X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
גם לסוף שנת 2017 ימשיך להיות הכוכב סטורן בבית השותפויות שלכם ולכן כל הנושא האישי או זוגי יהפוך להיות מאוד משמעותי בחייכם, ובמיוחד מיום ההולדת ועד לחודש אוגוסט 17. נראה ששינויים שלא רציתם לעשות, ייכפו עליכם על-ידי השותפים לכם לחיים
▪  ▪  ▪

אלמנט: אויר משתנה.
סמל המזל: תאומים.
איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים.
תכונות חיוביות של המזל
בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטאניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.
תכונות שליליות של המזל
חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.
תחזית כללית שנתית לילידי מזל תאומים
כילידי מזל זה תהיו קפיציים ודינאמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.
שפע
עד לסוף חודש אוקט' יישאר כוכב השפע יופיטר בבית הילדים, היצירה והרומנים של חייכם. ייתכן שתהייה לכם הזדמנות לסגור מעגלים עם אנשים במעגל המשפחתי הראשון שלכם ובמיוחד צעירים מכם שזקוקים לכם לזמן איכות. את המועקה אשר אתם מרגישים, תוכלו לפרק ביצירתיות שהחלה להתעורר בכם לאחרונה ויש לכם רצון עז להמשיך ולהתפתח בה.
גם מערכות היחסים בחייכם יעברו שינוי ותוכלו ליהנות ממערכות יחסים טובות יותר עם אנשים קרובים על בסיס רומנטי. גם אלה מכם שאין לכם מערכות יחסים יציבות יכולים למצוא הפעם מערכת יחסים שתרגש ותסעיר אתכם.
אתגר
גם לסוף שנת 2017 ימשיך להיות הכוכב סטורן בבית השותפויות שלכם ולכן כל הנושא האישי או זוגי יהפוך להיות מאוד משמעותי בחייכם, ובמיוחד מיום ההולדת ועד לחודש אוגוסט 17. נראה ששינויים שלא רציתם לעשות, ייכפו עליכם על-ידי השותפים לכם לחיים. מומלץ לכם לבדוק את האנשים הקרובים לכם ולראות האם אתם פועלים יחדיו בתאום צפיות, כך שכולכם תהיו תמימי דעים לגבי ההתנהלות הקיימת בחייכם. זה הזמן להוציא אנשים מהחיים שכבר אינכם רוצים אותם במחיצתכם. ייתכן שהאחריות לה אתם נדרשים בחיי השותפויות שלכם, תהייה כבדה עליכם מדי ויחסים שלא נבנו על יסודות איתנים, יסתיימו להם.

תחזית שבועית

  • טיפ לילידי השבוע - השבוע נכנס הכוכב מרקורי לאחר נסיגה ארוכה למזל שלכם וייתן לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם וגם ביחסים התקשורתיים שביניכם לבין הסביבה.
  • טלה - הכוכב אוראנוס עדיין יושב במזל שלכם ומבקש לעצמו שתרשו לעצמכם להיות במצב של חופש ולקיחת אחריות על חייכם. נכון שבמשפחה הקרובה יש איזה שהוא לחץ סמוי לגרום לכם לחזור לדפוסים הישנים אך נראה שאתם נחושים בדעתכם להיות מי שאתם ולממש את תוכניותיכם משכבר הימים גם אם הן מנוגדות לתפיסת האחרים. את השינויים בצורת העבודה שמצופה ממכם יש לכם עוד זמן ל"עבד" אותם.
  • שור - אתם נמצאים עכשיו בתקופה שיש לכם יכולת ופתיחות להבין דברים חדשים שנכנסו לאחרונה אל תוך חייכם ומשנים אתכם בהתאם לכיוון שאתם מעוניינים להיות בו. הסביבה הקרובה שלכם משתנה לאיטה וזה דבר מצוין לצורך שלכם לחולל מהפך בחייכם. אל תדאגו, הדברים יסתדרו לטובתכם ובהמשך תזכרו תקופה זו כאחת התקופות היותר טובות ובונות של אישיותכם.
  • תאומים - בית הכספים שלכם מתעורר עכשיו בגלל מעבר כוכב מארס אליו. זוהי הזדמנות מצוינת כדי לחדש את החיפושים שלכם אחרי הכנסה יותר יציבה ובטוחה. לאחרונה היה הכוכב מרקורי בנסיגה בבית החברים והחברה שלכם כך שגם העזרה שציפיתם לקבל מאחרים לא הגיעה ולמעשה מה שחשבתם שממש בטוח עבורכם התגלה כלא ראוי. עכשיו עם יציאת הכוכב שלכם מנסיגה, כל נושאי התקשורת והכספים יתחדשו.
  • סרטן - הכוכבים בשמיים נמצאים בבית העבודה והקריירה שלכם ונותנים לכם תחושה של צורך בהתחלות חדשות. זה הזמן שלכם לפתוח נושאים שהטרידו אתכם עד היום כיוון שיופיטר פועל עליכם בגדול ומקצין כל אירוע בחייכם. ההזדמנויות שהוא נותן לא בהכרח מקדמות אתכם למטרה האישית שלכם והיא שינוי והתקדמות ממשית. מאחר שגם כוכב העשייה נמצא בבית של תת-הכרה ומונעים זרימה, חכו עוד כחודש עד לפעולה.
  • אריה - אתם מתחילים תקופה שהיא מאוד מעניינת עבורכם בכל התחום המקצועי. שפע של התחלות חדשות עשויות לקרות לכם בגלל הצלחה חברתית ובגלל העובדה שאנשים מחפשים את קרבתכם ואת השפעתכם. אנשים מחפשים להודות לכם בגלל העובדה שתמיד הוכחתם נאמנותכם גם אם היה לכם הכרח לוותר על דברים אישיים שונים על-מנת לרצות את הסביבה הקרובה לכם.
  • בתולה - זוהי תקופה מצוינת עבורכם לאוורר את ראשכם ולהעניק לעצמכם עוד נתח חדש של סגנון חיים שבדרך כלל אתם לא מרשים לעצמכם. בית המיניות והטיולים שלכם מושפע על-ידי כוכבים שיתנו לכם את הרצון לממש נושאים חביבים אלה. חשוב שתתארחו במקומות שבהם בדרך כלל אין לכם שום קירבה אליהם בחיי היום יום שלכם. מאחר שכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם – נסו לשלב בין השניים.
  • מאזניים - אתם נמצאים בתקופה של התעוררות משמעותית בגלל העובדה שמרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית המקושר עם שותפויות אישיות ומקצועיות אך בעיקר במישור העצמאי. תקופה ארוכה שאתם מנסים להראות את היכולות שלכם מול אנשים אחרים והנה עכשיו אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה הממונים עליכם לסוגיהם השונים יכולים להעריך אתכם ואת יכולותיכם. כל זה יתרחש למשך כל השנה הקרובה.
  • עקרב - הכוכב יופיטר יימצא אצלכם במשך כל השנה הקרובה במקום המקושר עם היכולת שלכם להתחבר אל תת-המודע ולשאוב משם את התשובות הנכונות עבור עצמכם. יש לכם יכולת לקבל תשובות גם על נושאים שכבר מזמן מטרידים אתכם ולא היה לכם כלים כדי להתמודד איתם. מאחר שהנושא המקצועי עכשיו פורח בחייכם, נסו להתמיד בנושא זה, להפיק משם את מלוא התועלת ולהיעזר באינטואיציה הטובה שלכם .
  • קשת - זהו שבוע שבו האנרגיות שלכם מרגישות ירודות וזאת בגלל העובדה שהמזל שלכם עדיין מארח כוכב בשם סטורן הגורם לכם לרצות להסתגר ולפנות זמן ואנרגיות לעצמכם. זהו אינו זמן לארח ולהתארח כיוון שאתם צריכים לשמר את האנרגיות שלכם ולפנות לעצמכם זמן רק לדברים שעושים לכם טוב ושמחה בלב ובעיקר לא לחבור לאנשים שמנסים לקחת מכם את היכולת שלכם לנתינה אין סופית.
  • גדי - מרבית האנרגיות שלכם נמצאות בבית המקושר עם כל נושא השותפויות בחייכם ובעיקר במעגל הראשון של חייכם ואף עם צעירים מכם וכמובן ילדים למי שיש. זהו זמן שחשוב לכם להשקיע בסביבה שלכם על-מנת לצמוח ולפתח קשרים ויחסים חדשים. הכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות חדשות נמצא אצלכם בבית הקריירה, כך שזהו זמן שבו ייתכן שאתם מתלבטים בין לעשות מה שטוב לכם או למשפחה.
  • דלי - בתקופה הקרובה אמור לפרוח אצלכם בית המשפחה והילדים ואתם יכולים לפתח את היכולות והתחביבים שלכם עד אשר תרגישו שאתם מוערכים בתחומכם. ייתכן שתאלצו לקחת על עצמכם עוד אחריות על-מנת לעמוד בחובות ובתשלומים שהתחייבתם לכם. אל דאגה התגמול יחזור אליכם ואתם תיהנו מהפירות. אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שתוביל אתכם למודעות האישית אליה אתם מייחלים משכבר.
  • דגים - זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את היחסים שלכם עם הילדים וכל אלה הקשורים אתכם בקשרי משפחה, גם אם הם לא במעגל הראשון של חייכם, אך עדיין זקוקים לכם. היכולות שלכם עכשיו גבוהות מתמיד לעזור לאחרים ובדרך זו גם לעזור לעצמכם. היזהרו ממריבות בגלל ההיבט השלילי שבו נמצא הכוכב מארס שמביא עשייה וגם מלחמה אל הכוכבים שלכם. היו זהירים במעשיכם.

תאריך:  14/05/2017   |   עודכן:  14/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואל גוז'נסקי, שמואל אבן
על-מנת להתמודד עם התנודתיות הגבוהה בשוק הנפט העולמי, מדינות המפרץ נוקטות צעדי התאמה כלכליים, המציבים אתגרים פוליטיים קשים לפתחם של המשטרים    בין היתר נאלצו להסכים לקיצוץ בתפוקת הנפט שלהן החל מינואר 2017, לקצץ בהוצאות על פרויקטים חדשים ולהחזיר למשרדי האוצר תקציבים שטרם נוצלו
אלעזר לוין
מיהי חברת "משכנות אשר" השותפה בעסקת ענק לרכישת מגרש ל-60 דירות יוקרה מול הנמל? ומיהו השותף של המרמן וקרסו ברכישת מגרש יוקרתי נוסף, בסמוך? News1 חושף את השמות
אדלינה קליין
"וְעִם כָּל מַדְרֵגָה שֶׁיָּרַדְתִּי/עָלִיתִי מַעְלָה מַעְלָה"
אלי אלון
בעיר תל אביב מצויים רחובות רבים שהם מעין רחובות "סודיים" -רחובות שאיש להוציא מעטים ביותר, אינו מכיר ויודע על קיומם. לעיתים אף תושבים המתגוררים בשכנות לרחובות אלה לא יודעים על קיומם
רבקה שפק ליסק
כנראה, שעוד לפני חורבן ממלכת יהודה היו יהודים שהיגרו למצרים בשל קשיי פרנסה    הם השתתפו במלחמתו של המלך המצרי בכושים ולאחר מכן הוקמה ביב מושבה צבאית יהודית שתפקידה היה להגן על גבולה הדרומי של מצרים מפני הכושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il