X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: פוטו פייק מכירים? תשאלו את אחמד טיבי פרס נובל למלחמה? מדינת תל אביב בראי שלה ולקינוח קפה ונימוסים
▪  ▪  ▪
מדינת תל אביב [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

החץ והעיגול
אז אחרי הקונספירציות המפורסמות ברשות הפלשתינית, ובראשן הבדיה שישראל הרעילה את ערפאת, ואחרי החדשות המזויפות שהיא והחמאס מייצרות ומשווקות לעולם בלי הפסקה (הרבה לפני המונח 'פייק ניוז' שהמציא טראמפ), כדי להציג את ישראל כמפלצת - קַבלו את ה'פייק פוטו' מבית היוצר הפלשתיני.
ככה עובדת השיטה: ראיתם סרטון שברגותי, שיזם שביתת רעב של מחבלים אסירים, אוכל בסתר? מה פתאום? ברור שישראל ביימה את הסרטון. ואחרי שהמוח הפלשתיני המעוּות ירה את החץ, כמו בשיטות הקודמות, באופן שיתאים לאינטרס שלו נגד ישראל, הוא קובע זאת כעובדה ומשרטט את העיגול. ואז, איך לא, מפיץ את השקר הזה בשטיפת מוח מאסיבית של הפלשתינים ושל העולם כולו, שקונה את השקרים בזרועות פתוחות. הפוסל במומו פוסל כבר אמרנו?
ומברגותי לברגותי -
פרס נובל לשלום?
תגידו, הידיעה שמרואן ברגותי, המוח שמאחורי ארבעה פיגועים רצחניים, הוא מועמד לפרס נובל לשלום, הפתיעה אתכם? אותי ממש לא. אחרי שמורו ורבו, אשף המחבלים וארכי- מרַֹצח, יאסר ערפאת, זכה בפרס היוקרתי לשלום (לא למלחמה? אם זה לא היה כל כך עצוב, זו הייתה בדיחה), אין עוד הפתעות, ועל אובמה הזוכה ודאי אין מה להתלונן.
אלא אחרי ששוודיה, מעוז הפרס, תמכה בהצבעת אונסקו המערערת על ריבונות ירושלים היהודית, אותה שוודיה עטויית הרעלה, שנכבשת יותר ויותר על-ידי מוסלמים קיצוניים, התשובה לשאלה איך זה שרַבֵּי מחבלים מקבלים את הפרס הבינלאומי לשלום, מתבהרת והולכת. עולם הפוך כבר אמרנו?
מדינת תל אביב?
שרת המשפטים, איילת שקד, מבקשת להחיל את חוק שעות עבודה ומנוחה, האוסר על פתיחת עסקים בשבת, על ערי ישראל היהודים, פרט, ניחשתם נכון, למדינת תל אביב. כזכור, בג"ץ אישר פתיחת מרכולים בעיר.
עם כל הכבוד לשרה, מדוע להפלות את תל אביב משאר הערים, ובמיוחד את הסוחרים בה המעוניינים לשבות ביום המנוחה, שמפסידים קונים בגלל פתיחת מרכולים בשבת? ומה עם הצביון היהודי - מדוע תל אביב היהודית, שהיא חלק בלתי נפרד מהמדינה, מקבלת פְּטוֹר בנושא?
יתרה מכך, השיינקאים קבעו את תל אביב כמדינה בעיני עצמם, בין היתר מבחינת אופיה החילוני, למרות שמתגוררים בה תושבים דתיים (ואף חרדים) רבים. אך מדוע לתת לכך לגיטימציה משפטית רשמית? זה עלול בהחלט לקומם תושבים חילונים באזורים אחרים, שידרשו אף הם לפתוח חנויות בשבת, כשהעיר העברית הראשונה משמשת להם מודל. ולאן הגענו?
נימוסים וקפה
נימוסים ועסקים? לכאורה זה לא הולך ביחד. אז תשאלו את רשת 'קפה קפה' המיתולוגית, שעשתה את זה והוכיחה לצרכן הישראלי, שגם נימוסים עוברים דרך הכיס, איך לא, המוּזל.
אז איך זה עובד? הנוסחה: תן תודה (וגם בבקשה) - קבל קפה בהנחה! אחרי קופיקס קַבלו אפוא את שיטת קופיזול המקורית, מבית היוצר של טייקווי ברשת 'קפה קפה', שהפתיעה במיתוג חדש של ליין מוּזל, כאשר על הדרך היא מלמדת את עם ישראל שיעור בנימוסים והליכות. ועכשיו, מה השאלה, הרשת כבר על מפת התודעה הישראלית.

תאריך:  08/05/2017   |   עודכן:  08/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
מרוואן ברגותי נחשף כשהוא מפר את שביתת הרעב אך ייתכן שהאסירים דווקא יסלימו את השביתה. התדרדרות במצבם הבריאותי של שובתי הרעב עלולה להביא להפרת הרגיעה הביטחונית בגדה לקראת ביקורו של הנשיא טראמפ בישראל
ראובן לייב
איסמיל הנייה, שנבחר לעמוד בראש הארגון, מבשר את הקצנתו של הקו הניצי כלפי ישראל, כשההקצנה טומנת בחובה סכנה לחידוש העימות הצבאי בין שני הצדדים
איציק וולף
אשתו של המחבל מרואן ברגותי טוענת כי הסרטונים שבהם הוא נראה אוכל עוגיות וחטיף שוקולד במהלך שביתת הרעב שהוא מנהיג הם סרטוני תעמולה המעידים על חולשת ישראל
עידן יוסף
שירות בתי הסוהר מפרסם תיעוד בו נראה מרוואן ברגותי, אסיר העולם שיזם את שביתת הרעב של האסירים הפלשתינים הכלואים בישראל, אוכל בתאו
יוני בן-מנחם
בחירתו של אסמעיל הניה למנהיג חמאס תאפשר את חזרתה המלאה של התנועה לחיקה של אירן. המשימה הראשונה של אסמעיל הניה הינה מניעת ההתדרדרות במצבה של רצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il