X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעוד החמאס ממשיך ללבות אש ותימרות עשן, ומחזיק בגופות חיילים ובאזרחים, תומכת ישראל בהמשך שלטון החמאס וחיזוקו, ודווקא השמאל ממליץ לרסק את ארגון הטרור המיליטנטי
▪  ▪  ▪
נתניהו. מחזק את שלטון הרשע [צילום: מרק ישראל סלם]

כמה ממשלות בישראל מנהלות את ענייניה הביטחוניים והמדיניים של המדינה? מסתבר ששלוש: אחת מהן ממשלת-על, היא הבג"ץ, שממקם עצמו מעל הדמוקרטיה וממשיך להתנהל כפיראט משפטי (ע"ע ההרס הנפשע, המרושע, האכזרי, הבלתי סביר בעליל, חסר הפשר והתוחלת, בנתיב האבות השבוע). אבל זוהי אופרה אחרת.
מתחתיה של ממשלת הזדון, שחייבים להחזיק לה תודה על שהיא מאלצת אותנו להשמיע בתפילה בשיא הכוונה והריכוז את תקוות "השיבה שופטינו כבראשונה... והסר ממנו יגון ואנחה", מנהלות את מדינת ישראל שתי ממשלות. כל אחת מהן מרוחקת 180 מעלות מחברתה, בשאלת קיומו בעזה של שלטון מחבלי החמאס. השבוע התכנסו בכירי שתי הממשלות הללו לדיון משותף, גם זה קורה, במסגרת הקבינט.
הממשלה האחת, בראשות הליכוד, היא זו שגורסת, בהשראת בכירי צה"ל, שרק שיפור המצב ההומניטרי בעזה, יחסוך מאיתנו 'ימי זעם' ו'ימי נכבה' ו'ימי נכסה'. שרק חילוצם של העזתים מן החיים בזבל, ינמיך את רף האלימות ויחזיר את השקט לטובתם של חלוצי עוטף עזה (שחלקם, ברוב סיכלות וזדון לב, ליוו במחיאות כפיים את ההינתקות שסילקה את המגן האנושי שגונן על שוטי השמאל הללו), וגם ירגיע את הביקורת הבינ"ל כלפי ישראל.
הממשלה השנייה מעריכה שכבר ניסינו הכל, ושום דבר לא עזר. ולכן, הפתרון היחיד לפי הבנתה טמון במיטוט שלטון החמאס. ממשלה זו, שבהנהגתה בולט שר הביטחון אביגדור ליברמן, טענה השבוע בישיבת הקבינט, שהואיל וכבר נוסה הכל, אין מנוס מאשר הפלת שלטון החמאס. בוודאי לא סיוע.
איפה עומד נתניהו, במחלוקת שבין שתי הממשלות כאן? אז לידיעת ידידיי הליכודניקים וחברי האידיוטים השימושיים מהציונות הדתית שהצביעו נתניהו: נתניהו בעד החמאס. הוא סבור שיש להזרים כספים לעזה כדי למנוע קריסת שלטון החמאס. להאכיל את המפלצת בליטרת בשר יומית. לקנות שקט. כי מפלצת רעבה היא מפלצת מסוכנת. אז מה אם אותה מפלצת מייחלת לחורבנה של המדינה, ועד אז ממשיכה לשגר עזתים שיתנפצו על הגדר, ומיני 'חפצים מעופפים': קסאמים ופצמ"רים, עפיפוני טרור ובלוני הליום? טירוף מערכות מוחלט: להאכיל יום יום את האגרוף החובט בך.
עד כדי כך גדול האבסורד, שנתניהו איים על אבו מאזן, שאם ימשיך הטרוריסט מרמאללה בסנקציות כלכליות כנגד החמאס, יקצץ נתניהו מהכספים שישראל מזרימה לרמאללה, ויעבירם ישירות לעזה.
ערכים אפלים של טרור
ועדיין לא הגענו לשיא האבסורד: רצים דחופים יוצאים ממשרד החוץ לבירות העולם המערבי, ומשכנעים ממשלות שלא לקצץ (שמעתם נכון: שלא לקצץ!) בכספים המתחזקים את אונרא, ארגון תומך טרור בעליל, שמפטם את מוחם של הפלשתינים הצעירים, ילידי עזה, בדבר שובם 'בקרוב ממש' לפלשתין, בחסות 'זכות השיבה' המדומיינת. האמריקנים כבר קיצצו 60 מיליון ד', ועכשיו מפצירים בהם שיחדשו את הזרמתם לאונרא, ומשם קצרה דרכם לחמאס, להטמעה במערכת החינוך של ערכים אפלים של טרור, שהידוּת, פליטוּת, ו'זכות השיבה' המומצאת.
האבסורד נמשך: המינהל האזרחי ממשיך להפיץ באינטרנט מצג שווא, כאילו ההסתה בספרי הלימוד הפלשתינים, שמממן אונרא, הולכת ופוחתת, ולכן ראוי אונרא לתמיכה כספית נדיבה של העולם המערבי, בעוד שבמציאות המצב ממש הפוך וההסתה רק גואה וסוחפת את כל גילאי העזתים – מגיל 3 ועד שיבה וזיקנה. (רק בארץ האבסורדים קורה, שהמינהל האזרחי מצפצף על עמדת שר הביטחון ופועל בניגוד לעמדתו).
בואו לא נתבלבל. נתניהו, מגינו של החמאס, חשב פעם אחרת. בבחירות 2009 הוא התייצב על גדר הגבול בעזה והבטיח שהוא, בניגוד לממשלה 'הרופסת' של אולמרט, ימוטט מיד בעלותו לשלטון את ממשלת הרשע החמאסית בעזה. לא מופרך להעריך שהצהרה זו גייסה לטובתו קולות נוספים של אידיוטים שימושיים שהאמינו לו.
אז אמר. בדיוק כפי שאמר שהוא בעד סגירת אונרא, אבל כעת פועל להצלתו. בדיוק כפי שהצהיר שהוא בעד עונש מוות לטרוריסטים רוצחים. בדיוק כפי שהבטיח בהסכם הקואליציוני לקדם את פסקת ההתגברות, אך עושה הכל לטירפוד המהלך לסיכול שלטון העריצות של הבג"ץ. ועוד הבטחות, שהתאדו ברוח. איך אמר פעם ראש הממשלה לוי אשכול: "הבטחתי, אבל לא הבטחתי לקיים".
דווקא בארץ האבסורדים קורה, שהשמאל (הציוני; לא ההזוי) דורש צעדים משמעותיים נגד העזתים, מול הימין השפוף שמנהיגו פועל להצלתם. כך למשל חזר וטען השבוע השר לשעבר חיים רמון: "כבר ניסינו הכל, פרט לפתרון ההגיוני היחיד: חיסול שלטון הטרור החמאסי, שהוא זרוע אירנית בדרום הארץ".
וכך גם הח"כית לשעבר במפלגת העבודה, אשת השמאל ד"ר עינת וילף (שחיברה עם עדי שוורץ את הספר 'מלחמת זכות השיבה'). שוורץ-וילף קבעו השבוע בטור בעיתון השמאל הסהרורי 'הארץ', שאונרא הוא הגורם המתדלק במימון אירופי ואמריקני את חלום השיבה ההזוי בקרב 1.3 מיליון העזתים, דור חמישי לפליטוּת נצחית, שמייצר אונרא. "כל המהות של אונרא, היא להבהיר ליותר מ-70% מתושבי הרצועה שרשומים אצלה כפליטים, שעזה אינה ביתם האמיתי; שביתם האמיתי שנלקח מהם בכוח, נמצא מעבר לגבול; ומעודדים אותם לשוב לישראל... הסיכוי לשיקום עזה, גדול יותר ללא אונרא, שניזקו גדול בהרבה מתועלתו".
עולם הפוך: בעוד נתניהו ואיזנקוט מבקשים לחזק את שלטון הרשע של החמאס (שבעזות מצח מחזיק בחללים ואזרחים ישראלים), התייצבה השבוע בפרלמנט השוודי, מגדולי מממני אונרא, ח"כית הקואליציה שרן השכל, ליכוד, חברת ועדת חוץ וביטחון ויו"ר השדולה לרפורמה באונרא, והתריעה: "הכסף ששוודיה תורמת לאונרא, 40 מיליון ד' בשנה, מממן טרור, משרת את חמאס ומשמן מכונת הסתה של אנטישמיות ושנאת ישראל; אונרא מתפקד כזרוע של הרש"פ והחמאס". איך זה מתיישב עם עמדת נתניהו? לא מתיישב. עוד אבסורד. מישהו אמר משחק כפול? ברוכים הבאים לממלכת האבסורד.

תאריך:  18/06/2018   |   עודכן:  18/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברוכים הבאים לממלכת האבסורד
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הכל ברור,בנימין שפנתניהו פועל
בני בנקר  |  20/06/18 11:49
2
ומי יקום במקום חמאס?
מגיב_חיפה  |  20/06/18 12:51
3
זה לא אבסורד
באום  |  20/06/18 13:44
4
שמעתי..שביבי מכר צוללת
yusta  |  20/06/18 15:58
5
בבחירות הבאות לא אצביע
מרינה  |  20/06/18 17:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
בסעיף הכללי: "בין סקרים לשקרים", נדונו כבר בעבר הרגישויות של סקרים שהמתודה הטכנית שלהם תקינה מדעית, אבל הלוגיקה המחוללת אותם מוטה פוליטית    דומני ש"מדד השלום" האחרון, מדגים שוב; סקר מתודי מבחינה מדעית, הופך בלתי רלוונטי ציבורית, משום שהוא מוכוון אג'נדה
עליס בליטנטל
תופעת השטינקרים שפשתה בשנות ה-40 כשיהודים הלשינו לבריטים מי הם אחיהם חברי אצ"ל ולח"י, וגרמו למאסרם - חוזרת כעת ובגדול    המטרה: לסרס את צה"ל וחייליו, ולהחיש בכך (לדעתם) את הפלת השלטון הלאומי הימני
בעז שפירא
האם מדינת ישראל רוצה לאפשר מצב בו גוף ביטחוני חוקר שהכוח בידו עושה כראות עיניו בהעדר עין מפקחת עליו? האם הציבור בישראל לרבות מקבלי ההחלטות ומערכת המשפט מוכנים להסכין עם מצב בו מתקיימים עינויים במחשכים? האם לרוסיה של טרוצקי היינו או לסוריה דמינו?
יוני בן-מנחם
מפריחי בלוני ועפיפוני הטרור ברצועה משגרים אותם מבתים ומשתמשים באוכלוסייה האזרחית כ"מגן אנושי". פגיעה בנערים המשגרים אותם תזיק לתדמית ישראל בעולם, אבל צה"ל יכול להתחיל בינתיים בסיכול ממוקד של המפקדים בזרוע הצבאית של חמאס המפעילים את חוליות הבלונים והעפיפונים
עידן יוסף
שב"כ חשף תשתית חמאס נרחבת שתכננה פיגועי תופת קשים בהם פיגוע מטען חבלה בתל אביב, פיגוע התאבדות ומטען בירושלים, פיגוע מטען באיתמר ופיגועי ירי בשומרון
רשימות נוספות
ח"כ טיבי התקשר לבכיר החמאס  /  עומר כרמון
שליחי טראמפ למזה"ת יפרסו תוכנית לשלום  /  עידן יוסף
הושמדה מנהרת טרור ימית התקפית  /  עידן יוסף
טראמפ מחייב הסדר ישראלי-פלשתיני   /  ראובן לייב
מלחמת אחים  /  אביתר בן-צדף
מכתב גלוי לנשיא ישראל   /  עזרא אלנקם יכין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il