X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אם כבר להצביע ימין, אזי מוטב להצביע לימין אותנטי ולא לימין בתחפושת. מפלגת העבודה בתחפושת של ליכוד ב, לא תאריך ימים מבחינה פוליטית ובטח ובטח שלא תוכל לאחוז באופן כזה בהגה השלטון, בשנים הקרובות
▪  ▪  ▪
אבי גבאי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

שום דבר לא יעזור לו, למחנה השמאל. ככל שיתהפכו ויתהפכו כלל השמאלנים "הנאורים" הללו ויעמדו על ראשיהם, הם לא יצליחו לחזור אי-פעם ולתפוס בהגה השלטון. הם לא משה פלדנקרייז והם לא יודעים לעמוד על הראש, באופן שיטתי ויציב, כמו-גם להשתחרר מהכפייתיות השמאלנית שלהם. זו עובדה מוסכמת. אפילו שמאלנים מובהקים, כאלה שהינם שמאל של שמאל נאלצים להודות - כמי שכפאם שד - שלהיות שמאלן בישראל של שנת 2017, אינו רק עניין בלתי נעים, אלא מדובר בעיסוק בעניינים תיאורטיים גרידא. שוב דבר ממשי, שניתן למשש בידיים, לרבות אחיזה במוסרות השלטון בישראל, לא יצליח להשיג פוליטיקאי המצהיר על עצמו בפה מלא ובגלוי כי הוא איש שמאל.
זו היא הסיבה, כי אבי גבאי מושך לאט, לאט ובאופן עקבי ובוטח אל כיוון הימין. גבאי התחיל באמירה בראיון לערוץ 2 כי אין צורך לפנות התנחלויות כחלק מהסכם שלום. משנשאל גבאי אם ההתנחלויות עלי ועפרה יצטרכו להתפנות, ענה הוא: "אם אתה עושה הסכם שלום אז אפשר למצוא פתרונות שלא מחייבים פינוי". לאחר מכן הוסיף ואמר: "בהסכם שלום, אם אתה עושה שלום, למה צריך לפנות? אני חושב שהדינמיקה או הטרמינולוגיה שהתרגלו לדבר בה כאן, במונחים של אתה עושה הסכם שלום מפנים, היא לאו-דווקא נכונה".
אם לא די ב"שבירתו החדה לכיוון ימין" של מי המוגדר כיו"ר מפלגת העבודה, הרי יום למחרת הראיון שהעניק הוא לערוץ 2, הבהיר אבי גבאי - בראיון לרשת ב - כי הוא אינו חוזר בו מאמירותיו ועוד הוסיף ואמר, כי במצב דברים של כריתת הסכם שלום, צריך למצוא פתרונות יצירתיים בסוגיית ההתנחלויות המבודדות. "אסור להסתכל על פינוי של 80 אלף יהודים כלאחר יד", אמר הוא, באותו ראיון לרשת ב.
בן כספית, בטורו השבועי במעריב, החליט להגדיר את אבי גבאי כ"איש עסקים". חושבים אנו, כי תיאור זה, הולם בצורה נפלאה, מנהלן מוכשר וממולח זה, שידע - עד כה - להשביע רצונם של אדוניו ושולחיו, על הצד הטוב ביותר ובהצלחה מרובה. ברור ומובן הדבר, שאגב כך, הכניס הוא בונוסים שמנים, שקיבל מהם, בתמורה לכך, לכיסיו הוא.
ואכן, איש עסקים מסוגו של "הפוליטיקאי החדש", אבי גבאי, המנסה - בכל דרך ובכל צורה אפשרית (והדבר לגיטימי, לחלוטין) - להגיע אל ראש הפירמידה ולאחוז בהגה השלטון, מבין כי אין לשמאל, כשמאל אידיאי-רעיוני כל מקום במדינת ישראל של שנת 2017. לכן - למרות שהוא מוגדר כיושב-ראש של מפלגה פוליטית בעל אוריינטציה פוליטית שמאלית, במובהק, כפי שהייתה והינה (ככל הנראה, גם היום) מפלגת העבודה, מאז ומעולם - מנסה אבי גבאי, בכל כוחותיו "לגייר" מפלגה העבודה ולהציג כסוג של "ליכוד ב", כמשהו שהינו - כלשון הפרסומות - "יותר יפני מיפני".
איזה כיף חושב לעצמו השמאלן הממוצע. נתחפש לרגע כלפי חוץ בלבד, כימניים לשעה - נתפוש בהגה השלטון, כמי שהצגנו עצמנו, ברבים, לימנים לרגע ומיד - תכף ומיד - נחזור אל מקור מחצבתנו ואל מורשתנו השמאלנית, כבימים ימימה. אז תקשיבו לנו טוב, טוב טוב, שמאלנים יקרים שלנו. התרגיל הזה לא ילך לכם ואיש לא קונה ולא יקנה אותו. הישראלים אינם פרייארים ואיש לא יהיה מוכן למכור מורשתו ותפישתו הפוליטית, במחיר של נזיד עדשים.
המציאות בשטח מוכיחה, כי מספרם הכמותי של אנשי הימין, גובר ועולה, משנה לשנה ואילו מספרם הכמותי של אנשי השמאל, יורד ויורד, משנה לשנה. משפחה שמאלנית ממוצעת מונה - במקרה הטוב - שני כלבים וילד אחד (ומבחינה סטטיסטית שלושה כלבים וחצי ילד, אם בכלל...) ואילו משפחה ימנית מונה, בין חמישה לעשרה ילדים, בייחוד שעה שמדובר במי הגרים ומתגוררים בהתנחלויות או "בגושי התנחלויות", כלשונו המכובסת של אבי גבאי, קרי: בערים ומקומות יישוב דוגמת אריאל, כוכב-יאיר, מכבים-רעות ועוד.
הצעירים והצעירות המגיעים לגיל גיוס מגלים ומטפחים תפישות עולם ימניות והם רוב רובה של החברה הישראלית הצעירה, שתהווה בסיס ומסד להנהגה העתידית של מדינת ישראל. אותם צעירים וצעירים בעלי תפישות עולם שמאלניות, מהווים מיעוט שבמיעוט, מיעוט רועש אומנם, אך בקלפי כוחם ומניינם דל - דל מן הדל. תפישות עולם "נאורות" אינם מקנות קול כפול בקלפי. השיטה שהייתה נהוגה בעבר, במדינות מסוימות,בה קיבלו האינטלקטואלים עדיפות מספרית וקולית בקלפי, עברה, בטלה מן העולם ושבקה חיים. עיקרון השוויון הינו העיקרון המולך ושולט במאה ה-21. גם מי שהינו משכיל או המשים עצמו משכיל בפני עצמו ובוזה אחרים, יש לו פתק אחד בלבד בקלפי.
כעולה מכתבתו של העיתונאי, חיים לוינסון, בעיתון הארץ, הבוקר, הרי מאז נבחר אבי גבאי לראשות מפלגת העבודה, מחזר הוא, באינטנסיביות, אחר שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, כדי שיצטרף לשורות המפלגה לקראת הבחירות הבאות. ביום חמישי החולף, בהרצאה שנשא בפני בני נוער באולפנה בבית שמש, אמר יעלון שלתפיסתו אין צורך לפנות מתנחלים, ושבגדה המערבית יכולים להתנחל עוד מיליון יהודים לפחות. הוא הצהיר שאין סיכוי לגשר על הפערים עם הפלשתינים ולהגיע עמם להסכם שלום, כיוון שנציגיהם לא יסכימו לשום פשרה טריטוריאלית.
"אצלנו אומרים 'טוב, נפנה יהודים'. מה פתאום? אני אומר - לא נפנה יהודים ולא ערבים", אמר יעלון. המצוטט בכתבתו זו של העיתונאי, חיים לוינסון והמשיך ואמר, כי: "בתוך המפה שנמצאת כרגע, אנחנו יכולים לשמור על האינטרסים שלנו, שלא תהיה מדינה דו-לאומית". עוד אמר, כי: "לא מתנחלים על כל גבעה. יש מספיק מקום להתנחל ביהודה ושומרון לעוד מיליון-שניים, למקומות שמתאימים לנו מבחינת מדיניות. את זה עושים במדיניות שקולה".
אם כבר להצביע ימין, אזי מוטב להצביע לימין אותנטי ולא לימין בתחפושת. מפלגת העבודה בתחפושת של ליכוד ב, לא תאריך ימים מבחינה פוליטית ובטח ובטח שלא תוכל לאחוז באופן כזה בהגה השלטון, בשנים הקרובות.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  22/10/2017   |   עודכן:  22/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כולם ימניים וכל כך נחמדים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כמה שהדברים נכונים ומדויקים ל"ת
יאיר סיטון  |  22/10/17 11:24
2
הכל נכון ומדוייק ל"ת
דברי אמת  |  22/10/17 15:05
3
לשמאלנים אין לאן ליסוג
ב_שמואל  |  22/10/17 16:53
 
- שלום שובך שמואל בטטה הגרפומן ל"ת
מוישה חורץ לשון  |  23/10/17 20:34
4
עובדה: מדינת היהודים שייכת לימ
קורןנאוה טבריה  |  25/10/17 08:15
5
נכון לחלוטין זאת התחזות.
7_7_7.  |  26/10/17 07:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
הגיע הזמן לבדוק, אם אין מקום כיום 11 שנה לאחר חקיקת החוק להנצחת זכרו ו"מורשתו" של זאבי, להביא לחקיקה שתבטל חוק זה ותחסוך מיליוני ש"ח לקופת המדינה. מיליוני ש"ח אלה אפשר להעביר לתקציבי רווחה, שיקום ודיור החשובים פי אלף ויותר, מ"צורך" ההנצחה לרחבעם זאבי (גנדי)
חיים שטנגר
יש לשנות ההלכה הפסוקה ולהתיר לערכאת ערעור להתערב בכלל הממצאים עובדתיים של הערכאה השיפוטית שקדמה לה, גם אם אין מדובר בטעות עובדתית הבולטת, על פני הדברים. הקביעה מה היא טעות עובדתית בולטת ומה אינה נחשבת בגדר של טעות עובדתית בולטת, יש בה הטיה בלתי נכונה ובלתי ראויה כלפי מי שעניינם מתברר בבתי משפט
חיים שטנגר
יושב-ראש מפלגה פוליטית, דוגמת אבי גבאי, המכריז השכם והערב על היותו אלטרנטיבה ראויה וממשית לשלטון הליכוד, אינו יכול לנקוט בלשון מגומגמת והססנית בשאלת פינויין או אי-פינויין של ההתנחלויות בשטחים
חנינא פורת
תרומת ארגון "השומר" להתיישבות בנגב - לאור ההנחה המקובלת כי הנגב היה "מושא חלומותיו"
יוסי ברנע
למרות פוטנציאל הסיפור והיכולת התיאורית של המחבר, לוקה הספר בנקודה חשובה לספר מסוג זה - העדר מתח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il