X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יש בה כפילות רבה באישיות שאינה מוקרנת כלפי חוץ, אך היא עצמה חשה בה מאוד היא חושבת מאוד פרקטי ויעיל ויודעת לבטא את עצמה בצורה ייחודית
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Craig Lassig]

מירי רגב - ליכוד - 26.5.1965, ילידת מזל תאומים
השבוע בחרתי לנתח את שרת הספורט והחינוך מירי רגב, לכבוד יום הולדתה.
רגב הינה בת מזל תאומים. מס' המזל שלה הינו 7
כבת מזל תאומים הדבר הדומיננטי אצלה הוא היכולת לנוע ממקום למקום, כיוון שאם יש משהו שאינה יכולה לסבול הוא שגרה ועמידה במקום, בתנאים ובמצבים.
מירי רגב הינה דמות עצמאית וייחודית, אינה מקבלת עליה שום סמכות אלא אם כן מאמינה בלב שלם שהמטרה נכונה ומתאימה לה. יש לה יכולת להתחבר מהר מאוד עם הרבה אנשים, אם כי אינה מנסה להתעמק בקשר ותעדיף קשרים שאינם דורשים ממנה עקביות והשקעה.
יש בה כפילות רבה באישיות שאינה מוקרנת כלפי חוץ, אך היא עצמה חשה בה מאוד. היא חושבת מאוד פרקטי ויעיל ויודעת לבטא את עצמה בצורה ייחודית, מעמיקה ואף יכולה לרדת לפרטים באופן שהאדם היושב ממול לא ציפה לה, כיוון שכלפי חוץ היא מקרינה דמות יותר זורמת וספונטנית ואת החלק המחושב שלה קשה לה להראות.
יש בה צורך בריגושים מתמידים ולכן לעיתים נראה שהספונטיות שלה היא המובילה במערכות יחסים עד כדי כך שהיא יכולה לאבד פרופורציה. היא נוטה להתפרץ אך יכולה גם לאסוף את עצמה בשעת הצורך ומי שזוכה באמונה יכול להיות סמוך ובטוח שהיא תשמור לו אמונים.
הכפילות באישיותה מתאימה מאוד למזל תאומים כיוון שהיא יכולה להשתנות לעיתים קרובות, בהתאם לנסיבות, אך בתוך עצמה עובדה זו גורמת לה לתסכולים רבים.
כחברת ליכוד הינה פועלת בלב שלם לקדם את מטרותיה ואין לה בעיה ללכת כנגד הזרם ולעיתים אף נהנית מכך שיש לה יכולת התמודדות והישרדות ואינה נרתעת מקשיים.
לאחרונה הינה עוברת מהפכים באישיותה ומוכנה לקחת על עצמה אחריות חדשה שאנו חווים זאת כרגע ברמה החיצונית, אך עובדה זו מתלווה אל שינויים פנימיים עמוקים שהינה עוברת.
שנתה הנומרולוגית הינה 4 כך שהיא מוכנה להכניס את עצמה למסגרות שמהן ובהן נלחמה קודם. תהייה זו שנה עבורה שבה יהיה לה קל יותר עם הממסד ותהייה מוכנה להתפשר עם אחרים כאשר לא יסכימו לדעותיה. זוהי שנה שבה תהייה סלחנית ומכילה יותר.
ולסיכום, מירי רגב הינה דמות כשרונית נאמנה חכמה ורבגונית וכדאי יותר להימנות בין חבריה וליהנות מהייחודיות שבה מאשר לקרוא עליה תגר.
מזל טוב!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע: הכוכב ונוס עדיין נמצא במזל שלכם ולכן מערכות יחסים הן החלק הרגיש שלכם בפרק הזמן של החודש הקרוב ולכן כדאי לכם להשהות החלטות עד אשר תהיו בטוחים
▪  ▪  ▪

טלה
לאחרונה אתם נמצאים בקשר יותר טוב עם עצמכם ביחס לתובנות שאתם יכולים לקבל על נושאים שונים בחייכם דרך התנסויות עם אנשים קרובים אליכם. בעקבות כך, הצורך שלכם לתקשר עם הסביבה יגבר ואתם תוכלו לקבל חיזוקים לעצמכם בכל הנוגע ליכולת שלכם להיות ביחסי אנוש טובים. הפחדים שהיו לכם לאחרונה יתמעטו לעומת הפרופורציות שקיבלתם על החיים.
שור
את ימי השבוע הקרוב תרצו להעביר בחיק המשפחה הקרובה וייתכן שתרגישו צורך להיות יותר מחוברים לצעירים לכם במעגל המשפחתי הראשון. חשוב מאוד שתעבירו איתם הרבה זמן איכות והיכולת שלכם להיות יצירתיים עבורם תגבר מאוד. הכוכב יופיטר הידוע ביכולת שלו להביא שפע נמצא בימיו האחרונים בבית הילדים והיצירה שלכם ואתם יכולים ליהנות ממנו בתקופה הקרובה מבלי להיות לחוצים בצורה כלשהי.
תאומים
כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם ומביא קץ לתקופה ארוכה של התלבטויות שהיו לכם בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח במערכות היחסים שלכם וגם במסגרת העבודה בה אתם נמצאים, כך שהייתם חייבים לקבל חיזוקים כדי לדעת אם אתם בכיוון הנכון. נצלו את השבוע להתאווררות וחיזוק מערכות יחסים שיש לכם עניין לשמר אותן. וונוס במזל שלכם תיתן לכם ימים נחמדים של הנאה ואתם יכולים ליהנות מהקיים בשמחה.
סרטן
הימים הקרובים יעסיקו אתכם מאוד בכל הנוגע למערכות היחסים שלכם עם הסביבה. נראה שלא בהכרח תרגישו שאתם רוצים לחשוף את הרגשות שלכם עד הסוף ותעדיפו לשמור זאת לעצמכם. אנשים מהעבר ימשיכו להעסיק אתכם ואתם תדאגו ביחס ליכולת שלכם לטפל בעניין. מאחר שאתם מרגישים שאתם חייבים להיות יותר בסדר עם אחרים במקום לדאוג לעצמכם – ייתכן שהתוצאה תהיה של תסכול מתמשך.
אריה
בשבוע הקרוב תוכלו ליהנות עם אנשים קרובים לכם ובעיקר לחזק את החלק החברתי בחייכם. נראה שלאחרונה הייתם במצוקה רגשית כלשהי ביחס לחייכם האישיים אך איכשהו כמו תמיד הצלחתם לצאת מזה בשלום תוך כדי זה שאתם די מתעלמים מהאמת הפנימית של עצמכם. הכחשה לא תביא אתכם למקומות היותר טובים של עצמכם אלא למקום שבו אתם משלימים עם נסיבות חייכם ופועלים מתוך הבנה זו.
בתולה
את השבוע הקרוב תעבירו במחשבות כיצד אתם יכולים לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. זה הזמן המתאים עבורכם לעשות הפוגה כלשהי בעיסוקיכם ולבדוק מהי הדרך הנכונה עבורכם כדי להתקדם ולהתפתח. מארס כוכב העשייה נמצא בבית הסביבה הקרובה שלכם כך שהיכולת שלכם לעשייה יעילה עדיין במיטבה. נצלו את שפע האפשרויות העומדות בפניכם. במידת הצורך התייעצו עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם להחליט.
מאזניים
ימי השבוע יעברו עליכם בצמידות לאנשים הקרובים לכם, ייתכן בגלל הצורך שלהם בכם ובכך שאתם חייבים להיות עבורם בזמן הצורך. הקשיבו לצרכים הרגשיים העמוקים שלכם בכל הנוגע לתכנון ויישום תוכניות לטווח הקרוב והרחוק. כמו-כן, השתדלו לקבץ סביבכם את האנשים הקרובים לכם כדי שתוכלו לשתף אותם בתוכניותיכם ולשמוע את דעתם. נסו לשים את העבודה במקום שאינו לוקח מכם את כל תשומת הלב.
עקרב
אתם כבר יודעים בתוך תוככם שאתם עומדים לקחת אחריות על כל סגנון חייכם ולכן אתם מנסים להאט את הקצב. קשה לכם לעיתים להגיע להחלטות שיביאו לשינויים משמעותיים בחייכם כיוון שיתכן שבמקביל תצטרכו לשנות דברים נוספים שיכולים לגרום לכם לניתוקים מסגנון חייכם הנוכחי. חכו במקצת עד אשר תסתיים השנה, הכוונה לחודש אוגוסט, ואז פנו לעזרה מקצועית, על-מנת לעשות סדר נכון בענייניכם.
קשת
ימי השבוע יעברו עליכם בניסיון לנוח ולהוריד פרופיל עד כמה שאפשר. נראה שסגנון חייכם לאחרונה היה מעייף במיוחד שכן הייתה לכם ירידה אנרגטית מאוד משמעותית. הימצאות כוכב נפטון המערפל בבית המשפחה שלכם נותן לכם התייחסות חדשה ומשמעותית לכל הנושא המשפחתי ולהסתכלות שלכם על תחום זה. נראה שנשברו אצלכם כמה סטיגמות ביחס לתחומי המשפחה ועכשיו אתם יכולים ליהנות מהשינוי.
גדי
ימי השבוע המתקרבים עומדים להיות נחמדים עבורכם כיוון שאתם יכולים לנצל את הימים לקידום היחסים האישיים שלכם בקרב בני המשפחה, בעבודה וגם בקרב אנשים רחוקים יותר כמו חברים רחוקים שאינכם מתרועעים איתם ברמה היום יומית. נסיעות למקומות רחוקים וקרובים יעזרו לכם למסד ולעגן את הצרכים שלכם בתוך המשבצת המתאימה לכם וליהנות מהתפתחויות חיוביות.
דלי
הכוכב נפטון נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם נמצאים בתקופה של חוסר וודאות בנוגע להתנהלות הכספית שלכם וזאת כתוצאה מאירועים שגרמו לכם להבין את התנהלות החיים והדברים בצורה אחרת. ייתכן שהחיים יביאו אתכם לכך שאתם תאלצו לקחת על עצמכם אחריות חדשה אשר תעמיד אתכם באור שבו תאלצו להחליט די במיידי לגבי החלטות משמעותיות וחשובות עבורכם.
דגים
הכוכב נפטון נמצא בנסיגה במזל שלכם ונותן לכם הסתכלות חדשה ומיוחדת על החיים. נראה שלאחרונה הייתם שבויים בתוך עצמכם ובתוך הצרכים שלכם ולכן לא הייתם באמת ערים לכל מה שמתרחש סביבכם. עובדות החיים גורמות לכך שאתם נאלצים להסתכל על חייכם מזווית אחרת ובהתאם לכך לנהוג עם הקרובים לכם. ימי השבוע יהיו משמחים עבורכם ותרגישו באחדות משפחתית מרעננת ומקרבת.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/06/2016   |   עודכן:  14/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מירי  רגב / Miri Regev
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שופטת המעצרים היעילה דנה אמיר בדרך כלל שמה לב לפרטים בתיקים הרבים שלפניה, אך העומס עושה את שלו ולפחות פעמיים היא טועה בצורה משמעותית
יאן קליימן
חשוב מאוד לזכור, כי ההטבות שמקבל לקוח מהבנק הן מוגבלות בזמן, ועל הלקוח חלה החובה לדעת ולברר מתי חל מועד סיומן, ולבקש מבעוד מועד את חידוש ההטבה
יובל לובנשטיין
קושי בקריאת הברקוד נובע מהעובדה שלפעמים הקוד המוטבע על המוצר אינו קריא, או שהוא קטן מידי והסקנר לא קורא אותו או שהוא ממוקם "בקפל" או בפינה של המוצר
יואב יצחק
נוחי דנקנר, מוטי זיסר וענבל אור נאלצו - כמו חייבים אחרים, לוותר על בתיהם היוקרתיים כדי לפרוע חובות    לעומת זאת, רובינסון ממשיך להתגורר באחוזה בשטח בנוי של 1,199 מ"ר (הבנויה על 1.44 דונם), שלוש קומות, הכוללות: קולנוע ביתי, חדר כושר, חדר טיפולים למסאז'ים ומספרה, מקלט ביולוגי עם מאגר מים, בריכת שחייה וגם אמבטיה לכלב    לנושיו הרבים הממתינים כבר שמונה שנים, בהם בנק הפועלים, הוא חייב כ-250 מיליון ש"ח
חגית כהן
האם סשה ארגוב זרע באחד משיריו רמז למתחולל בעולם הבא? האזנה ל'אוניית הסתיו'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il