X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בואו נחזור להפגנה מול בית הכנסת של היועץ המשפטי לממשלה, בואו נעזוב רגע את הגועל נפש שבעצם ההפגנה, בואו נתייחס לתכניה.
▪  ▪  ▪
מנדלבליט. דוס [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]

הקהל שהתאסף בסמוך לבית הכנסת של היועץ המשפטי לממשלה מחה נגד חוק המרכולים, הם אמרו שמנדלבליט מפריע להם עם החנויות בשבת ולכן הם יפריעו לו בבית הכנסת. (או משהו כזה)
ד"ר מנדלבליט וחוק המרכולים
בואו נראה כיצד פעל הדוס, עם הזקן והכיפה הגדולה, אלוף במילואים, ד"ר מנדלבליט בנושא המרכולים.
בואו נזכור שחוק המרכולים הוא במידה זו או אחרת חוק עוקף בג"צ.
בג"ץ אישר לראשי הרשויות לפתוח חנויות בשבת (במגבלות מסוימות) ואז העותרים (בעלי חנויות אחרים) פנו לבית המשפט בבקשה לדיון נוסף, והמדינה, בראשות הדוס, עם הזקן והכיפה הגדולה, אלוף במילואים, ד"ר מנדלבליט חזרה לבית המשפט בתשובה שלילית בש' רבתי. המדינה טענה שאין כל עילה לבקשת דיון נוסף, אין אף עילה מהעילות המוכרות בחוק.
המדינה, בהובלת הדוס, עם הזקן והכיפה הגדולה, אלוף במילואים, ד"ר מנדלבליט, אפשרה לח"כ דרעי להציג עמדה שונה מעמדת המדינה, אך כמובן שקולו של דרעי לא נשמע אל מול קולה הברור של המדינה בהובלת הדוס, עם הזקן והכיפה הגדולה, אלוף במילואים, ד"ר מנדלבליט.
ואז חוקקה הכנסת חוק עוקף. היועץ המשפטי לממשלה, הדוס, עם הזקן והכיפה הגדולה, אלוף במילואים, ד"ר מנדלבליט אינו אחראי על החלטות הכנסת, אם יידרש להגן על החלטות הכנסת בבית המשפט העליון, הריהו חייב לעשות כן אלא אם בהגנתו יחצה במובהק קווים חוקתיים אדומים.
היו שמועות על כוונה להגיש בג"ץ נגד חוק המרכולים, אינני יודע אם הוגש, ודאי אם הוגש איש עדיין לא מצופה להשיב לו, אפילו מקדמית.
ד"ר מנדלבליט ושאר יזמות החקיקה
אין כל שמץ שמצו של ספק שהיועץ המשפטי לממשלה מציג עמדות מאוזנות ואפילו כאלה אשר להדיוטות נראות כנוטות שמאלה. בכל נושא התביעות הקרקעיות של ערבים ביו"ש, הוא מונחה על-ידי עקרונות הומניים ועקרונות הדין הבין לאומי בו התמחה כפצ"ר, בכל יוזמות החקיקה אשר מטרתן להגביל במידת מה את מערכות אכיפת החוק או את הבג"ץ הוא עומד על רגליו האחרויות עובר למועד החקיקה, ואחרי, או שלא מגן או שמגן במידה מוגבלת על עמדת השלטון בבית המשפט. לסעיפי מחלוקת קשים בחוק הלאום הוא מתנגד.
מה הם רוצים ממנו?
אז מה הם רוצים ממנו? מה הוא כבר עשה להם? אין אלא להסיק שאביחי מנדלבליט, הד"ר אביחי מנדלבליט, האלוף ד"ר אביחי מנדלבליט, הדוס, עם הזקן והכיפה הגדולה, אלוף במילואים, ד"ר אביחי מנדלבליט פשוט שובר להם את כל המוסכמות, שוחט להם את כל הפרות הקדושות.
בעיניהם כיפה + זקן = בערות וחושך
בעיני ציבור מספיק גדול, הכיפה והזקן מוכתמים בבערות, ומנדלבליט הוא ד"ר, ואין מדובר בד"ר סובארו, הוא גם אלוף, ולאו-דווקא אלוף בהרמת משקולות, הכיפה והזקן מחייבים לטעמם לאומנות חשוכה, ומנדלבליט הוא אנושי וליבראלי מהגדולים שהיו לנו כאן. מילא רובינשטיין, הייתה לו כיפה אבל זקן לא היה לו, אותו הם יכלו לסבול, והיו אלה גם ימים שהשמאל לא היה בהיסטריה אובדנית מוחלטת.
ואת ד"ר מנדלבליט והתופעה המאד חיובית וחיונית אותה הוא מייצג הם לא יכולים לסבול. זה עולה להם בבריאות, זה מחמיץ להם את מיצי הקיבה, הם מבינים שהם עצלים, נרפים, מחוץ למסלול, ואילו קהל אחר, הרבה יותר איכותי מהם, נחוש יותר, מלומד יותר, אמיץ יותר, אחראי יותר, מאמין יותר בדרך ובצדקתה, עוקף אותם בסיבוב, גם מימין וגם משמאל.
סופם שיפגינו בבית השימוש – נגד עצמם
אז הם מפגינים בביתו הפרטי של אביחי מנדלבליט, מפגינים בבית הבימה, מפגינים בבית הכנסת של ד"ר מנדלבליט, וסופם שיפגינו בבית השימוש, נגד עצמם.

תאריך:  23/01/2018   |   עודכן:  23/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלוף, ד"ר, כיפה וזקן - השמאל מתפוצץ
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כולנו צריכים לחכות להחלטה.
אקטואלי  |  23/01/18 12:53
2
שאלה של השקפה
ארי כספי  |  23/01/18 14:27
 
- ארי, לא התייחסתי לחקירות
ה.א  |  23/01/18 15:42
3
לא יהיה כתב אישום.
7_7_7.  |  24/01/18 07:42
 
- סילוף שמאלני אופייני
לא מופתע  |  24/01/18 11:48
4
סמול פוצץ?שכחלון דבק בקואליציה
ע_הראל  |  25/01/18 19:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירדן גרינברג
גישה מקובלת היא בארצנו שדרך השכלה גבוהה אפשר יהיה לצמצם פערים חברתיים    שכן ילד הבא ממשפחת מצוקה, שיהיה לו תואר אקדמאי יוכל לשבור את תקרת הזכוכית של סביבתו, להשתלב בשוק העבודה ולצאת ממעגל העוני    האמנם?
איתן קלינסקי
במודעה שפרסם בעתיון הוא מציין את היותו אדם, שניצל מגירוש למחנות הנאצים בבולגריה בזכות הציבוריות הבולגרית לרבות לשכת עורכי הדין הבולגרית והכנסייה הבולגרית
אפרים הלפרין
בנאומה בפני "העמותה למורשת המשפט בישראל" על החלטות שיפוטיות בנוגע למשמורת ילדים קבעה נשיאת בית המשפט העליון "אך משפט שלמה, בין אם היה התגלות של חוכמה אלוהית ובין אם היה תולדה של שיקול דעת שיפוטי נבון, אינו נקי מספקות"
רחלי בן-צור
ראינו בעיני רוחנו את הכותרת הזו בתקשורת, ומיד פסלנו מועמדותך    עוד יחשבו שלא רק שאנו עדר בהמות אלא גם קלישאתיים    וכך, לצערנו הרב ובלית ברירה נאלצנו להתפשר על האופציה השנייה: בנימין נתניהו
יוני בן-מנחם
ברצועת עזה גוברת המחאה החברתית על-רקע המצב הכלכלי המתדרדר, הקיצוץ בתקציב אונרא וקריסת תהליך הפיוס. בתנועת חמאס חוששים מתופעת "האביב הערבי", גם ישראל צריכה לדאוג מפני הפיצוץ הצפוי והיא צריכה לעשות כל שביכולה להקל על המצב הכלכלי ברצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il