X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: השתטחות על קברי צדיקים? - לא למזרחים לבד איפה הקמפיין נגד טביעת תינוקות? חלם בארצות הברית? ולקינוח הפגנה בשכר?
▪  ▪  ▪
כשל עין [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

לא רק ספרדים
חן חן לעיתון ישראל היום על הכתבה המעניינת והעדכנית בסוכות בנושא קברי צדיקים. אם חשבנו לתומנו שהנושא קרוב במחוזותינו לליבם של עדות המזרח בלבד (כ-80%), בא הסקר וּמלמד שקרוב ל40% (!) מהאשכנזים נוסעים לקברי צדיקים, או משתמשים באפליקציה למטרה זו. יאיר גרבוז אתה שומע? לפני שאתה מאשים את המזרחים מנשקי המזוזות בפרימיטיביות, מתברר שחלק נכבד מאחיך האשכנזים לא פחות 'חשוכים'. ועוד לא הזכרנו את הנסיעות ההמוניות לקבר רבי נחמן מברסלב, במיוחד בראש השנה, החוצות את כל החוגים והעדות.
יתר על כן, כדאי לדעת שהצדיקים מתהפכים בקיברם, בצער רב, לנוכח יהודים המחללים את השבת וּמגיעים בריכבם להשתטח על הקבר, וּלהדליק נר נשמה, בעיצומו של היום הקדוש. זוהי מצווה הבאה בעבירה חמורה וּכפולה, וראוי לחדול מכך. אין ספק מי שרוצה, והנושא חשוב לו, ימצא את הזמן המתאים לכך במהלך השבוע (עיין ערך משחקי כדורגל בחול).
כֶּשֶל עין
14 פעוטות מתו השנה מטביעה. כך עולה מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים. אתם שומעים טוב? כאילו לא די במוות ממחלות, מתאונות, ואפילו ממוות מסתורי בעריסה, שנוספה על הזאטוטים מכה מיותרת זו.
אם במיתות אחרות לא תמיד ניתן לתלות את האשמה בהורים (או במבוגר אחראי אחר), הרי בנושא הטביעה באמבטיה וּבעיקר בבריכה, הפרטית או הציבורית, ששחיית פעוטות ותינוקות בה הפכה לאופנתית מאוד בשנים האחרונות, אין ספק שהמחדל החמור תלוי בגורם האנושי, בהעדר השגחה צמודה על הפעוט. זאת אם כדי להביא מגבת, למשל, ולא פחות בגלל הסחת דעת רגעית לטובת שיחות או סימוס בטלפון הנייד. כֶּשֶׁל עין כבר אמרנו?
אנו חשופים, בצדק, לקמפיינים לחגירת פעוטות ואי שיכחתם ברכב. האם לנוכח ממדי הטביעה הקטלנית של הקטנים לא הגיעה השעה לקמפיין מניעה גם בנושא חשוב זה?
חלם?!
עם כל הכבוד לראש עיריית לאס וגאס, שלנוכח הטבח בעיר, הצהירה קבל עם ותקשורת על רצונה ללמוד שיטות הגנה מישראל.
הרעיון מצויין. אך כל עוד הנשק בארצות הברית, בניגוד לישראל, יהיה נגיש וזמין לכל, מה ערך בהגנה, אם אין מניעה? האם אין הגברת הראשונה מכירה את הפתגם הידוע, שאקדח התלוי במערכה הראשונה, יורה במערכה השלישית? למה להיות כמו אנשי חלם, שבנו בתי חולים לריפוי הפצועים, שמעדו על הגשר הרעוע, במקום לתקנו ולמנוע מראש את הפציעות?
הפתרון בראש וּבראשונה להפחתת מקרי הרצח הוא אפוא לשנות את מדיניות רישוי הנשק בארצות הברית וּלצמצמו תוך החמרת קריטריונים לחלוקת כלי הנשק. וּבא ללאס וגאס ולאחות האמריקנית גואל.
הפגנה בשכר?
לא סוד הוא שה'קרן החדשה', בעלת האוריינטציה הפוליטית השמאלית המובהקת, תומכת בהפגנות להפלת ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בכללן, איך לא, ההפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בפתח תקוה.
את ההפגנות מובילים, כידוע, אבירי 'תעודת היושר', הנגועים בנימות אישיות, מני נפתלי ואלדד יניב. אך האם נחקר הדבר אם השניים מקבלים גם שכר מהקרן עבור ההפגנות, וכל זה, תוך זריעת חול בעיני הציבור, בהסוואה של 'טוהר המלחמה בשחיתות'?

תאריך:  16/10/2017   |   עודכן:  16/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשרי המאמין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פובליציסטית ??? סתם טמבלית  ל"ת
שני  |  17/10/17 20:57
 
- בתגובתך זו גילית לא רק רוע לב
אל: הגב' שני  |  18/10/17 05:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
יועץ פוליטי למפכ"ל המשטרה זה טוב    זה טוב לביטחון, זה טוב למינויים, זה טוב בכלל, עכשיו צריך למנות יועץ פוליטי לרמטכ"ל ויועץ פוליטי לכלל גופי הביטחון
אירית יעקב
אחד הרעיונות המופיעים בספרות החכמה במזרח הקדום לגבי משמעות הקיום האנושי הוא – האדם צריך ליהנות מהחיים כל עוד הוא חי, כי זו מהות החיים
אברהם שרון
יש די תחנות רדיו שבהן עיסוק בפוליטיקה הוא טבעי ולגיטימי    גלי צה"ל לא אמורה להיות אחת מהן    עם זאת לא נכון לסגור אותה, אלא לשנות את צביונה
אפרים הלפרין
אני צופה לעתים פה באתר בציוציו של בוגי יעלון ואיני יודע אם לצחוק או לבכות    אני משוכנע שרבים רבים כמוני, מעדיפים את האמת של מבקר המדינה ולא את האמת של בוגי
אירית יעקב
טוֹבָה חָכְמָה מִגְּבוּרָה; וְחָכְמַת הַמִּסְכֵּן בְּזוּיָה, וּדְבָרָיו אֵינָם נִשְׁמָעִים    דברי קוהלת על האיש המסכן, שהצליח להציל את עירו ברוב חוכמתו, אבל איש לא זכר אותו ואת שמו, כי בעולם הזה חכמתו של האדם הפשוט לא נחשבת    מי היה האיש הזה ואיזה עיר הוא הציל? קוהלת ט, יג-טז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il