X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
לדוכן הנואמים עלה עבאס, יורשו של ערפאת וראש ארגון הטרור הערבי, מי שתחת פיקודו נרצחו מאות ישראלים, מן הבזויים שבין מכחישי השואה, היחיד בעולם שעבודת הדוקטורט שלו היא על הכחשת שואה, מי שלעומתו אף דיוויד אירווינג היה זוכה במעמד של חסידי אומות העולם
▪  ▪  ▪
עבאס. מכחיש שואה [צילום: פלאש 90]

אתמול ציין אבו מאזן, הוא מחמוד עבאס, תוך כדי נאומו, כי יש לו גם עניין בחורבן ביתו של הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ. יחרב ביתך, הוא אמר, ולא פירט אם הוא רואה, גם באמריקה הגדולה, שלב למדינה פלשתינית. יחרב ביתם של היהודים, כבר נאמר פעמים רבות. ומאחר שהכול הולך לחזון אחד, של הפלשתינים, מי חכם וידע למה התכוון? אבל דבר אחד בטוח ומוחלט! השמאל שתירץ את איחוליו לטראמפ... אולי זה הגיל... אולי התיסכול על שאין התקדמות ב"שלום"... דברי בוג'י הרצוג, ממשיך להגן על כל משטמה משתלחת, נעדרת טיעון תבוני ומעוותת מציאות.
על תורת השלבים כבר נאמר רבות. והנה דוגמה נוספת שהתרחשה באחד הדיונים של עצרת האו"ם (ספטמבר 2011), בהשתתפותם של בנימין נתניהו ומחמוד עבאס אז הציגו ערביי יש"ע את תביעתם למדינה פלשתינית. לדוכן הנואמים עלה עבאס, יורשו של ערפאת וראש ארגון הטרור הערבי, מי שתחת פיקודו נרצחו מאות ישראלים, מן הבזויים שבין מכחישי השואה, היחיד בעולם שעבודת הדוקטורט שלו היא על הכחשת שואה, מי שלעומתו אף דיוויד אירווינג היה זוכה במעמד של חסידי אומות העולם. המסמך ממנו קרא, היה מעוטר בסמל "המדינה הפלשתינית" המשתרעת על פני ארץ ישראל כולה ללא זכר לקיומה של מדינת היהודים. ואכן בדבריו הוא מגולל את האשמה על "הקולוניאליזם הישראלי המתעמר בעמו מזה שנים רבות... כל משפט בגנותה של הישות הציונית נקטע במחיאות כפיים.
בנימין נתניהו כשעלה לדוכן, לא נזף בקודמו, כמתבקש. אבל התלונן שארגון הטרור הערבי מסרב להכיר במדינת היהודים, וסיפר על סבלם של היהודים בטרם הייתה להם מדינה. באולם, שוררת דומיה. רק לאחר שנתניהו מציין שישראל תהיה הראשונה שתכיר במדינת הטרור הערבית המחויבת בחוקתה לחורבן המדינה הציונית כיעד אסטרטגי עליון, מתעורר הצוות הישראלי ומוחא כפיים...
כולם יודעים
לא חלפו אלא שעות ספורות מנאומו של נתניהו ורשת אל ג'זירה (לא אלה של מוזס ושוקן), ביקשה לראיין את עבאס זכי, חבר בכיר בוועד המרכזי של הפתח והמועמד לרשת את מחמוד עבאס. המראיין ביקש לשמוע את תגובתו של זכי על דברי ראש ממשלת ישראל, זאת, בהנחה שהאיש מבטא נאמנה את דעתה של הרשות.
זכי נענה בחפץ לב, ואלה היו דבריו: "כאשר אנו אומרים שההסדר צריך להתבסס על גבולות 1967, אבו מאזן מבין, ואף אנו מבינים, וכולם יודעים שאת המטרה הסופית לא ניתן להשיג במהלך אחד. אם ישראל תיסוג מירושלים ותפנה את 650 אלף המתנחלים ותפרק את גדר ההפרדה, למה תהפוך ישראל, היא תגיע אל סופה, אז מי עצבני, מודאג, וזועם עכשיו? נתניהו, ליברמן, כי החלאות הללו... אבל מדוע בכלל להיכנס לזה... אם נאמר שאנחנו רוצים למחוק את ישראל... בחייכם, זה יותר מדי קשה... זו לא מדיניות מקובלת להתבטא כך, אל תגידו את זה מול העולם כולו, שמרו זאת לעצמכם... אני רוצה החלטות שכולם יוכלו להסכים להן..."
האיש הזה יושב מול מצלמות באחת מן הרשתות הנצפות ביותר בעולם ומבקש מצופיו:"אל תגידו את זה מול העולם כולו, שמרו זאת לעצמכם..." למותר לציין שהתקשורת הישראלית לא ראתה לנכון להוציא הגה.
מי שלא אחת כעס על ההתנהגות של התקשורת הישראלית ואפילו של ממשלות ישראל, הוא העיתונאי האמריקני ממוצא ערבי, יוסף פארה, שהגן במשך עשרים שנים ומעלה על מדינת היהודים בעיתונו, העורך הראשי של WORLDNWTDAILY. פארה הודיע שהוא נותן גט כריתות לישראל. היה זה בימים בהם היה אהוד אולמרט ראש ממשלת ישראל, וכך כתב יוסף פארה: "בשבוע הבא עומד להגיע לוושינגטון ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, שחשבתי לתומי שהוא מנהיג המבטא אינטרס לאומי של מדינתו. והנה אולמרט בא לכאן על-מנת לבקש מארה"ב 10 מיליארד דולר לביצוע נסיגה לאומית, זאת על-מנת לרצות את הג'יהאד העולמי ולגרש 200 אלף יהודים מביתם במולדתם ההיסטורית של העם היהודי.
אולמרט עומד למסור לידי האויב 95% מן השטים הקרויים בלשונו ה"גדה המערבית", וכן חלקים גדולים מירושלים. הוא יודע שהחמאס מתכנן ישות ריבונית בנוסח טליבאן בכול השטחים שישראל תפנה, הוא יודע היטיב שאותם השטחים יהפכו במהרה לקו זינוק שיסכן את עצם קיומה של ישראל. הנה כי כן, נמאס לי להגן על ישראל, נמאס לי לנסות ולהבין את מדיניות ההלקאה העצמית של אומה, נמאס לי להילחם לזכותו המוסרית של עם ששוב אינו מסוגל להבחין בין שקר לאמת. לא נותר לי אלא להתבונן בירושלים ולנגב את דמעותי... מדינת היהודים מעדיפה להשליך את יהבה על וושינגטון ולא על אלוהי אברהם, יצחק ויעקב.
די לכם לתבוסתנות שכשלה תמיד בהיסטוריה, די לנסיגות חד-צדדיות, די למעשי כניעה, די לנסות לרצות את הרוע, די לטירוף המערכות... די במנהיגי ישראל הצועדים בנתיב שסלל עבורם נוויל צ'מברליין...".
וזה אמר עיתונאי ליהודים, עיתונאי ערבי.

תאריך:  21/01/2018   |   עודכן:  21/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יחרב הבית
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
זה שאין לעם הערבי מנהיג
מסכימה אבל   |  21/01/18 11:35
 
- צודקת. רואים כל יום את ארגוני
השלום הפלסטיניים  |  22/01/18 12:31
 
- הבעיה שבשמאל אין מנהיג
מקס פאואר   |  22/01/18 19:55
2
עוד מחבל שפועל בדרכיו להשמיד
את מדינת ישראל  |  21/01/18 22:07
3
כמו כל מנהיג הוא
לא מסכימה   |  1/02/18 12:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
בתנועת חמאס חוששים שחילופי הגבריי בצמרת המודיעין המצרי יעכבו את תהליך הפיוס עם הרש"פ. ראש המודיעין המצרי הגנרל ח'אלד פווזי שהוביל את תהליך הפיוס נכשל במשימתו ונשיא מצרים א-סיסי רוצה לחזק את מעמדו במדינה באמצעות השתלטות על מוסד המודיעין הכללי של מצרים
עומר כרמון
מפקד חיל-האוויר של פקיסטן: "האויבים שלנו משלבים ידיים וזוממים לפגוע בפקיסטן. ההגנה האווירית שלנו מוכנה לקראתם. אנחנו מדינה אידיאולוגית שנושאת את שם אללה ולכן הם לא יצליחו"
עומר כרמון
לפני שהוציאו אותו להורג, צפו בני המשפחה בהודאת הנאשם וכן בהוכחות המציגות כיצד במהלך מבצע צוק איתן, העביר לישראל מידע על מיקומם של שלושת המפקדים הבכירים של חמאס בדרום רצועת עזה
איתמר לוין
השמרנות האמריקנית מתחילה בארנק ומגיעה עד החוקה    הפלשתינים לא מבינים שלעולם נמאס מהבכיינות ומהאלימות שלהם    צווי איסור הפרסום מתעלמים מהמציאות המודרנית    הר המנוחות בירושלים נשאר במאה ה-19
יוני בן-מנחם
חשיפת חוליית החמאס בג'נין היא הישג ביטחוני חשוב של ישראל שמדגיש גם את חשיבות התיאום הביטחוני עם הרש"פ. עבאס חושש ליישם את החלטת המועצה המרכזית של אש"ף להפסיק את התיאום הביטחוני עם ישראל פן היא תפעל כבומרנג נגד הרש"פ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il