X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מנשה שאול פרשן לענייני המזרח התיכון מגזין מראה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מוסדות החינוך, התקשורת והדת של כל הפלגים הפלשתינים ממלאים תפקיד בטיפוח האלימות, הטרור וההסתה, אם כי בדרגות שונות, וכבר נאמר כי: "אושוויץ לא נבנתה מאבנים, אלא ממילים"
▪  ▪  ▪
הסתה ברש"פ [צילום: מכס חיפה]

"המיעוט המחזיק בכיס שלו את מערכת החינוך, את אמצעי התקשורת ואת מוסדות הדת, הוא ששולט ברגשות ההמונים וגורם להם לשרת את שאיפותיו". אלברט איינשטיין
בפגישתו עם נשיא ארצות הברית ד. טראמפ, טען ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן, כי מוסדות החינוך הפלשתינים מחנכים את הדור החדש לשלום.
הנשיא האמריקני לא כל כך השתכנע, וזאת בלשון המעטה, ועובדה היא שהנשיא הפציר באבו מאזן להימנע מהסתה. גם ראש הממשלה נתניהו מיהר להכריז, כי מוסדות החינוך הפלשתינים אינם מחנכים לדו-קיום ולשלום. ההפך הוא הנכון... מחנכים להסתה, לאלימות ומפארים את הטרור המכונה אצלם התנגדות "מוקומה".
החינוך להסתה, האלימות והטרור מתחיל במוסדות החינוך, התקשורת והדת של כל פלגי הפלשתינים, הפתח, החמאס והג'יהאד האסלמי, כי זהו חינוך האחים המוסלמים, התנועה הקיצונית, שהיא האימא של כל התנועות הג'יהדיסטיות.
על ההסתה שמתנהלת באינטרנט, נשמעים לאחרונה קולות שקוראים לנקות את האינטרנט מהסתה. לא רק מוסדות החינוך של התנועות הג'יהדיסטיות מחנכות להסתה ולאלימות, גם הרשות הפלשתינית שחתומה על הסכמי אוסלו השוללים הסתה. במוסדות החינוך ובתקשורת מקפידה על מחיקת ישראל מן המפות של מערכת החינוך, וכי פלשתין העתידית, משתרעת מן הנהר ועד הים.
מוסדות החינוך, התקשורת והדת של כל הפלגים הפלשתינים ממלאים תפקיד בטיפוח האלימות, הטרור וההסתה, אם כי בדרגות שונות, וכבר נאמר כי: "אושוויץ לא נבנתה מאבנים, אלא ממילים".
בהתכתבותו עם זיגמונד פרויד בשנות העשרים של המאה הקודמת אמר אלברט איינשטיין: "המיעוט המחזיק בכיס שלו את מערכת החינוך, את אמצעי התקשורת ואת מוסדות הדת, הוא ששולט ברגשות ההמונים וגורם להם לשרת את שאיפותיו".
נשאלת השאלה, האם גם מוסדות החינוך והדת בישראל, מחנכות להסתה ולשלילת האחר? התשובה בגדול היא: לא ולא.
בתוכניות הלימוד בישראל אין הסתה, ואין שלילת האחר. ההפך הוא הנכון, יש חינוך לדו-קיום ולשלום. זה נכון גם לגבי החינוך הדתי ממלכתי שמחנך על תורת ישראל שדרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.
אך אין להתעלם מן העובדה שיש בישראל חוגים זניחים ושוליים שאינם מכירים בקיומו של האחר, מתעבים את תפיסת הפשרה, מעלים באש מסגדים וכנסיות, ושורפים בית עם דייריו כפי שקרה למשפחת דוואבשה בכפר דומא.
מיעוט שולי זה, כולל את רוצח 42 מתפללים מוסלמים במערת המכפלה, מעלה על נס את הרוצח ברוך גולדשטיין ומנציח אותו בספר "ברוך הגבר".
התקשורת הפלשתינית ובמידה מסוימת גם התקשורת הערבית מנצלות את התופעה השולית הזאת ומדביקות אותה לכלל ישראל. כאן יש תפקיד חשוב ומכריע להסברה הישראלית אל העולם הערבי, להבהיר שזאת דרכו של מיעוט וכי בכל עם יש מיעוט חריג וסוטה, שאינו קובע ובמיוחד במשטרים דמוקרטיים.

תאריך:  25/05/2017   |   עודכן:  25/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסתה, היא יסוד הטרור והמלחמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ההסתה של השמאלנים היא הגרועה
מקס פאואר   |  25/05/17 15:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
דובר צה"ל היוצא אלוף אלמוז הפך את יחידת דו"צ למשרד היח"צנות הגדול במדינה    כל כתבה שבה מרואיינים חיילים/קצינים, עוברת דרך דו"צ, שלא רק מאשר או לא את הראיונות, אלא אף שולח נציג מטעמו לצנזר בזמן אמת את המרואיין
רפי לאופרט
הנקודה הארכימדית ביחסי ישראל עם המדינות הסוניות המתונות, נשענת כיום על סירוב ערבי להכרה בזכות קיומה של מדינת לאום יהודית וריבונית, עם גבולות בטוחים ומוכרים בשטח כלשהו של ארץ-ישראל; ומולה תביעה ערבית להכרה ישראלית בזכות הגדרה עצמית ל"פלשתינים"    נקודה זו חייבת להשתנות
ציפורה בראבי
ושוב מפקד בני ישראל, לשם מה? והרי כבר נימנו לפני הקמת המשכן! הרמב"ן מונה שלושה פירושים
ציפורה בראבי
הגברת הראשונה שלנו, נחמה ריבלין והגברת הראשונה של ארצות הברית, מלאניה טראמפ, אוחזות ידיים - זוהי התמונה הנבחרת שלי מביקור טראמפ בארץ    כל השאר אלו מילים ומראות שלא בהכרח יבנו לנו עולם יפה יותר.. אחיזת הידיים הזאת – כן    הנקודה האנושית
יוני בן-מנחם
דבריו של הנשיא טראמפ כי תנועת חמאס היא "ארגון טרור" שיבשו את תוכנית ההנאה המדינית החדשה של התנועה. עם זאת, בכוחה של חמאס לשבש כל תהליך מדיני חדש באזור באמצעות חימום גבול הדרום וחידוש פיגועי ההתאבדות בתוך ישראל
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
וידוי על סוד   /  עודד שרון
בזהירות עם עקרון הזהירות  /  דן ארידור
לאו - המילה הגואלת  /  יהושע ה. ייבין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il