האקדמית תל אביב-יפו עולה מחר, יום שלישי, ה-20 בפברואר, בקמפיין חדש תחת המסר: "אל תיכנע לבינוניות". הקמפיין באמצעות פרסום פוגל Ogilvy, והוא יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים והושקעו בו כ-2 מיליון שקל.
הסרט מציג את ילדי שנות השמונים במגרש משחקים כשכל אחד מהם מספר מה ירצה לעשות כשיהיה גדול. הסרט מסתיים כאשר מופיעה שקופית ובה נאמר כי חלק מהילדים הללו ייכנעו בדרך להגשמת החלום, כאשר המסר המלווה את הקמפיין כולו הוא: "אל תיכנע לבינוניות".
לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית ת"א- יפו, המסר "אל תיכנע לבינוניות" הוא מסר מחייב הן בחיים האקדמיים והן בחיים בכלל: "המסר מאפשר לנו לבדל את עצמנו ובכך להדגיש את הייחוד שלנו על פני המתחרים, שבא לידי ביטוי, בין השאר, ברמה האקדמית הגבוהה. בסקר שפרסמה לאחרונה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ואשר בו נתבקשו בוגרי מוסדות ההשכלה הגבוהים לדרג את מצוינות המוסד בקטגוריות שונות, זכתה האקדמית ת"א- יפו במרב הקטגוריות, וביניהן הנכונות להמליץ למכרים על לימודים במכללה, רמת הקורסים, טיב ההוראה ועוד".
האקדמית תל אביב-יפו
האקדמית תל אביב יפו פועלת החל משנת 1994 ופועלים בה ארבעה בתי הספר בהם מכשירים לתואר ראשון ותואר שני: בי"ס למדעי התנהגות, בי"ס לניהול וכלכלה, בי"ס למדעי המחשב ובי"ס לממשל וחברה. לפי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) שפורסם במרץ 2005 בדוח של הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נקבע שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' המכללה קיבלה מקום ראשון בארץ - לפני כל האוניברסיטאות והמכללות.