X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האוכלוסייה בישראל גדלה בשני העשורים האחרונים ב-45% ומאז הקמת המדינה גדלה פי 9 על-פי תחזיתו של פרופ און טל, במידה ולא ינקטו צעדים להגבלת הילודה כי אז צפויה התפוצצות אוכלוסין במדינה ונגיע תוך חמישים שנה ל30 מיליון נפש במדינתנו
▪  ▪  ▪
דמוגרפיה פוליטית [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

בשנים האחרונות אנו חשופים להרצאות של יודעי דבר מטעם עצמם, פוליטיקאים בצד השמאלי של המפה וארגון חדש של ביטחוניסטים למען ביטחון המדינה. כולם מצביעים על השד הדמוגרפי, שבמידה ונמשיך במדיניות הקיימת, נהפוך מיעוט גדול במדינה דו לאומית.
באוניברסיטאת תל אביב התקיים טקס השקת ספרו של פרופ אלון טל "והארץ מלאה - התמודדות עם פיצוץ האוכלוסין בישראל". לספר של אלון טל קדמו פרסומים חשובים על הדמוגרפיה בישראל, ובהם הספר של פרופ' און וינקלר מאוניברסיטאת חיפה - "מאחורי המספרים - דמוגרפיה פוליטית בישראל".
האוכלוסייה בישראל גדלה בשני העשורים האחרונים ב-45% ומאז הקמת המדינה גדלה פי 9. על-פי תחזיתו של פרופ און טל, במידה ולא ינקטו צעדים להגבלת הילודה כי אז צפויה התפוצצות אוכלוסין במדינה ונגיע תוך חמישים שנה ל30 מיליון נפש במדינתנו.
לא רק זאת, מסתבר כי הילודה במגזר הערבי קטנה לאורך השנים והיא שווה לשיעור הילודה אצל היהודים, מאחר שהוא סבור שלא ניתן יהיה להמשיך עם גידול האוכלוסייה הצפוי כי אז יש לנקוט בצעדים שיביאו להקטנת הילודה וזאת על-ידי מספר צעדים, האחד הקטנת קצבאות הילדים וביטולם מהילד השלישי ומעלה,שני להקצות משאבים להוצאת חרדים, ערבים ובדואים לעבודה ובעקר נשים,להקצות משאבים להעלאת רמת החיים במגזרים אלו שיביאו ללא ספק להקטנת הילודה.
אולם מחקרים אלו מוכיחים כי לא רק שלא נהפוך למיעוט בארצנו אלא שהרוב שלנו ילך ויגדל, כלומר, נוכל לבלוע את יהודה ושומרון תוך שאנו נותנים להם אוטונומיה פוליטית בשטחים מרובי אוכלוסייה פלשתינית כך שינהלו את חייהם היום יומים, יבחרו לפרלמנט משלהם, אך ללא צבא משלהם וכי השליטה בגבולות תהיה של ישראל.
עם זאת, כל אקט כזה מן הראוי שישקל בכובד ראש, שתוכן תוכנית אסטרטגית מקיפה הכוללת התייחסות למשאבי הטבע, ולאופי ההתיישבות גם בנגב ובגליל, למען הבדואים לא ישתלטו על שטחים אלו, ובוודאי התייחסות לפרים הערביים בהם תהיה בניה לגובה וכמובן ביהודה ושומרון. כל זאת עם תכנון נכון של תחבורה, חקלאות ותעשיה יקדמו את ישראל למאה ה-22.

תאריך:  08/02/2017   |   עודכן:  09/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמי דור-און
אחרי חידוש השיחות לפתרון המחלוקת התהומית, ינסו הפלשתינים לשפר את הפתגם ולהבהיר לישראל באיום מרומז, כי "מה שלא יילך בדיבורים יילך בכוח. ומה שלא ילך בכוח - יילך בכוח גדול יותר". פירושו המעשי של איום כזה צריך להיות ברור לכול: עוד אינתיפאדה חדשה בדרך
איציק וולף
גינוי אירופי מקיר לקיר לחוק ההסדרה שאושר אתמול בכנסת בקריאה שנייה ושלישית    נשיא צרפת: סולל את הדרך לסיפוח הגדה    מוגריני: איחוד האירופי מעניק גיבוי להחלטת מועצת הביטחון של האו"ם
איתמר לוין
המבנים הוקמו שלא כחוק על אדמה פרטית של פלשתינית ונאור הורתה להרוס אותם עד יוני 2018, תוך שהיא מבהירה: לא יינתנו דחיות
אברהם שלום
בישראל עבר השלטון בדרכי שלום מספר פעמים, מידי מפלגת העבודה לידי הליכוד וחזרה לידי מפלגת העבודה, ומידי הליכוד לקדימה וחזרה    השלטון התחלף על-פי תוצאות הבחירות אשר קיבל אותן העם בישראל המכבד את הדמוקרטיה
אליקים העצני
מי יקנה את הלוקש, שאבחנות דקות כאלה הן פרי מוחות חבר היועצים החדש של טראמפ ולא ניסוחים שמקורם במשרד ראש הממשלה בירושלים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il