X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
האם אין פתרון קולע יותר, להחזרת חיילינו ואזרחינו מלבד הכניעה המבישה של שחרור צמרת המחבלים בתמורה? האם לא יודעים שם בממשלה ובקרב מחליטי ההחלטות כיצד לנהוג בפושעים שפלים אלה? האם הם מקווים ששחרורו של ברגותי יעביר את שלטון אש"ף בגדה בקלילות לידי חמאס בידי מנהיגו הנערץ ברגותי? ככה רוצים לסיים את הבעיה?
▪  ▪  ▪
התנהלות משפילה [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]

רבים, טובים וחכמים נתנו כבר שלל פתרונות לבעיית החזרת השבויים שלנו מעזה, בתוכם - להדק את החגורה, לחסום את מאות המשאיות עם כל צרכי תושבי עזה מישראל, לנתק את המים והחשמל לחלוטין, ובמיוחד את אספקת הדלק והגז. מעניין כמה זמן היו מחזיקים שם מעמד בטרם העם שם היה עושה מהפכה ומעיף את מנהיגיו המסואבים לעזאזל.
אבל אצלנו, היהודים הרחמנים מלאי החסד והרחמים על אויבינו, נוהגים כמנהג עצתו של ישו: כשנותנים לך סטירה - הגש את הלחי השנייה. הערבים שורפים את כל שדותינו ויערותינו, והיום כבר גם את סביבות ירושלים? והקץ לשריפות לא רק שלא נראה, אלא ברור שהם מתקרבים למטרתם: לחסלנו במדורות (אם לא לים - אז למדורות, סטייל אוטו דה פה... ?) לא נורא. נקריב למולך עוד ועוד, נעניק לארכי-רוצחים הערבים, שזללו וסבאו בבתי הכלא ההילטונים שלנו, רכשו השכלה אוניברסיטאית, ומשפחותיהם מקבלות משכורות דשנות מדי חודש - נעניק להם חופש אמיתי, לא רק להטריד סוהרות לסיפוק צרכיהם המיניים, אלא להתעלל ביהודיות על אמת, תרתי משמע.
נכון שתוכנית הממשלה הייתה לנסות לעכב את התלקחות המצב בדרום ככל האפשר, על-מנת שנהיה מוכנים לעמוד כנגד הפלישה האירנית וכיבוש סוריה עד לגבולנו. הצנעת הידיעות על מאות השריפות, על אדמת ישראל החרוכה, והנזקים הנפשיים למשפחות הגרים בעוטף ישראל הורידו את רמת ההתעניינות והמתח בתוכנו באופן מלאכותי, ובמכוון. אך מכאן ועד לחזור ולעשות את הטעות שעליה כולם בוכים מאז שחרור 400 המחבלים הרוצחים עבור חייל אחד זה הגיוני? ולאחר ששבו לפגוע ולרצוח ונאסרו בשנית, האם נשוב ונשחררם ונעניק להם את הבונוס להמשיך ולחסל יהודים?
כולנו שואלים את עצמנו, מה היינו עושים, כיצד היינו נוהגים לו היינו במצבם של הורי החיילים הנעדרים. נכון שלב כולנו עימם, קרוע. אך האם החזרתם בתנאים משפילים ומבישים אלה יחזיר אותם לחיים? הרי במלחמה הבאה לכשתגיע כשניכנס לעזה בעת שתתאים לנו, תיפטר בעיה זאת ללא ספק.
כולנו בלב אחד עם משפחות הנעדרים והחטופים. אך נשאלת השאלה: מה טוב יותר עבור העם, המדינה? והאם התנהלות משפילה כזו לא תוריד עוד יותר את הרתיעה שחשבנו שישראל השיגה, והיא הולכת ומתפוגגת בשל התנהלות כזו? נראה שחרף הספקות וההתלבטויות בלב כולנו, חובה לשקול בכובד ראש את טובת המדינה, ולא את טובת הלב והרגש. מדינה לא מנהיגים תוך לחצים. לא מבפנים ולא מבחוץ. מדינה צריכה מנהיג חזק. אמיתי. כמו בן-גוריון שידע להחליט כנגד כל מתנגדיו בממשלה שבדרך, וכך קמה מדינת ישראל.

תאריך:  08/07/2018   |   עודכן:  08/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם הפתרון הוא לשחרר רוצחים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
המדובר בכורח, ולא בפתרון.
ברור שלא.  |  8/07/18 19:08
2
הפתרון
שמ   |  8/07/18 20:03
3
יש כלל עיתונאי פשוט
אלטע קאקער  |  8/07/18 23:37
 
- האם עליס היא עיתונאית?
מכיר אותה  |  10/07/18 21:17
 
- מכיר? אז למה מתחבא בשם? ל"ת
alice  |  20/07/18 11:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אהרון שחר
העולם בתקופתנו הוא בית משוגעים אחד ענק    אין דרך אחרת לתאר זאת    עדר הנאורים שהשתלט על העולם בתקופתנו ועוסק במרצ באונס ערכיו, מדהיר את האנושות בהתלהבות קדימה להשמדתה
איתן קלינסקי
מצער, שהחברה הישראלית מתעלמת מהעובדה, שהכיבוש משחית והופך חייל, בוגר מערכת החינוך הישראלי, לבוגר המגבש כוחנות יהירה וגסת רוח (רשימה ראשונה)
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ הורה למנגנוני הביטחון שלו לאפשר קיום הפגנות בערי הגדה בדרישה להסרת הסנקציות מעל רצועת עזה    ההחלטה נועדה להכיל את זעם הרחוב, מדובר בגל מחאה שעלול להתרחב אם הסנקציות על הרצועה ימשכו
עומר כרמון
מנהיג הכנסייה הקתולית: "יש לפתור את הסכסוך הישראלי-פלשתיני באמצעות הקמת שתי מדינות. לא עוד שטחים כבושים וקריעת אנשים מביתם"    "הסטטוס-קוו בירושלים צריך להישמר ויש לכבד את החלטות האו"ם"    "צריך לשים סוף למציאות שבה מעטים מרוויחים מסבלם של רבים"
יורם אטינגר
עשרות שנים מאיימים עלינו בפצצת זמן דמוגרפית. ב-2004 הקמתי צוות אמריקני-ישראלי לחקור את הנושא. לפניכם סרטון - ראשון בסדרה - שהופק ע"י "בומרנג", הדן בסוגיה הדמוגרפית.
רשימות נוספות
נרכוש זכויות בשדה הגז מול חופי עזה  /  עומר כרמון
דיווח: גרמניה מתווכת בעסקת השבויים  /  מחלקה ראשונה
חמאס ניסה לרגל אחר חיילים בטלפון  /  עידן יוסף
אש מן השמים על עזה  /  עמי דור-און
כלב נובח לא נושך   /  זוהר בן-אשר
בין מעשה לשכר  /  אסתר שניאורסון גרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il