X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עננה כבדה מרחפת משם, ואיש שוב אינו משלה את עצמו שהחמאס הוא אבן הנגף הדומיננטי כיום בעזה
▪  ▪  ▪
מוקדי חיכוך [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

את יום הנכבה, שנועד מטבעו לציין את זכות השיבה של הפלשתינים אל מה שהם מכנים, "האדמות השדודות", שנגזלו מהם, כביכול, עם הקמת המדינה, מממשים הפעם תושבי הרצועה, בעידוד החמאס ובמימון של אירן, בניסיונות חוזרים ונשנים לפריצה המונית של גדר הגבול בעזה ובחדירה לשטחה של מדינת ישראל.
הרעה, מסתבר, נפתחה מדרום. עננה כבדה כבר מרחפת משם, ואיש שוב לא משלה את עצמו שהחמאס הוא אכן הנגף הדומיננטית כיום בעזה, והוא זה שמחזיק בלסתותיו את הרשות הפלשתינית, כמו חתול שעומד לטרוף עכבר או-תו-תו.
התמודדות
עם זאת צריך להודות שהחמאס עדיין לא הגיע לשיא שאליו כבר הגיע ארגון חיזבאללה, ובשל כך אין הוא מהווה איום מיידי על ישראל, אבל חזקה עליו שעם כינון מדינת פלשתין, הוא ישתלט עליה ללא עוררין. אחרי ככלות הכל, יש לזכור, שמשדה התעופה החוקי של פלשתין החדשה ניתן יהיה לשגר מטוסים לכל עבר, ומכל פינה ברצועת עזה גם רקטות וטילים.
כך או אחרת, בצה"ל נערכים היום להתמודדות עם כמאה אלף מפגינים בשל יום הנכבה, שחל היום ב-13 מוקדי חיכוך לאורך גבול הרצועה. על-פי המידע שבידי הצבא, מעוניין החמאס להביא לניסיון-פריצה המוני של גדר המערכת, תוך הצתת כלים הנדסיים ופגיעה בעמדות-שמירה, תצפית וירי.
שליטה
בד בבד נערכים בינתיים בצה"ל לתקיפה מאסיבית של יעדים אסטרטגיים ברצועה, אם וכאשר יגלשו ההפגנות לניסיון המוני לפרוץ לישראל. אחרי ככלות הכל אין לשכוח שהחמאס הינו הגוף האחראי לכל המתרחש ברצועת עזה.
בימים האחרונים נמסר שכוחות צה"ל זיהו פעילי חמאס, כשהם מפרקים עמדות של הארגון לאורך הגדר, שנועדו להבטיח לו שליטה על הנעשה באיזור. ניתן לראות בכך הוכחה להתרת הרסן מצד החמאס, בניסיון להעצים את האלימות בהפגנות.
איום נוסף מהווים, כמובן, העפיפונים הממולכדים, העלולים להישלח לישראל בכל רגע נתון. כך, למשל, נתגלה בשטח חקלאי, ליד קיבוץ ניר עוז, מטען-דמה שחובר לעפיפון ונשלח מהרצועה. בין שתי שכבות הניילון של העפיפון נחשף מטען רסס המופעל מרחוק באמצעות טלפון נייד.

תאריך:  15/05/2018   |   עודכן:  15/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
צה"ל נערך להתחדשות ההפגנות בגדר הגבול    מניין ההרוגים הפלשתינים עלה ל-61 בהם גם תינוקות בת שמונה חודשים    גינויים לישראל מצד אירלנד, טורקיה ודרום אפריקה
רחלי בן-צור
אמרנו לו: "האונייה, אח שלנו, תעשה לנו טובה, We are not your toy. אה? כל היום וכל הלילה אנחנו עובדים כמו חמורים במינהרות, תעשה לנו יום חופש מחר, יום של חגיגה למה איל יהוד יש להם נאטה ולנו אין"?
אליקים העצני
השיתוק שאחז בנו בחזית הצדק, הצדקת קיומנו כעם בארץ הזאת, נובע מן המלכוד הטמון בצמד המלים "יהודית ודמוקרטית" שהשמאל מפרש כדמוקרטיה חסרת רסן התוקפת את היהודיות של המדינה כמו שבמחלה אוטו-אימונית המערכת החיסונית תוקפת את הגוף שנועדה להגן עליו
בעז שפירא
שליח נאמן בחר לו בורא עולם להוביל תהליך של ביעור השקר והנחלת האמת בעולמו    למגינת לבם של שמאלנים באשר הם (בארץ ובחו"ל) וגורמים פוסט מודרניים, "ליברליים" ונאורים בעיני עצמם, מוביל כיום הנשיא דונלד טראמפ את ארצות הברית ואת העולם החופשי למחוזות טובים יותר
איתן קלינסקי
עפיפוני תבערה מגורענים מצפון ועפיפוני תבערה פרימיטיביים בדרום עלולים ללכוד את עתידנו בארץ הזו בסבב בלתי פוסק של עימותי דמים
רשימות נוספות
היערכות לסבב שני של מהומות  /  עידן יוסף
נתניהו: חמאס מנסה לפרוץ את הגבול כדי להשמידנו  /  מחלקה ראשונה
חה"א תקף עמדת חמאס בג'באליה  /  מירב ארד
יום גדול לישראל - ולאמריקה  /  מרים אדלסון
כרגיל: אין הסברה  /  איתמר לוין
האמת והשקר  /  שאול מנשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il