X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איך יכול אני להיות בטוח שהשיחות ששוחחו ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, אשר היוו ומהווים בסיס לחקירתם, באזהרה, מצאו ביטויים - באופן מלא ומדויק?
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. ראש הממשלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אמר לי חבר שהוא לא מבין מדוע מבזבז אני את כספי ורוכש, מעשה של שגרה, כבימים ימימה, עיתון ידיעות אחרונות או כל עיתון מודפס אחר, היוצא לאור, מדי יום ביומו, שכן אם מעוניין אני לקרוא תמלילי השיחות שקיימו, לכאורה, ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו ומו"ל עיתון ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, הרי יכול אני לעשות זאת, על נקלה, באמצעות פנייה לדובר משטרת ישראל, לצורך קבלת תמלילי החקירה של שניים אלה, בהם מפנים הם, לשיחות שקיימו הם, בעבר, בעניין העיתון ישראל היום, כמו-גם כל הסובב והנסבב לשיחות אלה.
השבתי לאותו חבר, כי תמלילי חקירות במשטרה, הינם חסויים ולכן, לא אקבל - קרוב לוודאי - תמלילי שיחות אלה מדובר משטרת ישראל, בנימוק של חיסיון חומר חקירתי מוכמן, שטרם בשל והוכרע בעניינו, אם יוגשו כתבי אישום נגד הנחקרים, באותן פרשות, אם לאו.
בתגובה לדבריי אלה, אמר לי אותו חבר, כי הוא אינו מבין מה נתלה אני, בענייני חיסיון, שהרי כלל תמלילי השיחות ששוחחו ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, הופצו ברבים, כך שאין כל מניעה - במצב דברים זה כי דובר משטרת ישראל, יעביר לעיוני, תמלילי חקירותיהם של שניים אלה, במשטרת ישראל.
השבתי לאותו חבר, כי איני בטוח, כלל וכלל, שתמלילי השיחות ששוחחו ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס ואשר הופצו, ברבים הינם התמלילים המקוריים והמלאים של אותן שיחות, שקיימו שניים אלה, ביניהם, בשעתו וכי מי לידי יתקע, כי לא נערכו וגם/או לא שונו תמלילי שיחות אלה, בידי מי משניים אלה וגם/או בידי מי, מטעמם.
בתגובה לדבריי אלה, אמר לי הפעם אותו חבר, כי איך יכול אני להיות בטוח שהשיחות ששוחחו ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, אשר היוו ומהווים בסיס לחקירתם, באזהרה, של שניים אלה, מצאו ביטויים - באופן מלא ומדויק בחקירתם וגם/או בחקירת מי מהם, בעניין זה, במשטרת ישראל ואולי שונו דברים על-ידם וגם/ או על-ידי מי מהם, אם מחמת שכחה, אם מחמת רצון להציג עצמם בצורה טובה יותר, בפני חוקרי המשטרה ואם מכל סיבה ונימוק אחר, שהם.
השבתי לאותו חבר, כי בכל זאת, מדובר בראש ממשלת ישראל ובעיתון המתנאה והמתגאה - בכל אופן, עד לאחרונה בתואר המשנה, כי הוא העיתון הנפוץ ביותר במדינה. לכן, לכן, אמרתי לו, כי סבור אני ששניים אלה אמונים על דיוק וכל ניסיון לחשוד בהם בטיוח עובדות וגם/או בשינוי המציאות וגם/או בסילוף פניה של האמת העובדתית, יש בהם משום הוצאת לשון הרע עליהם וחשיפתו להגשת תביעה אפשרית, בגין פרסום דיבה עליהם וגם/או על מי מהם.
הביט בי אותו חבר, במבט חד וחודר הביט, חזר והביט - פתע פתאום, פרץ בצחוק עז ורם ומגרונו בקע צליל זה:
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בוקר טוב, ישראל
צהריים טובים, ישראל
ערב טוב, ישראל
ליל מנוחה, ישראל
בוקר טוב, ישראל

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  18/01/2017   |   עודכן:  18/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמירות ואמיתות עיתונאיות עדכניות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתי נשמע את כל הקלטות
הצדקנית  |  22/01/17 19:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-מוזס
אלברט שבות
ישנן שאלות חשובות וטעונות המתנוססות בגודלם הטבעי לידינו, ולמרות זאת איש לא ישים לב אליהן מבלי שיועלו על הכתב - שהעיין תסרוק אותן    להלן אחת השאלות
איתמר לוין
התנועה לאיכות השלטון מבקשת מבג"ץ להורות לרה"מ למנות שרים שיחזיקו במקומו את תיקי החוץ והתקשורת    העילה לכך: החקירות נגד נתניהו והצורך למנות שר קבוע שיחזיק בתיקים אלה
יואב יצחק
"מנסים לסחוט אותי". כך אמר נתניהו לעו"ד דוד שמרון, כשקיבל פניות לקיים פגישות עם ארנון מוזס    "תקליט את השיחות", הנחה שמרון את ראש הממשלה, "ותנסה לדובב אותו"    וכך היה    עדותו של שמרון קריטית להגנתו של נתניהו    למרות זאת, שמרון טרם זומן למסירת עדות
מרדכי ליפמן
נוני מוזס, איל עיתונות כול יכול: נדחקה לחלוטין העובדה כי בתהליך העכור הזה, יש מציע השלמונים (מוזס), ויש מי שלו הוצעו השלמונים
איתמר לוין
בנימין נתניהו נתן לערוץ 10 הקלות, יוסי ורשבסקי סידר לו סיקור פחות עוין. זהו שוחד פשוט וברור    במקרה הטוב ביותר מבחינת ורשבסקי ונתניהו, מדובר במרמה והפרת אמונים    זה גם מתקשר לפרשת נתניהו-מוזס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il