טבעית לכיבוש", אחר כך הוא נסוג מדבריו, סוג של טנגו: צעד קדימה ושניים לאחור על-פי הלחץ הציבורי. גם חולדאי מאשים את הכיבוש.
התפתח דיון בנושא. נאמר לי שהמחבלים הם חיילים בצבא האויב ויש לנהוג כלפיהם ככאלה. עניתי שגם הנאצים היו חיילים בצבא האויב. באותו הרגע התחיל ליפול לי האסימון שאני בין הבודדים שבאמת חושבים שהטרור המוסלמי הוא נאצי.
הדיון המשיך להתפתח, בהמשך נאמר לי שהגנרל אייזנהאואר הקים מחנות שבויים בהם נשחטו כ-2 מיליון שבויים גרמנים. אמרתי שאכן מלחמה זה רע ואי-אפשר להצדיק זוועה בזוועה. מכאן הדיון גלש לכיוון המעשי: מה עושים? כי המאבק בטרור כושל.
אני חושב שבעצם חשפתי את העובדה שהחברה בתקופתנו עובדת חזק בשיטת בגדי המלך החדשים. בפעם הקודמת הוכחתי שאנו יודעים שהערבים הם אויבים, אך נאלצים לשקר לעצמנו כאילו הם אזרחים נאמנים. הפעם הוכחתי שגם אנשי הימין, בתוך לבם מצדיקים את הטרור.
לסיכום
קשה לעשות את האבחנה המדויקת בין מלחמה לפשעי מלחמה. אולי היא בכלל לא קיימת. השמדת הירושימה, נגסאקי, דרזדן - מלחמה או פשעי מלחמה? במלחמה קורים דברים רעים. מאוד. שלטון החוק בתקופה יכול לנסח מה לדעתו בתקופתו יחשב פשעי מלחמה, אך תשובה פילוסופית מוחלטת - אין.
אני חושב שאנחנו כאנושות התבלבלנו לגמרי. בגלל שהתרגלנו לכל כך הרבה זוועות, יש לנו פינה חמה אליהן. הפלשתינים שוחטים אותנו? מה ציפינו, שינשקו אותנו? אבל אנחנו טועים ומטעים. הפלשתינים נמצאים במלחמת השמדה. הם לא נאבקים למען זכויות לגיטימיות כפי שנדמה לנו בטיפשותנו, אלא למען השמדתנו. הם אספסוף מוסת צמא דם, הצומח בתרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת דם טבח וזוועות. הם ממשיכים יפה מאוד את דרכו של מנהיג המופת שלהם שהיה גנראל נאצי מוסמך. ברגע שינצחו הם יאנסו וישחטו את כולנו כפי שהם רגילים ואוהבים.
הסימפטיה שלנו אליהם שגויה בעליל. הבלבול הוא נורא. הסיבה האמתית והיחידה לכך שהשמאלנים והעולם כה דואגים להם היא שהם חזקים, כל העולם הערבי עומד מאחוריהם. השמאלנים בטוחים שברגע שלא יהיה כיבוש הפלשתינים יירגעו, העולם בטוח שברגע שלא תהיה ישראל, הערבים יירגעו.
האמת היא שהאנושות נמצאת במלחמת ציוויליזציות, האיסלאם בתהליך השתלטות על העולם. המדע אומר זאת בקול רם, אך איש אינו רוצה לשמוע. אין בשלות לכך בתקופתנו. תודה.

תאריך:  13/06/2016   |   עודכן:  13/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לב הדילמה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
האבחנה קלה מאוד
אהוד פרלסמן  |  14/06/16 05:50
 
- אוי יוי יוי
אהרון שחר  |  14/06/16 13:04
 
- הדבר היחידי שחשוב לאנשים
בני בנקר  |  3/07/16 09:48
2
שחר, נעלמת להמון זמן ואז החבר
סניל  |  14/06/16 08:08
3
לקרוא פעמים את הפיסקה האחרונה
לין 64  |  14/06/16 08:25
4
"לא מגיע לנשום"
סתם אחד  |  14/06/16 08:26
5
גירסה גרפית
אהרון שחר  |  14/06/16 22:45
6
עזוב את הנאצים בצד
טיל אוילנשפיגל  |  3/07/16 11:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
ענבל בר-און
קרולין גליק יודעת כי ועידת השלום הצרפתית, אינה אלא דרך אנטישמית לייחס את כל מעשי הטרור ‏בעולם ליהודים, ולנציגתם, מדינת ישראל    הכיוון, לשיטתה, הוא מזרח
אסתר שניאורסון גרי
לראות ולשמוע ולהתקשות להאמין, שכך אפשר    לנהוג כמו הייתה המדינה רכושו הפרטי, לא להתייחס לראש הממשלה ולפנות באופן עצמאי ועל דעת עצמו, למדינה אחרת
רפי לאופרט
נתניהו מעריך, לא מהיום, שחמשת החודשים הקרובים עד לבחירות בארה"ב, ובעיקר שלושת החודשים שבין הבחירות לבין השבעת הנשיא החדש שיבחר יהיו עתירי מאורעות מדיניים מבחינת ישראל
אריאל י. לוין
עוד על מגדלי התצפית בדרום לבנון, על תוכנית מדינית-ביטחונית של 220 בכירים לשעבר ועל התוהו ובוהו הבלתי-נגמר בעירק
יוני בן-מנחם
אירן התפייסה עם ארגון "הג'יהאד האיסלאמי" והבטיחה לחדש לו את התמיכה הכספית    מדובר בהתפתחות מסוכנת המעידה על כוונה אירן להגביר את מעורבותה בנעשה בשטחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il