X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
למה צריכה נתניהו לסבול מהרעש התקשורתי שנוצר מההדלפות מחקירתה במשטרה, בסוף השבוע החולף? תנו לשב"כ - שאינו גורם מעורב בעניין, דוגמת משטרת ישראל - לחקור הדלפת חומרי החקירה. תוך ימים תהיינה בידי הציבור התוצאות המדויקות. כך לפחות לא נשחיר פניה של לשכת ראש הממשלה, בחשדות בלתי מבוססים
▪  ▪  ▪
בנימין ושרה נתניהו [צילום: קובי גדעון, לע"מ]

ככל שנקעה ונוקעת הנפש מהתנהלותה הדורסנית משהו - בכל הכבוד הראוי של רעיית ראש-הממשלה, הגב' שרה נתניהו, ביחסיה השוטפים עם עובדי בית ראש-הממשלה כפי שתוארו הדברים, בפסק-דין של בית-הדין האזורי לעבודה, בירושלים - עדיין זכאית שרה נתניהו לצנעת הפרט הבסיסית, החוקית והמתבקשת, כפי שלה זכאי כל נחקר, אגב, תוך כדי וסמוך לתום חקירתו בפלילים, במשטרה, כל עוד לא הוגש כתב-אישום נגדו ונחשף חומר החקירה נגדו.
הדברים אמורים ונוגעים, בתמלילי החקירה, במסגרתה נחקרה שרה נתניהו במשטרה, בסוף השבוע החולף - תמלילי חקירתה של שרה נתניהו אשר פורסמו, לכאורה, במהדורת חדשות ערב שבת של הערוץ השני. בתגובה לתלונת פרקליטי שרה נתניהו בגין הדלפת חומר החקירה בעניינה, מחקירתה - ברבים - טענו במשטרת-ישראל, שאין הם מקור ההדלפה.
ח"כ מיקי רוזנטל, מ"המחנה הציוני", צייץ בחשבון הטוויטר שלו, דברים אלה: "יש לי חשד שאת 'תמלילי החקירה' של שרה נתניהו הדליפו מקורבי ראש הממשלה" והמשיך וכתב עוד, כי: "כך אפשר יהיה להסתער על החוקרים (מאוד לא ראוי בעיני אם המקור הוא במשטרה)". וזה אדם, שבעברו נחשב ל"עיתונאי חוקר"! על מה מבסס ח"כ מיקי רוזנטל "החשד" שלו, לפיו מקורבי ראש הממשלה, הם הם שהדליפו תמלילי החקירה של שרה נתניהו? למה אין חושף רוזנטל הבסיס לחשד זה, באופן גלוי לציבור? אם לא די בכך, מהיכן "יודע" מיקי רוזנטל שמקורבי ראש הממשלה הדליפו תמלילי החקירה, כדי להסתער על חוקרי המשטרה? אולי יגלה רוזנטל לנו הבסיס והמקור ל"ידע" ול"מידע" זה?
אפשר-אולי יספר לנו מיקי רוזנטל ויגלה אוזנינו, שמותיהם המלאים (שם פרטי ושם משפחה) של אותם מקורבי ראש-הממשלה, שלטענתו הוא, הדליפו תמלילי החקירה? ואם מיקי רוזנטל כה בטוח שמקורבי ראש-הממשלה, הם הם שהדליפו תמלילי החקירה, מדוע מעלה הוא אפשרית ואפילו קלה שבקלות לפיה הדבר לא יהיה ראוי בעיניו, אם יתברר - לבסוף - שמקור ההדלפה במשטרה? הלו רוזנטל, למה אתה משחק בנו בחתול ועכבר. אולי תחליט, סוף סוף, מי הדליף חומרי החקירה, מחקירת שרה נתניהו - מקורבי ראש-הממשלה או חוקרי המשטרה?
אם המשטרה טוענת שלא היא הדליפה חומרי החקירה וח"כ מיקי רוזנטל חושד במקורבי ראש הממשלה, כמי שהדליפו חומרי החקירה, אולי כדי לזמן ח"כ מיקי רוזנטל המפורסם, ברבים, כמי הלוחם בשחיתות ציבורית כדי שיגלה אזני הציבור הרחב, במי - במדויק - ממקורבי ראש-הממשלה חושד הוא בהדלפת חומרי החקירה המוכמנים. הרי ברור לנו, כשמש צהריים, שחבר-כנסת רציני כמיקי רוזנטל - החדור בתחושת שליחות - לא הפריח חשדות שווא, לחלל האוויר, כדי לזכות בפרסומת זולה, על חשבון הפגיעה בצנעת הפרט של שרה נתניהו. ח"כ מיקי רוזנטל הוא איש אמין, לוחם צדק וישר דרך. לכן, חזקה עליו, שתוך זמן קצר - גם אם לא יוזמן למסור גרסתו, במשטרה - יפרסם הוא, מיוזמתו הוא ובשער בת-רבים, במי - במדויק ובמפורט! - חושד הוא בהדלפה המכוערת הזו, מחקירתה של שרה נתניהו.
אבל מי צריך טובות מח"כ מיקי רוזנטל. פרקליטיה של שרה נתניהו הגישו תלונה למשטרה בגין הדלפת פרטים מוכמנים מחקירתה, לציבור הרחב. במקרה כזה, חייבת משטרת ישראל לחקור ולגלות המדליפים. אין הרבה גורמים, שהיו מעורבים, כה צמוד וכה קרוב, בחקירת שרה נתניהו ולפני זמן קצר כל כך. לנו דווקא לא נראה שההדלפה באה משורות מקורבי נתניהו, כפי שחושד ח"כ מיקי רוזנטל. רוזנטל לא טרח לבסס, כמו-גם לפרסם - ברבים, עד כה - הנימוקים לחשדותיו ולא הצביע על כל נימוק שהוא, המבסס חשד כללי ובלתי מפורט זה. מתוך ריבוי הפרטים וההדלפות הדווקניות, דומה עלינו, דווקא, שגורמים מתוך החקירה עצמה, הם הם שהדליפו חומר חקירה מסווג זה. מה אתה אומר על זה מיקי רוזנטל? האם תאכל ת'כובע שלך, אם יתברר שהחשד שלך, בדבר "זהות" המדליפים, אין לו על מה שיסמוך?
ולמה צריכה נתניהו לסבול מהרעש התקשורתי שנוצר מההדלפות מחקירתה במשטרה, בסוף השבוע החולף? תנו לשב"כ - שאינו גורם מעורב בעניין, דוגמת משטרת ישראל - לחקור הדלפת חומרי החקירה. תוך ימים תהיינה בידי הציבור התוצאות המדויקות. כך לפחות לא נשחיר פניה של לשכת ראש הממשלה, בחשדות בלתי מבוססים, דוגמת החשד הבלתי מבוסס והבלתי מנומק, שהעלה ח"כ מיקי רוזנטל, שמקורבי ראש הממשלה, הם הם מי שהדליפו הפרטים המוכמנים.
לפני שנים רבות ייצג כותב שורות אלה - בבית המשפט העליון, בירושלים - עיתונאי לשעבר, אשר לשכת עורכי-הדין ביקשה לכפותו לגלות מקורות מידע שלו. משסירב - בשעתו - אותו עיתונאי לשעבר, להסגיר מקורותיו, אוים הוא, בקנס ובמאסר בידי לשכת עורכי-הדין, אם לא יגלה מקורותיו. נשיא בית המשפט העליון דאז, מאיר שמגר, קבע - בהחלטה תקדימית, בקשר לאותו עניין, דבר קיומו של חיסיון עיתונאי חלקי, במקרים מסוימים. הוא קבע עוד - בהחלטתו זו - מה-הם המקרים, בהם לא תתקבל טענת חיסיון. אין אנו בטוחים, כלל וכלל, כי אם יוזמן עיתונאי ערוץ שניים, לחקירת משטרה ויידרש למסור, מי היה המקור להדלפת תמלילי חקירת שרה נתניהו - כדי לקדם חקירת הדלפה נטענת זו - יוכל הוא להסתתר אחרי טענת החיסיון העיתונאי, שנקבעה באותה החלטה, כתקדים מחייב, כמו-גם להימנע - בשל כך ובהסתמך על החלטה תקדימית זו - מלהסגיר שם המקור שהעביר לו המידע שפורסם, על-ידו.
נראה, כי כל שעניין חקירת הדלפת הפרטים המוכמנים, מחקירתה זו של שרה נתניהו, במשטרת-ישראל, יתגלגל, לפתחו של בית המשפט, ידחה בית המשפט טענת החיסיון - ככל שתעלה ותיטען. בית המשפט ידרוש - קרוב לוודאי - מעיתונאי זה, להסגיר מקורות המידע שלו.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  04/12/2016   |   עודכן:  04/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם שרה נתניהו זכאית לצנעת הפרט
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מר שטנגר יש שני צדדים למטבע
מבקר פנימי בגימ'  |  4/12/16 11:13
 
- שטויות,כבר פורסם שהמשטרה
בני בנקר  |  4/12/16 19:20
2
למה שהשב"כ לא יחקור את שרה ?
הירונימוס  |  4/12/16 12:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
הודאה בקיום מערכת יחסים מינית עם חיילת, הנתונה לכאורה למרותו, כמו-גם בבעילה אסורה, בהסכמה של חיילת זו, בהתנהגות שאינה הולמת קצין, ביחס לקצינה הנתונה לכאורה למרותו ויורד לדרגת אלוף-משנה מדרגת תת-אלוף, בה מחזיק הוא, כיום, אינו זכאי עוד לטעון לחזקת החפות
חיים שטנגר
הטלת מס על מי שמחזיק דירה שלישית, בבעלותו, לא רק שלא תביא אותו למכור דירתו זו, השלישית, אלא הוא יגלגל כספי החיוב במס, על מי השוכרים ממנה דירה זו. כך תורם שכר האוצר, במו ידיו, להאצת האינפלציה, להעלאת שיעור דמי השכירות ולדחיקת עוד אלפי זוגות צעירים ממעגל שוכרי הדירות
חיים שטנגר
בעקבות מניעת השמאי הממשלתי הראשי לפרסם מדד מחירי הדירות, "מצליח", לכאורה, משה כחלון - בדרך שרבים קראו אותה בשם: "ביריונות בחסות החוק" - למנוע מידע חופשי מהציבור, לרבות מידע במניעת בדבר כישלונו המוחץ בהורדת מדד מחירי הדירות, כמו-גם עלייה רצופה ומתמשכת, משך חודשים בעליית מדד מחירי הדירות, בתקופת כהונתו כשר האוצר
חיים שטנגר
דומה עלינו, כי הפתרון הפשוט והיעיל ביותר, למניעת שימוש בטלפון נייד סלולרי, הוא יצירתה של מערכת חישה אלקטרונית, לפיה לא יהיה ניתן להשתמש בטלפון סלולרי, בתוככי רכב, כל אימת שרכב זה, מצוי בתנועה, קרי, במצב נהיגה. כך, רק כך נמגר, אחת ולתמיד, תופעה מסוכנת והמסכנת חיי אדם
חיים שטנגר
דומה, כי הרב, איל קרים, תקוע עדיין אי-שם בשנות השבעים הללו, שאם לא כן לא היה הוא צריך וכפוי בידי בג"ץ "להבהיר" עמדתו בשאלה ההומו-לסבית ובשאלות אחרות, שבארה"ב שמור להם מקום של כבוד מזה שנים הרבה - עמוק, עמוק בפח הזבל של ההיסטוריה ההומופובית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il