לקראת יציאתו לדרך של "טעם העיר", שוק האוכל שיתקיים ב-28.5.07-31.05.07, שלחה בימים האחרונים רשת העיר, באמצעות קבוצת Lead לשיווק ממוקד המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר, ערכות דיוור לכ-400 מסעדות ולקוחות מסחריים מובילים במשק, במטרה לייצר חשיפה סקרנות והזדמנויות לאירוע.
הלקוחות שקיבלו את הערכה, הופתעו לגלות בתוכה דשא ושלט עליו רשום: "שמור ל_____" (בהתאם לשם הלקוח), כאשר הגלויה המצורפת מזמינה אותם למקם את השלט שלהם לפי בחירתם על הדשא. הקונספט העומד בבסיס הערכה מדבר על כך שהדשא בטעם העיר שווה הרבה כסף והוא נועד ליידע את מגוון הלקוחות המסחריים לגבי ההצלחה של "טעם העיר" בשנים האחרונות (כחצי מיליון מבקרים בארבעת ימי הפסטיבל) ולהזמין אותם לקחת חלק בפסטיבל השנה.
פסטיבל "טעם העיר" מתקיים זו השנה ה-12 והוא נחשב לאירוע האוכל הגדול ביותר בישראל (ואחד הגדולים בעולם).
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: "העוצמה בקמפיין ישיר היא מיקוד של קהל המטרה ורלוונטיות של המסר. במקרה של טעם העיר, הרעיון הקריאייטיבי של הקמפיין מתבסס על המכנה המשותף של קהל המטרה של הפסטיבל - בעלי המסעדות ומנהלי החברות המסחריות הגדולות במשק - קהל שמעוניין לקבל "פיסת דשא" באירוע המבוקש. הפנייה עצמה וההנעה לפעולה התבססו על הרלוונטיות של הקהל ושל האירוע - "אם אתה לא שם - מה הטעם?".