X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יואיל הקורא להתעלם מדעותיו הפוליטיות של "הנשיא" ולהתבונן בשקר הנשיאות ללא מורא ימין או שמאל יסכימו כי כספי ציבור בסכומי עתק שכאלה יכלו לשמש למטרה נאותה יותר מאשר ההצגה הפוליטית הקרויה "נשיאות"
▪  ▪  ▪
ריבלין. המלך הוא עירום [צילום: מרק ישראל סלם]

חמישים מיליון שקלים לערך מקציב משרד האוצר לתחזוקת בית הנשיא, ועם ישראל מקבל תמורה נאותה לכספו בכלום של ממש. אם יצטרכו עוד עשרה או עשרים מיליון, נערי האוצר ידעו כבר מנין להביא סכום זה ולהטילו למדורה המוזרה הזו הקרויה "מוסד הנשיאות".
השר לשעבר שטרית סיפר השבוע בראיון עיתונאי כי היה צריך להיבחר כנשיא במקום ראובן ריבלין אך ברגע האחרון נבגד על-ידי ש"ס וריבלין זכה. ועוד איך זכה. חמישים מיליון לשנה תמורת אין מוחלט. אם שס לא הייתה בוגדת אזי היום לאיש לא היה איכפת מה חושב ריבלין על הא וגם על דא ומתרגש מכל מילה היוצאת מפיו של שטרית שהרי הוא ולא אחר "הנשיא". וכי איכפת היום למישהו מהי דעתו של קצב בנושא כלשהוא? כל עוד נשא בתואר השקר "הנשיא" עטו עליו עיתונאים מכל פינה ועבר ודיווחו לציבור מה חושב "הנשיא".
המלך הוא ערום ו"הנשיא" הוא שקר ותרמית. מוסד הנשיאות החל את דרכו כשוחד פוליטי של בן-גוריון לוויצמן ונותר עד היום כשוחד פוליטי של חברי הכנסת לזה שחפצו ביקרו. זוהי שחיתות שלטונית שעוגנה בחוק. הפעם הוכרע המשחק הפוליטי המכוער הזה לטובתו של הפוליטיקאי מלידה ראובן ריבלין. זה הפך באחת ל"נשיא" ושוגר על-ידי חברי הכנסת לבית התענוגות בו יכול אדם לשרוף חמישים מיליון שקל לשנה בתמורה לכלום ובאופן די מוזר אף לזכות במחיאות כפיים סוערות מאלו שאת כספם הוא שורף... אכן עולם מוזר.
יואיל הקורא להתעלם מדעותיו הפוליטיות של "הנשיא" ולהתבונן בשקר הנשיאות ללא מורא. ימין או שמאל יסכימו כי כספי ציבור בסכומי עתק שכאלה יכלו לשמש למטרה נאותה יותר מאשר ההצגה הפוליטית הקרויה "נשיאות". אין סיבה שדברים שאומר פוליטיקאי כלשהוא יעניינו את הציבור רק משום שפוליטיקאי זה נבחר על-ידי פוליטיקאים אחרים לנהל את הכלום שכל כולו שוד של כספי ציבור. שוד זה נעשה לאור יום ואף ללא כל תיחכום יוצא דופן.
הציבור משלם אך הציבור אינו מטומטם. יום יבוא ולוחמי האמת בשחיתות השלטונית יצאו בדרישה הצודקת מאין כמוה לבטל את מחלבת כספי הציבור הידועה בשמה "נשיאות". אם נמתין לפוליטיקאים שיבטלו טובת הנאה שכזו הנתונה להכרעתם נמשיך לשמוע מה חושב "הנשיא" ולדעת שמתייחסים אלינו כאל עדר מטומטמים כפי שקורה מאז קום המדינה ועד עצם היום הזה.

תאריך:  11/07/2018   |   עודכן:  11/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ש"ס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לבטל את מחלבת הנשיאות
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
בעיקרון-
אבנר צפוני  |  11/07/18 10:43
 
- ימות המשיח כאן צפוני
יעקב עמר  |  11/07/18 21:52
 
- ימות המשיח כאן צפוני
יעקב עמר  |  11/07/18 21:52
 
- מעניין שאתה מזכיר רק את קצב
בני בנקר  |  13/07/18 09:21
2
צודק צודק צודק!!!!
מצדיקה  |  13/07/18 06:38
3
מזדהה לחלוטין עם דברי המאמר
הזדהות  |  13/07/18 08:13
4
"עם ישראל בחר..." הטעות ה I
דון קישוט  |  13/07/18 09:03
5
מה קרה? לא מסופקת הסחורה?
למה דווקא עכשיו??  |  13/07/18 09:24
 
- קבל תשובה
יעקב עמר  |  13/07/18 12:21
 
- שנים
שמ  |  15/07/18 10:56
6
מאמר מצוין ל"ת
מגיב ותיק  |  13/07/18 11:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' אפרים ענבר
הודו וישראל, הממוקמות באזורים שונים של הגלובוס, שותפות לחששות דומים בנוגע להתפתחויות במערכת הבינלאומית ולאיומים שמקורם במזרח התיכון
אלברט שבות
תאר לך שיגש מישהו ברחוב ויחטיף לך סטירה: העולם יקום, המשטרה תגיע, האנשים ברחוב יעצרו וינסו לתפוס את הסוטר או יקחו איתו סלפי; העניין בקיצור לא יעבור בשקט
עמנואל נבון
בהתמודדותה עם אירופה, ישראל צריכה ויכולה למנף את עוצמתה הטכנולוגית, את מומחיותה בלוחמה בטרור ואת נכסיה האנרגטיים    עליה לדרוש עקיבוּת מן הנציבות האירופית ומממשלות אירופה בנוגע למימון עמותות פוליטיות ולסימון מוצרים משטחים שנויים במחלוקת    כמו-כן, על ישראל לנקוט משנה זהירות בנוגע לממשלות ולמפלגות הפופוליסטיות באירופה
עו"ד יוסף ויצמן
תיקון לחוק יגביל את מספר פניות העובדים הזרים בתחום הסיעוד לוועדה ההומניטרית שבמשרד הפנים, וכך יעודד אותם להישאר תקופה ארוכה לצד מטופליהם
אפרים הלפרין
נניח היה לנו חבר כנסת, אחד ממאה ועשרים, שהיה אומר "אני לא יכול לצאת נגד הפגיעה ברבין" והיה ממשיך ואומר "הסכמי אוסלו היו בגידה בעם ישראל, חובה היה להתנגד להם, ואני לא מאלה שיגידו ליגאל עמיר איך להתנגד, אין לי בעיה לא עם נדנוד המכונית ולא עם כדור בגב, כל התנגדות היא לגיטימית, כל מתנגד יחליט לעצמו באיזה אופן להתנגד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il