X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Global Enterprise Management Solutions - GEMS
▪  ▪  ▪

חברת EDS העולמית, המובילה במתן שירותי טכנולוגיית המידע, הודיעה על רכישתה של חברת ה-SAP: Global Enterprise Management Solutions - GEMS מטקסס. GEMS הינה ספקית פתרונות SAP ופתרונות ניהול יחסי לקוחות. היקפה הכספי של העסקה לא הותר לפרסום. הרכישה צפויה להיסגר עד לסוף השנה הנוכחית.
GEMS הינה חברה מוסמכת לפתרונות SAP בעיקר בתחומים של שירותי IT, ייצור, לוגיסטיקה ותובלה. החברה מציעה פיתוח פתרונות IT, ייעוץ יישום והטמעה ופתרונות ללקוחות המחפשים להטמיע SAP.
"הרכישה תאפשר ל-EDS האצה בשיווק פתרונות SAP לתעשיה ותביא לחיזוקם של משאבי ה-SAP הנוכחיים שלה, תוך התמקדות ארגונית", אמר מרק בילגר, סגן נשיא ומנהל כללי בחברת EDS. "GEMS תספק ל-EDS יתרון משמעותי ביישום תוכנות ניהול ופתרונות CRM. היכולות והמהימנות החיוניים שרכישה זו תעניק לנו, יסייעו בידנו לזכות בהסכמים ולספק ללקוחותינו מחוייבות ברמה גבוהה בתחום ה-SAP.
יסוד משמעותי ברכישה זו יכלול אתGEMS mService TM Solutions וכלי ה-Accelerated Data Migration, אשר נכללים בחבילת פתרונות אחת של mySAP וניתנים להטמעה מהירה באתר הלקוח. בנוסף, תספק GEMS ל-EDS תוספת של עובדים בעלי מיומנויות טכנולוגיות, כמו גם כישורים בתחומים כמו: ERP, CRM, PLM, SCM.
"ל-GEMS יש היסטוריה מוצלחת של שותפות עם EDS במספר רב של הטמעות SAP ואנו מצפים לאחד את כישורינו עם EDS, ספקית מובילה לשירותי IT גלובאליים", אמר Suresh Kethe, יזם ו-CEO חברת GEMS.
"ל-GEMC יש חוזק ויחסים מיוחדים עם SAP וטכנולוגיות חדשות בתחום, עוד לפני ששוחררו לשוק", הוסיף בילגר. "GEMC הינה גם ספקית מובילה וגם תומכת ב-SAP. הסכם זה יחזק את EDS בתחום זה.
כחלק מההסכם, כ-150 עובדי GEMC מדאלאס, הודו וגרמניה, יעברו לעבוד ב-EDS, בכלל זה צוות פיתוח, יועצי SA: וארכיטקטים טכנולוגיים.
EDS ישראל, אשר גם לה פעילות ענפה בתחום זה, מעסיקה למעלה מ-100 מומחי SAP במודולים השונים: מיישמים בכירים, אנשי תשתיות Basis, אנשי פיתוח ABAT. החברה מעורבת בפרויקטים גדולים ומובילים בארץ, דוגמת: שירותי בריאות כללית, חברות נמלי ישראל, שראל, סקופ, תע"ש, תנובה ובנק המזרחי.
EDS העולמית
EDS הינה חברה בינלאומית, מובילה עולמית בתחומה, מתמחה במתן יעוץ להנהלות, יעוץ טכנולוגי, פיתוח מערכות והקמת פרויקטים מורכבים, שילוב מערכות ושירותי ניהול מחשוב כוללים בשיטת מיקור-חוץ (Outsourcing).
ל-EDS חברת בת, EDS ישראל, הפועלת בארץ משנת 1995 והיא מנוהלת על-ידי יאיר פכט. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים בישראל ומספקת לשוק המקומי את קשת השירותים של החברה העולמית, כולל שירותי Outsourcing, פיתוח פרויקטים במגוון רחב של טכנולוגיות ומתן שירותי יעוץ בתחומי IT לכל מגזרי המשק.
חברתEDS פועלת על בסיס גלובאלי, ב-60 מדינות, מעסיקה כ-130 אלף עובדים ומשרתת חברות מובילות וגופים ממשלתיים במגוון רחב של מגזרי פעילות.

תאריך:  14/11/2006   |   עודכן:  14/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il