X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אין בתי משפט לרובוטים ומעולם עוד לא הכניסו לכלא מכונה שרצחה אדם אבל גם זה יגיע בבוא היום כשהאנושות שלנו תטופטף לכלים זוכרים את האגדה על החליל שהמלך ציווה לצקת לגרונו עופרת רותחת?
▪  ▪  ▪
קלינטון. בלי כוונה [צילום: AP/Mel Evans]

כיוון שלא נמצאו בכליה של הגברת קלינטון כוונות זדון היא תעשה את דרכה לבית הלבן בביטחה ובחיוך על שפתיים צבועות. פקיד ה-M.R.I המוסמך של האומה האמריקנית, ראש מוסד החקירות של ה-F.B.I אישר כי לגברת כמעט ראשונה של אמריקה לא הייתה כוונת זדון ולכן לא תועמד לדין פלילי.
בצד השני הכריז משרד החוץ האמריקני כי הוא מגנה את הצהרות הבנייה של ישראל ביהודה ושומרון כי הן מבטאות כוונת השתלטות על האדמות של פלשתין. הכוונות, זה בדיוק מה שמסבך את החיים. אילו היינו פועלים ללא כוונות לא היה בעולם טוב ורע ולא כוונות זדון. הכל היה נעשה באופן אוטומטי. אין בתי משפט לרובוטים ומעולם עוד לא הכניסו לכלא מכונה שרצחה אדם. אבל גם זה יגיע בבוא היום כשהאנושות שלנו תטופטף לכלים. זוכרים את האגדה על החליל שהמלך ציווה לצקת לגרונו עופרת רותחת?
באותו אופן ניתן לומר, גם לפי פרשנותו המלומדת של ראש העיר חולדאי, שהכוונה של המחבלים הייתה לשחרר את ארצם מידי הפולשים היהודים ולכן אינם רוצחים. מיד הוטחה האשמה ביהודים כמו שנהוג מזה אלפים שנה, והערבים חוגגים ברחבי אקדמיה העולמית הנאורה ובכל חוגי השמאל-בצלם.
רק היהודים היו ונותרו דפוקים. אצלם לא סופרים את הכוונה. אצל היהודים גם המושג המשומש "אמונה" - משובש לחלוטין וכמעט חסר משמעות כשהוא מתנוסס ותוסס על גיליונות פייסבוק ועוד מוסדות צדקה דיגנטאליים שכאלה. כוונה לא נחשבת והמטרה לעולם לא תצדיק (בעיניו של יהודי) את האמצעים שננקטו להשגתה. ליהודים יש "הלכה" – והמבחן הינו ב'הליכה'. חשוב איך אדם עושה את דרכו בחיים, כיצד הוא מתנהל ביום-יום. מה אכפת לכם הכוונה של חוקר האבולה בעל פרס נובל אם הוא דוהר עכשיו בחוצות בדרכו לבית המרקחת שלו ודורס את מי שחוצה לתומו כביש?
באותו אופן צריך להבין שגם המושג "אמונה" הרווח בקרב היהודים אינו אבק כוכבים נושר. הגברת ממר"ץ ואנשים המגדירים עצמם בגאווה ישראלים 'חילונים' מנוגבים מידע ודעת, גם על במת הכנסת, לא העמיקו חקר. אבות אבותיהם מרדו בבית-אבא, במסורת סבא-ישראל, וברחו עם חלקיקי מהפכה לארץ כדי להקים בית ליהודים מסוג אחר, חדשים וגאים, משוחררים מעול תורה, היסטוריה מבישה וגלות מרקיבה. הנכדים ה'חילונים' שלהם לא למדו רבע או עשירית ממה שהדורות המורדים שכחו והשליכו בפתח המאה הקודמת. אמונה אינה - BELIEF, חס וחלילה. אמונה היא דרך חיים יום-יומית והמשמעות באה לידי ביטוי בהגדרת מעשיו של משה המניף ידיו מעל לראשו בעת מלחמה בעמלק. כתוב, " וְאַהֲרֹן וְחוּר תָּמְכוּ בְיָדָיו, מִזֶּה אֶחָד וּמִזֶּה אֶחָד, וַיְהִי יָדָיו אֱמוּנָה, עַד-בֹּא הַשָּׁמֶשׁ". הוטל על משה להניף את ידיו וראה זה פלא, הידיים צייתו לו, בעזרת אהרון וחור, ומילאו באמונה -נאמנות – את התפקיד שהוטל עליהן. אמונה פרושה נאמנות. הליכה בדרך לפי קוד ומפה ברורה, כמו על שולחן ערוך. מפה גם נגזרת ההבנה הרוחנית (שזוכה לנאצה חילונית פופולרית) כי האמונה היהודית, נאמנות, היא למעשה - היפך עמלק. זה מה שהופך יהודי מסורתי - בעיניו של שמאלן הגון בעל עיניים נאורות - לגזען חשוך מרפא.
אז מה אתם אומרים, גברת קלינטון מתאימה לתפקיד נשיא אמריקה?
לשנות את המציאות
השדרן ירון חי במציאות לונדון. בשיחה שלא בנוכחות קירשנבאום עם חוקר ערבי בתוכניתם ביום ג' השבוע הסביר לו המלומד כי השיח הערבי-פלשתיני מצביע על כך שלעולם לא יהיה שלום והערבים לא יכירו בזכותם של היהודים להתקיים בארץ ישראל. ירון החליק על דבריו וציין כי המציאות משנה את פני הדברים. הוא נימק את דבריו בהצביעו על מורשת גרמניה-צרפת שהייתה דומה בשיח שלה לזה שמגלה החוקר הערבי במקומותינו. המציאות באה ושינתה את פני הדברים כרצונה ועתה יש איחוד אירופי...
יודעים אתם מהי המציאות שעליה מדבר ירון? מלחמת העולם (השנייה) שבה הכניעו בנות הברית את גרמניה עד שורש העצם ושפכו את קרביה ובני מעיה על הריסות הארץ... גם את יפן, דרך אגב, הם ריסקו כמעט כליל. כלומר, המציאות היא שיש לחתור להכרעה חד-משמעית לפני שמדברים ומנסים שלום וכל כדומה. שמץ מכל זה לא התרחש אחרי מלחמת העולם הראשונה, תנחשו למה. אני אתך, ירון, אפילו בלונדון.

תאריך:  07/07/2016   |   עודכן:  07/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוונת זדון
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מושחתת שימושית של חוסיין אובאמ
קורןנאוה טבריה  |  7/07/16 14:36
2
הכרזת מלחמה על החוקה !
רון ה.  |  8/07/16 09:21
3
עוד קצת חומר על גברת קלינטון
רון ה.  |  9/07/16 11:16
 
- רון וכותב המאמר פספסו
אלטע קאקער  |  10/07/16 03:47
 
- GROSS NEGLIGENCE
רון ה.  |  10/07/16 19:14
 
- הקלינטונים בעצם אומרים: תמצצו
סניל  |  12/07/16 16:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב
מרק בריל
ענבל בר-און
חמי שלו מהארץ מקדיש את טורו למכנים המשותפים בין הבדלנים באנגליה לבין הבדלנים בארצות ‏הברית
אסתר שניאורסון גרי
כזבות רבות היו למדינת ישראל מצד מדינאיה ומנהיגיה    במהלך השנים חזינו בממשלות ישראל שהפכו לבובות של מעצמות זרות, שלטו בידיים כבולות בלחץ אמריקני מטיל מורא
מירב ארד
המכון ממליץ על פעולות לפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני במסגרת אזורית על בסיס פתרון שתי מדינות בתיאום עם הממשל בארה"ב    רה"מ בנימין נתניהו הזמין את ראשי המכון למדיניות העם היהודי לחזור להמשך דיון בממשלה באחת הישיבות הקרובות
ענבל בר-און
בן כספית עוסק במזמוז של ביבי את הצעת הסיוע של אובמה, ומציע לו לקחת את מה שיש    ביבי, לדעת כספית, הזיק די והותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il