X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: יוסי צבקר]
קסמים עם נעמי שמר
גל להטט עם להקת השחקנים הצעירה והכישרונית והתוצאה היא מענגת מאוד. השירים עטופים בסיפור מסגרת קליל, אודות זיכרונות סופר הנוטל אותנו למסע חייו ובעצם למסע עם השירים שהקסימו ציבור שלם

"פגישה לאין קץ", מופע מוזיקלי משירי נעמי שמר, העולה בבית צבי, ברמת גן, הוא מסע קסום, מרגש ומעדן תיאטרלי. שיריה ולחניה של נעמי שמר עיצבו את השירה הישראלית והם נפלאים ומושרים בפי כל. גל חיון ערך וביים וגם השקיע חלק בכוריאוגרפיה במופע המוזיקלי שכולו תאווה לעין ולאוזן.
גל להטט עם להקת השחקנים הצעירה והכישרונית והתוצאה היא מענגת מאוד. השירים עטופים בסיפור מסגרת קליל, אודות זיכרונות סופר הנוטל אותנו למסע חייו ובעצם למסע עם השירים שהקסימו ציבור שלם והפכו את נעמי שמר לאחת מנדבכי המוזיקה והשירה הישראלית. השירים מעוצבים לעיתים בעיבודים חדשים ומוגשים כבעין הצגה קטנה או בריקודים, בביצועים של הלהקה, דואטים או שירי סולו מפעימים.
דניאל היב המקסימה היא פרפורמרית, המגישה את השירים בקול נפלא, צלול ורהוט. הביצוע שלה לאל תלך מכאן הרטיט את הנימים והציף את קהל השומעים בעיניים דומעות. דניאל חסין, שותפה לשיר, היה נהדר בביצוע הזה. עמית זיתון הנהדרת רגשה עד דמעות בביצוע שלה לשיר הקסום "הו, רב חובל". עמית היא מבצעת מוכשרת ומוצלחת.
שחף אברהם הכישרונית הפליאה בשיר ואלס להגנת הצומח ועימה גיא גבל, זמר מדהים עם קול נוסק לגבהים מוצלחים. יערה אוחיון הנהדרת הצליחה להגיש מעדן לירי ענוג בחלקה בשירים. סיון בן זזון היא פרפורמרית ענוגה שבקולה המלטף והנעים הפגינה יכולת מופלאה.
נוי עזריה היא זמרת מוצלחת מאוד ומקצועית ויש לה יכולת ווקאלית מעולה. אלינור דוד התבלטה בביצועים ובהגשה ותנועה נפלאים. שניר ויילר ועידן שמעוני היו מצוינים בתנועה ובהגשת השירים.
אחד הביצועים המקסימים היה השיר הידוע מטריה בשנים והפעם הוא בוצע כריקוד סטפס מופלא שאותו עיצבה עדי גור. חורשת האיקליפטוס בוצע בצורה מעולה והמבצעים דניאל היב, סיון בן זזון, יערה אוחיון ואלמוג קדושים הצליחו לטפס בקלות בסולמות הגבוהים ולצלוח את השיר הנפלא הזה והן ראויות לתשואות מיוחדות.
שחף אברהם, עדי גור, אנג'לה מינביץ, יוסי קדוש, תום שיניצקי ושניר ויילר היו מוצלחים מאוד בביצוע מחרוזת משירי הילדים של נעמי שמר. הוד חבאני היה טוב מאוד בביצועים לשירים. גל גולדשטיין הקסים בקולו הרוטט בשיר אצלנו בחצר ופגישה לאין קץ.
הכוריאוגרפיה הנהדרת עוצבה על-ידי גל חיון ועמית זיתון. התפאורה היפה עוצבה בידי אבי שכוי שנטע עצים בשלכת שהוארו חליפות בידי מעצב התאורה הנפלא יוני לביא. עידן שמעוני עיצב את התלבושות היפיפיות, במיוחד של הבנות. ארז ביטון אחראי לניהול המוזיקלי המשובח ולנגינה, ביחד עם ליאור פארי על הפסנתר. דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית.
אין ספק כי המופע משיריה של נעמי שמר הוא מעדן מוזיקלי וחוויה תיאטרלית המבוצעת בטוב טעם, ברגש ובהגשה הראויה למחיאות כפיים.

[צילום: יוסי צבקר]
הכותב הוא, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  04/04/2017   |   עודכן:  04/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קסמים עם נעמי שמר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הכותב התבלבל. איך אפשר לכתוב
בני בנקר  |  5/04/17 08:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
לשופטת נעה תבור היה יום קל, וגם בו ניכרה יעילותה לצד הקפדתה על פרטים ועל זכויות הנאשמים. תופעה בולטת נוספת: היא יכולה לקבוע הוכחות בטווח של מספר שבועות
יהודה קונפורטס
הממשלה מתחילה להוציא לפועל את החלטתה לקדם תוכנית לאומית לתחבורה חכמה    מה כוללת התוכנית, מה עתיד להתבצע ואיך עסקת מובילאיי קשורה לכך?
פרופ' אליאס טובי
עונת האביב כבר כאן ורבים מתושבי ישראל פוקדים את אתריה השונים ונהנים מהטבע והיופי שהאביב מביא עימו, אך לא לכולם מסמלת העונה פרחים וריחות נעימים, כאשר לרבים מהחולים האלרגיים מסמל האביב נזלת מימית, התעטשויות מרובות, גירוי בעיניים, פריחה בעור ועיניים דומעות
אורלי סילבינגר
ארגון בטרם מציין, כי בתקופת הניקיונות שלפני החג' חלה עלייה משמעותית בהרעלות ילדים מחומרי ניקוי והדברה    במהלך חופשת החג סיכון התמותה מהיפגעות במרחב הציבורי גבוה פי 2 בהשוואה ליתר חודשי השנה, כאשר סיבת המוות המובילה היא טביעה
יוסף כהן-אלרן
המשורר יאיר בן-חור בחר בחיים, לי זה ברור וכמה טוב שכך. אחרת בוודאי לא היה מכנס את הגיגיו עליהם בספרו "החיים כבחירה - המדריך המקוצר לשקט נפשי" שראה אור זה עתה - שלושה-עשר מאמרים ובם הוא מביא את מיטב דעותיו, השגותיו, מסקנותיו, ואולי גם רעיונותיו או הצעותיו לקבלת החיים, כאשר כל אלה מבוססים על ניסיון חייו עד כה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il