X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שליח נאמן בחר לו בורא עולם להוביל תהליך של ביעור השקר והנחלת האמת בעולמו למגינת לבם של שמאלנים באשר הם (בארץ ובחו"ל) וגורמים פוסט מודרניים, "ליברליים" ונאורים בעיני עצמם, מוביל כיום הנשיא דונלד טראמפ את ארצות הברית ואת העולם החופשי למחוזות טובים יותר
▪  ▪  ▪
נתניהו. מחוזות טובים יותר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

הימים יוצאים מגדר הרגיל ומי שלבו ושכלו מחוברים אינו יכול שלא להתפעל מהתהליכים להם אנו עדים, שכולם כאחד כמעין המתגבר מבשרים בקול גדול על התעצמות ותנופה בתוכנית האלוקית לגאולת ישראל.
מזה שנים שמדינות ערב המאיימות עלינו עסוקות בלהילחם אחת בשנייה. סוריה, עירק, לבנון, החמס, דאעש, חיזבאללה והמחבלים הרובצים על פתחינו - כולם טובחים אלה באלה. יד נעלמה (ישראל על-פי פרסומים זרים) מנחיתה מעת לעת מכות על אויבים פוטנציאליים ובעזרת השם יתברך אלה נחזים כמשותקים ואובדי עצות.
שליח נאמן בחר לו בורא עולם להוביל תהליך של ביעור השקר והנחלת האמת בעולמו. למגינת לבם של שמאלנים באשר הם (בארץ ובחו"ל) וגורמים פוסט מודרניים, "ליברליים" ונאורים בעיני עצמם, מוביל כיום הנשיא דונלד טראמפ את ארצות הברית ואת העולם החופשי למחוזות טובים יותר. נראה שהזיוף, הצביעות, השקר והפוליטיקל קורקט נדחקים לשולי הבמה עליה השתלט, ברוך השם, טראמפ.
ימי שלטונו של אובמה ועושה דברו ג'ון קרי נראים כחלום בלהות מהעבר. אנו מגלים שתוכו של טראמפ כברו, הבטחותיו מקוימות, הערפול, החולשה והרפיסות היו כלא היו.
וכך מוצאים אנו את עצמנו עם ידיד גדול בבית הלבן, עם אמריקה המהווה בעלת ברית אמתית, עם העמדת הערבים במקום הראוי להם (בלי הנחות ובלי מחוות...) ועם שידור מסר לעולם - ישראל לא לבד. המנגינה בצירוף המילים, כולל הטון והלך הרוח הכל כך שונה - היו כשמן בעצמות. ככה יעשה לעם ששליח השם חפץ ביקרו.
היחס הנכון לרוצחים הערבים, התפישה הנכונה של תמנון הטרור האירני, העובדה שאמריקה משדרת עוצמה ועמידה על עקרונות, כל אלה פועלים לטובתנו בגדול ומציבים את מדינת ישראל בעמדה מתחדשת של כוח וביטחון, של שגשוג והובלה.
ואת הפירות המתוקים הללו אנו מתחילים כבר לקטוף. התנהלות טראמפ, היחס המופגן והאוהד לישראל ולעמה, העברת השגרירות, יציאה מההסכם הנורא עם אירן וחידוש הסנקציות, הפניית האצבע המאשימה לרוצחים הערבים ועוד פעולות שבבסיס כולן אמת וצדק, מייצרים תגובות שרשרת מבורכות ומשמחות, כגון הודעת עוד כמה מדינות על העברת שגרירויותיהן לירושלים הבירה, כגון התייצבות אוהבת ובלתי מסוית של שגריר אמריקני אוהב ישראל בירושלים, כגון התחלה של שינוי טון אפילו מצד האירופים... (למשל-תמיכתם ב"זכותה של ישראל להגן על עצמה"... עת הנחתנו מכה כואבת על כוחות אירנים בסוריה לפני כשבוע). בעובדה, אנו שומעים מנגינות אותן לא שמענו בעבר.
כדוגמה, לקמן דברים אותם אמר מועמד לנשיאות הונדורס בנאום מרטיט לבבות: "לא ניתן להבין את משמעות קיומה של ישראל ללא ההכוונה הרוחנית הגדולה המגדירה מה זה להיות העם שאלוהים בחר בו. והדבר מצוי הרבה מעבר, הרבה מעל אמנת האו"מ, מעל הדרך בה ממשלות מתקשרות, מעל הפרוטוקולים הבינלאומיים. מעל מעמדה של מעצמה כזו או של מעצמה אחרת. ישראל היא מדינת העם הנבחר על-ידי אלוהים וכך אנו צריכים להבין את הנושא"... מי שברא את ישראל ומי שהעניק לה את היעוד הנפלא להפריד את ההיסטוריה של העולם... האחד והיחיד אמר ביחס לעמו "וַאֲבָרֲכָה מְבָרְכֶיךָ וּמְקַלֶּלְךָ אָאֹר וְנִבְרְכוּ בְךָ כֹּל מִשְׁפְּחֹת הָאֲדָמָה". מי שיש לו אוזניים להקשיב-שיקשיב, מי שיש לו יכולת להבין את זה - שיבין".
עד כאן.
יש בקרבנו שאינם מכירים בנס. הקמת המדינה, קיבוץ גלויות, המשך כיבוש הארץ במלחמת ששת הימים, שחרור ירושלים, שגשוג עולם התורה ולומדיה, הצלחות כלכליות אדירות, בוקה ומבולקה אצל אויבינו המכים אחד בשני - בכל אלה אין די כדי לפקוח עיניהם. לא נורא, יבוא יום וכולם ידברו אמת לאחר שיכירו בה.
ולסיום - שעת כושר היא ויש לנצלה! בהיות הרוחות הנושבות בעולם מתחדשות כפי שתואר, בהינתן הנהגה אמריקנית אוהדת ואף אוהבת, בהיחלשות אויבינו ובהתחזק מעמדנו - הגיע זמן ריבונות!
כבר חלחלה לתודעה התובנה שרעיון העוועים של שתי מדינות עבר מן העולם, סרבנות הערבים ניכרת, מדינות ערביות חשובות משחרות לפתחנו - עת לפעול ולהחיל ריבונות על כל מרחבי ארצנו. ממילא זה יקרה ויפה שעה אחת קודם.

תאריך:  15/05/2018   |   עודכן:  15/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פעמי גאולה ועת לריבונות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
על מי
אתה סומך ?  |  15/05/18 11:14
 
- על האוונגליסטים האנטישמים.
מה השאלה?  |  16/05/18 13:12
2
תנו לו לעבוד, הוא בקי במלאכה
ד"ר משה פרץ  |  17/05/18 11:00
3
שפירא החכם מכל אדם...
התנשאות מגעילה  |  20/05/18 20:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
עפיפוני תבערה מגורענים מצפון ועפיפוני תבערה פרימיטיביים בדרום עלולים ללכוד את עתידנו בארץ הזו בסבב בלתי פוסק של עימותי דמים
מרים אדלסון
נהיה כחולמים מספר תהילים, צחוק בפינו ובלשוננו רינה, גאים על הענקת הכבוד לבירתה עתיקת היומין, האהובה, הבלתי מחולקת והנצחית של ישראל - ירושלים, מושא תפילותינו היומיומיות במשך 3,000 שנים
איתמר לוין
העולם אינו יודע מה באמת קורה בגבול עזה, כי כמו תמיד - ההסברה שלנו אינה קיימת. צריך להפקיד אותה בידיים מקצועיות של פרסומאים, אנשי יחסי ציבור ועורכי דין שיישבו לאמצעי התקשורת על הווריד
שאול מנשה
בשיחות קמפ דיויד 2000, ראש הממשלה אהוד ברק הציג עובדות שכל הישובים בגדה מהווים 3 אחוזים משטח הגדה
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס מנסה ליצור "רעידת אדמה" ביטחונית שתאלץ את ישראל להסיר את המצור מעל הרצועה או להקל אותו משמעותית. חמאס נכשלה ביום המחאה על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים אך "יום הנכבה" נותר האתגר הגדול שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il