X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התעמולה האינטנסיבית נגד ישראל בארה"ב על-ידי ג'י-סטריט ו-בי.די.אס חילחלה עמוק בגלל ההשקעות של מאות מיליונים בהסברה של אירגונים עוינים אלו, ששותפים להם לא מעט אנשי רוח ואקדמיה ישראלים
▪  ▪  ▪
אובמה. גישה שלילית [צילום: AP/Andrew Harnik]

אין ספק‏ שישנה הדרדרות חמורה במפלגה הדמוקרטית, ביחס אנשיה למדינת ישראל. דווקא גוף זה שהיה במשך שנים רבות כסלע איתן לטובתנו, נראה כיום מאוד לא יציב, בעיקר בשנתיים האחרונות ואנחנו חייבים מייד לתקן מצב זה מסוכן זה.
מדוע ההדרדרות?
1. אין ספק שגישתו השלילית של אובמה לישראל יחד עם התקרבותו למדינות ולאירגונים איסלמיים העויינים את ישראל השפיעה לא מעט על צמרת המפלגה הדמוקרטית, בעיקר משום שלא רצו להתייצב מול נשיאם כאשר הרפובליקנים גייסו כוח רב להלחם באובמה.
2. התעמולה האינטנסיבית נגד ישראל בארה"ב על-ידי ג'י-סטריט ו-בי.די.אס חילחלה עמוק בגלל ההשקעות של מאות מיליונים בהסברה של אירגונים עוינים אלו, ששותפים להם לא מעט אנשי רוח ואקדמיה ישראלים ("היודראטים החדשים").
3. שלטונו הממושך והיציב של נתניהו וממשלותיו ממש "מטריף את הדעת" לכל הליברלים והשמאלנים בארץ ובארה"ב והם משתפים פעולה עם האויב המוסלמי וסניפיו, כל זה בתקווה שפעילותם תמוטט את הממשלה החוקית הנבחרת של מדינת-ישראל.
4. "מקומם" שישראל מצליחה כלכלית בצורה יוצאת מהכלל, בונה מדיניות חוץ חיובית ונרחבת, לא נכנעת לקפריזות של אובמה ומדינות אירופה, מעבירה את כובד המשקל של היחסים שלה (פולטיים וכלכליים) למזרח אסיה, וכיום אנחנו נחשבים כמדינה הכי ידידותית עם רוסיה.
5. ה"פשע" הכי גדול מבחינת שונאינו הנ"ל, שישראל לא נכנעת לסחטנות של הפלשתינים והמשתפי"ם שלהם בעולם, ומנצחת את האלימות שלהם. ישראל מטפחת יחסים עם סעודיה ומצרים, ונמנעת מכל התערבות בסוריה ומתנהלת בביטחון מרשים במרבית פעילויותיה.
הסתה ורצחנות
ההסברה המתבקשת לקראת הוועידה הדמוקרטית (והרפובליקנית!!) - על מרכז ההסברה של משרד החוץ להכין חוברת שתציג בצורה תמציתית וברורה את תרומתה של ישראל לאינטרסים ביטחוניים וכלכליים של ארה"ב ב-8 השנים האחרונות וישנם לא מעט כאלה. חייבים לבטא בחוברת זו את הגאווה היהודית על ההישגים של המדינה היהודית והתעצמותה. לציין במיוחד טכנולוגיות ומדע (בייחוד ברפואה) שהומצאו בישראל. יש לציין ש-8,500,000 אזרחים נהנים משירותי רווחה ובריאות, כולל 1,500,000 אזרחים ערבים החיים בתוכה עם שיווי זכויות מלא.
חייבים לכלול פרק מיוחד שיראה את הסרבנות הפלשתינית ואת ההסתה והרצחנות במיוחד מצד הרש"פ, המגובים על-ידי הנהגתם משנות ה-20', ה-30' וה-40' ועד היום. יש להתרכז בטרור החמאס המאיים כיום מדרום ואת איומי החיזבאללה בתמיכת אירן בצפון (אין טעם לגעת פה בגרעין האירני). כמו-כן, חייבים להראות את תרומותינו לשיפור החיים הכלכליים של הפלשתינים.
חייבים להדגיש את קליטת העלייה והפלורליזם, אבל יחד עם כך לא להמנע מלציין את ההשמצות והשקרים של גופים הנגועים באנטי-ציונות ובאנטישמיות בארה"ב ובאירופה הפועלים להפיל את הממשלה הדמוקטית היחידה במזרח התיכון, בעוד. האפרטהייד היחידי הוא נגד הטרור !!
יש לדאוג שמי שיפיץ את חוברות ההסברה יהיו שליחים מיוחדים מישראל עם כושר הסברה בע"פ שינסו לארגן גם דיונים מזדמנים בזמן הוועידה. יש להלחם בשליחי הבי-די-אס שיבואו בהמוניהם להשפיע, לפיכך יש לדאוג להגנה (מקומית) על שליחינו לועידות הדמוקרטים והרפובליקנים גם יחד.

תאריך:  20/06/2016   |   עודכן:  20/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסברה לדמוקרטים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איך הרשימה קשורה לארה״ב?
אלטע קאקער  |  20/06/16 23:19
 
- איפה קראת שיש לתקוף את אובמה? ל"ת
יונגר קעקר  |  21/06/16 08:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אריאל י. לוין
ראש עיריית ירושלים מדגיש עם זאת: השמירה על חיי האזרחים היהודים בעיר חשובה יותר מאיכות החיים של האזרחים הערבים
יוני בן-מנחם
ח'אלד משעל לא יתמודד בבחירות הפנימיות הקרובות לראשות תנועת חמאס בשל מחלוקות עם הנהגת עזה. יו"ר הלשכה המדינית הבא יצטרך לקבוע האם להתפייס עם אירן או להמשיך את הברית עם המחנה הסוני בראשות סעודיה
אריה גל
האם יש איזושהי סיבה לכך שבדיוק אותו המיתווה אשר היה אז, בתש"ח, הדרך הנכונה האחת והיחידה, לא יהיה נכון ומתאים לחלוטין גם היום, ולא יבוצע שוב בדיוק-בדיוק כמו בתש"ח כשנבין שלהישאר הם ואנחנו ביחד פירושו שישראל תהפוך חד-משמעית למדינה עם רוב ערבי, וכדי להינצל מכך, ניפרד הם ואנחנו, עם הסכמתם או בלי
יוני בן-מנחם
התקפה חריפה של איחוד האמירויות הערביות על יו"ר הרשות הפלשתינית    יורש העצר של אבו דאבי אומר כי אין אמון בהנהגה הפלשתינית והיא צריכה לפרוש    ברש"פ דורשים התנצלות ומאשימים את מחמד דחלאן בהסתה נגד מחמוד עבאס במסגרת קרב הירושה
ענבל בר-און
יוסי ביילין פרסם בישראל היום טור לרגל מלאת 25 שנה לביטול שלטון האפרטהייד    הוא מנסה לרמוז ‏לנו משהו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il