X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים אלה בהם חוגג מזל טלה, את יום ההולדת.
מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא - לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: קשת ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
▪  ▪  ▪

טלה עם טלה - שילוב זה ייצור מערכת יחסים דינאמית, זורמת, ספונטאנית אך עם נטייה לאגרסיה. השילוב בזוגיות זו עלול להוביל למלחמת כוחות, כאשר כל צד דורש לקבל את הבמה שלו. שילוב מוצלח לאוהבי ריגושים ולב חזק !
טלה עם שור - שילוב כזה יכול להיות מלחיץ מאוד בזוגיות בגלל הקצב השונה שלהם לחיים. לא נראה שלטלה הזריז והחסר סבלנות יהיה כוח או חשק לחכות לקצב האיטי של הטלה. הפיצוצים לא יאחרו לבוא! לא מומלץ !
טלה עם תאומים - זהו שילוב מוצלח וקופצני במיוחד. שני מזלות אנרגטיים אלו ילהיבו הזה את זה, כך שתהיה להם שפה משותפת. ביחד הם ייקחו על עצמם אתגרים ויעזרו זה לזו להתגבר על הקשיים. מומלץ במיוחד!
טלה עם סרטן - זוגיות זו מתקיימת על-רקע הצרכים השונים של כל אחד בזוגיות ובגלל היכולת להשלים את החסכים הפנימיים של כל צד. ואולם בסופו של דבר, הטלה ירגיש נבלם על-ידי הסרטן המתון יותר. מומלץ בהסתייגות!
טלה עם אריה - זוהי זוגיות מתלהבת, חמה, מעניינת ומאתגרת במובן החיובי. מאחר ששני מזלות אלו מקושרים עם מזלות האש, הרי שנראה שביחד יהיה להם יותר כוח ועוצמה ליזום פרויקטים חדשים שיעשירו את הזוגיות. מומלץ!
טלה עם בתולה - נדיר שתמצאו זוגיות כזו. הבתולה השמרנית והקפדנית תכבה את האנרגיה הטבעית הזורמת מהטלה. אין קשר בין הצרכים של כל אחד בזוגיות ולכן מלכתחילה, מעטים הסיכויים לקשר. מומלץ למזוכיסטים!
טלה עם מאזניים - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המשלימים זה את זה ואת הצרכים ההדדיים. כל זאת בתנאי שדווקא מזל המאזניים יצליח ללמוד מעט מהאסרטיביות של הטלה, שהרי לשם כך נוצר החיבור מלכתחילה. מומלץ!
טלה עם עקרב - זהו אחד הזיווגים המעניינים ביותר הנשענים על משיכה מינית חזקה. שניהם נשלטים על-ידי אותה אנרגיה כך שתיתכן מלחמת כוחות שתיפתר בדרך כלל במיטה. זהו שילוב מעניין וצבעוני ומתאים לסקרנים שבכם!
טלה עם קשת - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שיויון וחופש !
טלה עם גדי - שילוב זה קטלני ויחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות הדדיות. הגדי יותר סבלני מכם ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!
טלה עם דלי - שילוב זה מעניין מוצלח וייחודי כיוון שהדלי נותן את מרחב האוויר והנשימה לטלה. תהיה להם תחושה של מרווח נשימה הדדי כשכל צד מבין את הצרכים של השני מתוך תחושת כבוד ואהבה. מומלץ וכדאי !!!
טלה עם דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע עשויים להרגיש טוב עם עצמכם ברמה האישית והמקצועית וזאת בשל העובדה שמרבית הכוכבים בשמיים מתרכזים במזל שלכם ובבית הכספים וגורמים לכם לעשייה.
טלה - השבוע יהיה זמן שבו מבחינה כספית כנראה שתידרשו לתת הסברים שלא תמיד יהיהו לכם ועובדה זו תלחיץ אתכם. העבודה תהיה רבה והעומס רב מאוד. ייתכן שמכרים יבקשו מכם עזרה, אך עליכם לנסות לא לערב חברים ועסקים בתקופה הקרובה. זהו זמן שבו אתם מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים ובעיקר בתחום הכלכלי. למרות הלחץ ייתכן שיהיו אנשים שיפתיעו אתכם ברצון שלהם לעזור לכם ולהיות חלק מחייכם.
שור - ייתכן שתרגישו שאתם מעוניינים לנסוע לחו"ל לחופשה ולהבראה. יש לכם סיכוי לפגוש אנשים אשר הגיעו ממקום רחוק. אל תרשו לחסמים פנימיים לנהל אתכם וכיוון שכך, אתם לפעמים מרגישים שהחיים שלכם חסומים ביכולת שלכם להתפתח כפי שהייתם רוצים. שפרו את הקשרים שלכם והרשו לעצמכם להיפתח לאופקים חדשים. מבחינה כלכלית עדיין יש לכם אפשרויות לשפר ולשקם את עצמכם .
תאומים - הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים אולי לסדר בכוחות עצמכם. ייתכן שתאלצו השבוע לטפל בנושאים רגשיים שמעיקים עליכם. עם זאת לא מומלץ לכם ליזום התחלות חדשות. הרגשות שלכם מוקצנים ועליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. כוכב התקשורת עומד להיכנס לבית של התת מודע ולכן כל מה שאתם יכולים לעשות הוא, פשוט להקשיב לאני הפנימי שלכם ולהישאר נאמנים לרגשותיכם.
סרטן - מריבות עשויות להיות הרבה יותר חריפות ואמוציונאליות. נסו להתבונן פנימה ולראות מה מניע אתכם. זהו שבוע רגיש במיוחד בכל הקשור ליחסים בין אישיים ויחסים עלולים לעלות על שרטון כך שמומלץ לכם להיזהר. נצלו את הזמן בשבוע הקרוב לבדיקה מחודשת עם עצמכם ולבדיקת הגבולות הפנימיים שלכם בנושאי קריירה וגם בנושאי זוגיות ומשפחה – פעלו רק לאחר קביעת סדרי עדיפויות . חשוב שתשמרו על הבריאות.
אריה - נושאי עבודה מאוד דומיננטיים בשבוע הקרוב, אך נראה שאתם בתקופה שהכל מרגיז אתכם ויש לכם נטייה להיכנס מהר למריבות. כיוון שכך, אתם עלולים להרגיש מותשים, אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלה. הביקורתיות שלכם אינה תורמת ליחסים עם אנשים ובמיוחד אלה שאתם קשורים איתם בקשר אישי והנמצאים במרחק מכם, וייתכן גם מעבר לים. חשוב שתשמרו על עצמאות אישית.
בתולה - העיסוק שלכם בכספים שמגיעים לכם לא יעזור לכם עכשיו כיוון שתלויים בזה גורמים רבים ולא רק אלה שאתם מקווים שיהיו. ייתכן שאתם חיים באי בהירות בגלל העובדה שכוכב נפטון נמצא בבית השותפויות שלכם וגורם לכם לבלבול ואף ליצירת פנטזיה אישית כלשהי בנוגע לכיצד הייתם רוצים את היחסים בחייכם בכל התחומים. זהו זמן לא מתאים להתחלות עסקיות ללא ייעוץ מקצועי
מאזניים - אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה של חשבונות נפש כיצד ואיך אתם רוצים לחיות בהמשך. אתם עומדים בלחץ שהכוכב יופיטר שמקרין מטובו מביא אליכם ובין השאר, גם הרבה אחריות. ולמרות זאת, יש לכם יכולת התמודדות במצבי לחץ, מומלץ בשבוע הקרוב לא להגיד כל מה שנראה לכם, כדי שאנשים קרובים אליכם לא ייפגעו ולא ישמרו לכם טינה.
עקרב - נראה שאתם מתחילים לקחת אחריות לאחר תקופה קשה ומפרכת ובעיקר בנושאי עבודה. קשה לכם לשנות ולשחרר כאשר דברים אינם טובים מספיק עבוכם ונראה שלעיתים גם התקשורת שלכם עם האחרים נוטה להיות בעייתית בגלל תכונות אלה. נסו להשקיע בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמשם אתם יכולים להצליח השבוע ולהראות את יכולותיכם. אל תתנו לגורמים חיצוניים להכשיל אתכם.
קשת - זוהי תקופה קשה כיוון שמרבית האחריות נופלת עליכם ואתם לוקחים את הכל על גבכם כיוון שאתם מבינים שרק אתם יכולים לעשות את הדברים בדרך הטובה ביותר. למרות שלאחרונה הוצאתם הרבה יותר כספים ממה שהתכוונתם ונכנסתם לקושי כלכלי, כנראה שלא הייתה לכם ברירה. כוכב השפע יופיטר שהוא גם הכוכב שלכם, מצוי במזל מאזניים אך בנסיגה כך שרק בסוף יוני תוכלו להגיד שיצאתם מהתקופה הקשה כלכלית.
גדי - הסביבה הקרובה בהחלט מפרגנת לכם וכל הכבוד לכם שהשכלתם לעשות את הכל בחוכמה ולגשר על פערים שהיו לעיתים עמוקים ולעיתים גם חשבתם שלא תצליחו במשימות האישיות שלקחתם על עצמכם. עובדה זו נובעת מכך שלמדתם להקשיב לאחרים ולהקטין במידה את האגו שלכם כך שכולם כבר יודעים שאתם רציניים ואפשר לסמוך עליכם. הגיע הזמן הנכון עבורכם לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.
דלי - אתם עסוקים בכל מה שקורה במעגל הראשון של חייכם ולעיתים נראה שאתם פועלים בניגוד לציפיות של עצמכם אך ישנם גורמים חיצוניים שמפעילים עליכם לחץ ואתם חייבים לעמוד בציפיות של כולם. אל תתרגזו כאשר המשפחה הקרובה שלכם לא תרצה לשתף איתכם פעולה ושוב תרגישו שלמרות המאמץ העילאי שלכם אתם פועלים שוב ושוב למען התחושה שיכירו בכם ובהישגים שלכם.
דגים - ייתכן שהסביבה מתרחקת מכם כי אתם מתנהגים כמו סמל המזל שלכם דגים. קשה לתפוס אתכם ואתם חמקמקים וחלקלקים בכל פעם שמנסים ליישר איתכם קו. מומלץ לכם לנסות ולהקשיב לאחרים כי לא בהכרח כל מי שקרוב אליכם מנסה להרע לכם. זוהי תפיסת עולם מוטעית מיסודה והגיע הזמן שתקשיבו לאינטואיציה הנקייה שלכם, על-מנת שתוכלו לשפר יחסים עם הסביבה.

תאריך:  26/03/2017   |   עודכן:  26/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחלי ברקת
משחר ילדותי אני מציירת בטכניקות של חומרים רבים ומגוונים אך הדגש בעבודתי הוא סגנון בטכניקת הטמפרה שפותחה בתקופת הרנסאנס אשר השפיע רבות על האנשים.


את הטכניקה למדתי ממורה ישראלי שלמד מהאמן, ארנסט פוקס היושב בווינה. השתתפתי וערכתי תערוכות כ-35, יחיד וקבוצתיות, למדתי שנים רבות וציירתי בני אדם, טבע ועוד
יואב יצחק
היועמ"ש אביחי מנדלבליט הודיע רשמית כי נתניהו אינו חשוד בפרשת כלי השיט, אך עיתונאים חסרי אחריות שפרסמו כזבים ממשיכים לפמפם כי החשדות יגיעו בכל זאת גם אליו    ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין דחתה תלונת ח"כ רוזנטל נגד עו"ד דוד שמרון וקבעה כי לא הפר הסדר ניגוד עניינים, אך אותם כלי תקשורת שכיזבו נמנעים מלפרסמה ומסתירים מהציבור דבר קיומה
אלעזר לוין
שיחת הטלפון המוקלטת שחשפה אחד הנוכלים    מוקדנים של חברות וסוכני ביטוח מתחזים לאנשי קופות חולים, ומכרים עשרות אלפי פוליסות ביטוח ללא רישיון, ללא ידע מקצועי, ותוך עבירה על החוק    המפקחת ועוזרה הבכיר גפני עומדים להוציא תקנות לביעור הנגע
עמי דור-און
הדרך הנכונה ביותר הניצבת בפני השלטון היא להודיע לציבור החי בחששות נוכח מלחמה צפויה, כי בידי וועדת בכירים מיוחדת תבדוק מבעוד מועד את החלטות הממשל והיערכותו ל"יום סגריר"
אלי אלון
ן 28 היה במותו. מותיר אישה ותינוקת    המפגן בו השתתף קהל וראשי חיל-האוויר וצה"ל, נמשך למעשה כרגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il