X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יבוא זמן, והעולם יפצח את הקוד המטורף של הטרור הזה וילמד, הוא וכל עם ועם וכל מדינה ומדינה בתוכו, להחניק את הטרור הזה בטרם ייטול הוא את נשמתו
▪  ▪  ▪
ללא שליטה [צילום: אית'אם שטייה/פלאש 90]

הטרור הדע"שי לא יכניע את העולם. העולם יוכל לו. אולי לא מחר. אולי לאחר יותר מדי ימים של זוב דם חינם. המפלצת שלו, של הטרור היהיר הזה, היא העולם כולו, אולם הוא יגלה עם הזמן, כי ה'מפלצת' הזאת אי-אפשר לה, בהגדרה, להיכנע לנושכיה, כי אין זולתה, כי גם נושכיה הם בתוך העולם. הטרור הזה, בהציבו מטרה גדולה לאין ערוך ממנו, טועה. הוא זורה אימה. אבל אין תכלית לאימה הזאת זולתי האימה עצמה. הוא לא זורה אימה כדי להשליט עצמו על תבל ומלואה, אלא כדי להכות תבל ומלואה על חטאיה כתבל ומלואה, וזה בלתי אפשרי. הוא לובש בגדי שרד של מלכות דתית, אולם אין מצווה ממצוות הדת שאין הוא עובר עליהן כי גם את הדתות כולל את הדת של עצמו על נאמניה, מבקש הטרור הזה להשמיד. הוא מאחז עיניים כאילו הוא שלוחם של שמים. הוא לא. הוא המציא לו שטן ושם בפיו פסוקי אמונה וגאולה ומלכות משיחית והוא עובד אותו כאחוז אמוק ובוגד גם בו כי כשם שאין לו אלוהים כך גם אין לו שטן.
זה לא טרור טיפש. זה לא טרור מבולבל. זה לא טרור פרימיטיבי. אוי, לא. זה טרור חכם. זה טרור בו הכל דבור על אופניו. זה טרור של קדמת טרור. אבל זה טרור פתולוגי, חסר תקנה קלינית, טירוף באיי.קיו גבוה, אבל טירוף. העולם אותו הוא תוקף גם הוא עולם ברוך איי.קיו, כבד תנועה, נהנתן, אבל קוהרנטי. בנוי על תרבות חשיבה בו לכל סיבה יש מסובב ולכל מסובב יש סיבה, ובו יש לדברים שמות ולשמות דברים, ולכל ישות גבול מוגדר, אבל אין לו מושג מה הוא טרור שאין לו תכלית אלא בטרור עצמו, שאין לו סיבה אלא בסיבה עצמה, שלא מבחין בין הדברים לבין שמות הדברים, ושאינו פועל בתוך גבולות אלא בתוך המסה של תבל ומלואה בה הוא עצמו חלק בלתי נפרד.
אבל יבוא זמן, והעולם יפצח את הקוד המטורף של הטרור הזה וילמד, הוא וכל עם ועם וכל מדינה ומדינה בתוכו, להחניק את הטרור הזה בטרם ייטול הוא את נשמתו, וישיב לעולם הוותיק והמנוסה והבנלי את הסדר עליו נבנית האנושות היצירתית.
סוכני השנאה
הזמן הזה יבוא אף על-פי שיכול להיות שדוחקי ה'זבנג עכשיו' חסרי הסבלנות - היודעים טוב מכל לפסוק לפני שהם שופטים, ולשפוט לפני שהם שומעים ראיות, ולשמוע ראיות מהרהורי ליבם - יאריכו את הזמן בין המתרחש עתה לבין תבוסת הטרור הזה הבלתי נמנעת. מפיהם נשמעת השבועה כי הם יודעים בוודאות איך להלום בטרור, טוב ויעיל וסופי יותר מאסופת קברניטי המערב הרכרוכיים הנושאים כולם באחריות לאין אונות העולם שבחר בהם להשיט את ספינותיו אל מול הברברים הפנטיים סוכני השנאה התהומית המזרים אימה בעולם. אילולי היו דוחקי ה'זבנג עכשיו' עצמם קורבנות האימה, לא היו ממלאים את הזירה בקולות ענות גבורה שאין בהן אפילו צל של סקפטיות.
כדאי שיידעו, הקורבן של הטרור הזה הוא המילון של האנושות השפויה. הטרוריסטים, סוכני הייאוש מן התרבות של האדם ההיסטורי, מרוקנים את המילים מתוכנן ויוצקים בהן טעמים שלא מן העולם הזה. התיבה 'קידמה', מוקעת כתיבה האומרת 'מסע אל הדקדנטיות'. המילה 'אמונה' מקודשת כתיבה האומרת כי 'לית דין ולית דיין' על הארץ, ובשמים הוא מוכתב מלמטה. המילה 'תרבות' מנופצת לרסיסים כי אינה אלא פסל ווקאלי של פגאניים חייבי מיתה. המילה 'חופש' היא מילה האומרת 'רשות להרוג', המילה 'אישה' - מילה האומרת סחבה נסחטת. מילים כגון 'ליברליזם' נבראו בתופת, 'זכויות אדם' - איות תרמיתי של כפירה באמת הגדולה שכל יצור אנושי הנושם עדיין הוא עבד עולם של העבדות עצמה. זה לא חדש. המילים היו תמיד הקרבן הראשון של האלימות הדורסנית, אבל היום יש סכנה גדולה פי כמה ממה שהייתה כל אימת שמשטרי טרור השתלטו על בני האדם. היום הטרור הזה מכוון לתבל ומלואה. כשמילים התרוקנו במעצמה אחת הייתה בעולם מעצמה אחרת שהצילה את המילים, אבל הטרור הזה התוקף כל יבשה וכל מעצמה וכל אי-באיי הים, אם יניחו לו מוכי האימה להשתלט על השפה שלהם, מי יציל את העולם ממושגי יסוד שהתרוקנו והתחלנו חילון מרקיב.
מצווה גדולה להאמין באיתנות כי העולם איתן דיו כדי לעמוד בסופו של דבר גם בניסיון הזה, אולם, הזבנגיסטים, שהטרור הזה מבלבל את שפתם, מעכבים, אינם מניחים לדעת השקולה להיערך להבין היכן טמונה החולשה הדטרמיניסטית של הטרור הזה והיכן מתחבא-כוחו צמא החיים של עולם הערכים והמידות. הוקעת חיפוש הדרך, ביזוי שיקול הדעת, גינוי הבחינה המושכלת של המכה מזה ושל התרופה מזה, קוסמים להמוני אנשים ונשים הרואים עצמם מאוימים בעולם שאינו ניתן עוד לשליטה. להרגיע אותם באמצעים של מילים הצועקות נחישות עד חורמה, הוא הונאה.
האחריות הרובצת על קברניטי העולם, המדינאים וההוגים, המתווכים בתקשורת בין המציאות לבין האנשים החווים אותה ועל המחנכים מורי הדרך וההלכה מתחת לכל פיסות שמים, היא גדולה מתאר. היא מתחילה והיא נגמרת באחת. לא שאסור לו לטרור הזה לנצח. לא שחובה קדושה היא להיאבק בו בלי גבולות של טריטוריות ושל אמונות, אלא בראש ובראשונה שחובה קיומית היא להאמין כי הטרור הזה אינו בר סיכוי, כי אסור באיסור חמור וגמור לשגות באשליה כי אלא אם כן תבל ומלואה תקריב את ערכיה כדי למגר אותו הוא ימגר אותה. זה יהיה מחיר נורא. זה יהיה ניצחונו האחרון של הטרור הזה שאין לו תוחלת אלא לגווע. יש לאדם כוח לגבור ולהישאר אדם. האמונה האיתנה בוודאות הזאת, היא תמציתה של האחריות המונחת על כתפי קברניטי תבל ומלואה. היתר, זיל גמור. זיל בלי ליאות. זיל בהיערכות. זיל במלחמה.. זיל בתחבולה. זיל בחוכמה. וגמור.

תאריך:  14/06/2016   |   עודכן:  14/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 העולם הזה / Haolam Haze
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש לאדם כוח לגבור על הטרור ולהישאר אדם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה?
אהרון שחר  |  14/06/16 18:11
 
- טעות גדולה להשאר בני אדם
אהרון שחר  |  16/06/16 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
ואיך יכולה גדר להגן ולשמור כאשר לאויב יש עיניים וידיים בתוכנו? על איזו גדר הפרדה בדיוק מדברים, כאשר מבקשי נפשנו נמצאים כאן בכל מקום, בכל פינה?
יאיר דקל
אם לראשי האקדמיה (ראשוֹת?) יש פנאי וחשק, הנה כמה מלים שלא תמצאו במילון עברי-עברי. למשל, מהו ילד מוצק? מי שיקדיש תשומת לב ימצא שמדובר בילד כאפות, כזה שמציקים לו
נאוה קורן
עם ישראל במהותו הוא עם שוחר שלום לעולם כולו ומייחל לכך בתפילותיו היום יומיות בניגוד לדתות אחרות, אך הערבים מתרגמים זאת לרעתנו
מרדכי ליפמן
ההתנפלות על סולברג מעלה בדעתי החמצה בת רגע אחד, בת שבריר שנייה, בהיסטוריה הקצרצרה של מדינת ישראל, שבו יכלה מערכת הצדק, להתעשת ולעשות צדק "קטן", עם החברה הפגועה והפצועה שלנו מאנשים כמו שוקן. זה היה קורה לו הייתה אכן מקבלת את ההחלטות הנכונות בהתאם לחוק, לא עוצמת את עיניה נוכח מעשה בוטה נגד ביטחון המדינה
ראובן לייב
בעיניו של מועמד הרפובליקנים לנשיאות-ארה"ב מצטיירת ארצו של הדוד סם של היום כלא פחות מסתם רכיכה, שמשחקת היישר לידי הטרור האיסלאמי. הוא רק משום מה שוכח שנשק חופשי ונטול-הגבלה, הוא זה שבאמת מסייע לכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il