X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע דברים אצלנו נעשים בצורה עקומה? רמטכ"ל ושר ביטחון ממהרים לפסוק שאלאור אזריה פעל לא נכון והציתו את אש ההתלהמות. מה בער להם?
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש איזנקוט. מיהר 90]

השנור בן שבעים, יש לו חום גבוה. החלטת הממשלה שנתניהו יגייס מימון לחגיגות שבעים השנה של ישראל המוערכות במאה מיליון שקל היא סמן ימני לשנור. מקומה ידעה המדינה לשנורר מיהדות הגולה. השנור הוא עיסוק עתיק יומין בקרב אומתנו. יהודי מזרח אירופה נהגו במאות הקודמות לשלוח נציגים לקהילות יהודיות עשירות לשנורר כספים. עם קום המדינה אומצה התכונה הזו על-ידי ממשלות ישראל לדורותיהן. עתה כשהמדינה כבר מבוססת מה מחפש נתניהו? לקושש סכום מזערי מחבריו המיליונרים? חקירתו באזהרה טרם הסתימה והוא מחפש את החקירה הבאה? במקום לפשוט יד כדאי להציע לשריו הפטריוטים שכל אחד יקצץ מתקציב משרדו תוך ציון השר המצטיין באחוז הקיצוץ הגבוה ביותר או לחלופין למשוך כספי ירושות שצוו המורישים לטובת המדינה.
מדוע דברים אצלנו נעשים בצורה עקומה? רמטכ"ל ושר ביטחון ממהרים לפסוק שאלאור אזריה פעל לא נכון והציתו את אש ההתלהמות. מה בער להם? הם יכלו להגיד עם קרות הירי שהדבר מצטייר לא טוב ונמתין לתוצאות הדיון המשפטי.
אתגר ליהדות
מדוע החשבת הכללית ממהרת ללוות מטבע חוץ ללא צורך ובמחיר יקר ערב פרישתה? מדוע לא להעביר את ההחלטה למחליפה? הרי קופות בנק ישראל והאוצר מתפוצצות מעודפי מטבע חוץ. העלות הנוספת תעלה עשרות מיליוני דולרים לשנה. מדוע תמיד מסיימים את תכנון התקציב בקיצוץ רוחבי המעודד את המשרדים לנפח את תקציבם ביודעם שהקצוץ בוא יבוא?
שמעון פרס גייס חלק גדול מעלות הכור בדימונה מיהודים מחו"ל. בגין בעלותו לשלטון הציב אתגר ליהודי העולם בבקשו מהם להירתם לפרויקט חידוש השכונות אליו נרתמו בהתלהבות.
במקום מימון החגיגות צריך להציג אתגר ליהדות העולמית. בנית ישראל לקראת שנת המאה לקימומה ויצירת תשתית לשילוש מספר היהודים בארץ בשלושים השנים הבאות תחת הסיסמה "ויהודה לעולם תשב". או פרויקט חיזוק המבנים ליד קו השבר לאורך הירדן מפני רעידות אדמה, פיתוח הגליל כך שרמת השירותים ותוחלת החיים בו ישתוו למרכז. יכולים להיות יעדים מאתגרים. היעד של רתימת מיליארדרים יהודים לחזון הפיכת המדינה למוקד משיכה משגשג שימשוך את יהודי העולם החווים פרצי אנטישמיות בצד צמצום אי-השוויוניות בחלוקת ההכנסות יעשו את העבודה ולא שנור המריח כנדבה.

תאריך:  09/01/2017   |   עודכן:  09/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שמעון פרס / Shimon Peres
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מעיין אלמליח
מה תגידו כשאשאל, האם אתם מכירים את מחלת ה-ALS?. ייתכן כי חלקכם יוכלו להכיר ולהגדיר מהי המחלה, וייתכן גם כי חלקכם או אף רובכם לא שמעתם עליה אפילו
אפרים הלפרין
מרגע שנודע שראש הממשלה הוא הקורבן של פרשה 2000 הייתי מצפה לקצת יושרה, קצת הכאה על חטא, אך תמו כל ציפיותיי מהאופוזיציה בישראל, תמו כל ציפיותיי מהעיתונות בישראל
אלין סעדה פטאל
בשנים האחרונות מתקיים מאבק מתמשך על זכויות המלצרים במקומות העבודה השונים - זה לא משנה אם אתה מלצר בבית קפה, ברמן או בריסטה, לא נשאר מקום לחלוק על העובדה כי תנאי התעסוקה של המלצרים במדינתנו הינם תחום אפור
גיל קנזי
במהלך גיל ההתבגרות, מנסים בני הנוער להתנתק מהוריהם, לרכוש עצמאות ודעות אישיות כדי לרכוש לעצמם זהות אישית
נטע יהודית אשרי
הבחינה הפסיכומטרית עצמה עולה כ-600 שקל (לא נזכיר את המאחרים להירשם, שנאלצים לשלם יותר); אבל זו כנראה ההוצאה השולית ביותר בכל התהליך שהמועמד שלנו ייאלץ לשלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il