X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
במקביל ל"שפה רזה" השמינה העברית, הרתה וילדה תאומים: רוצים ורוצות; ברוכים וברוכות הבאים והבאות ל...
▪  ▪  ▪
מיכאלי. מה תאמר על תאומים? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הגיעו מים עד נפש. שעל כן קשה לקבל איפוק כאפשרות. לי קשה. אולי קשה גם לחברות הגדולות הרבות שאוימו על-ידי מארגני המחאה, שאם לא יזדהו עם המחאה, ואם לא ישלמו על הפרסום, יתפרסמו שמותיהם ברבים. להיות כיום זה שאינו מזדהה עם מה שחובה להזדהות איתו אם אתה אדם נאור, יכול לעלות יותר. בשלוש מלים - שלם דמי חסות. שעל כן חתמו ושילמו רוב החברות אליהן הופנתה התביעה (מאחורי הקלעים של מחאת הלהט"בים).
אולי קשה גם לחברים רבים בסגל האקדמי, האילוץ ללמוד ולהצליח בבחינה בנושא הטרדה מינית. אל דאגה. יש לכך "לומדה". היא תסייע. יש גם מועד ב' לנכשלים. לא בדיחה! גם האקדמאים, גם הם חששו, למדו, נבחנו וחתמו. אקדמאים, אלה שחתימתם נחשבת כי הם... אקדמאים, חושבים עצמאית, מחויבים לאמת. אלא שעדר מפוחד יש בכל המגזרים. וזה באמת מזכיר לי תהליכים. אם חשבנו שהפמיניזם שחדר באגרסיביות לצה"ל, כמו גם שטיפת המוח לחיילים (ולחיילות...) לקראת גירוש גוש-קטיף, היה אפיזודה לשעתה, טעינו בגדול. כל מאפיונר היה מתגאה בהישגים גורפים כאלה לאורך זמן, כמו כל רפתן שאילף את פרותיו להכניס ראשן בעול, הן למטרת חליבה והן למטרת רבייה.
אותי זה מדאיג. חברה שנכנעת למיעוט שמצליח לשכנע באיומים ובטענות מפולפלות ומבלבלות, שיכול מיעוט לדרוש את כל הנראה לו כזכותו רק מפני שהוא מיעוט; חברה שבה רוב מציית למיעוט רק מפני שמפעיל טרור, היא חברה שאפשר להובילה לכל מקום. כן, לכל מקום, פשוטו כמשמעו. כי "מה איכפת לך, תחתום" כמו שאמר אחד הפרופסורים שלא רוצה לריב ורוצה לחזור הביתה בשלום.
הנגע פשה גם לשפה, עזר כנגד הטרור. השפה כמכשיר לטמטום המונים. העברית מגויסת לאג'נדת המיגדר, אגב, חיקוי המונח באנגלית gender. הוא בא להבדיל מהמונח הנורא - מין: זכר ונקבה. יבוּא מאמריקה, כמו כל דבר כמעט. המונח התפתח לכדי אידיאולוגיה, "מדע" אותו לומדות נערות תמימות באוניברסיטה - לימודי מיגדר; ענף בצה"ל, שווה ערך ואף עולה על ערך הלחימה. שפת המיכאליוֹת כבשה את התקשורת והפייסבוק הנערתי. במקביל ל"שפה רזה" השמינה העברית, הרתה וילדה תאומים: רוצים ורוצות; ברוכים וברוכות הבאים והבאות ל...; אגב, איך תאמר הגברת מיכאלי על תאומים בן ובת? כך בפשטות? בארה"ב (ויגיע גם אלינו, שאלה של זמן) כבר יש שאינם נותנים שמות לחַי המגיח מהרחם, מתוך צפייה שיחליט כשיהיה גדול (כמה גדול?) אם הוא בן או בת. ובקנדה כבר יש הצעה רצינית להחיל איסור על השימוש ב-he ו-she.
ואצלנו - נשכח או לא נלמד או נחשוב, הפמיניסטיות הקיצוניות בעיני עצמן למתקנות השפה. מתחביר התנ"ך כבר נעלמה מעצמה יכולת ההבעה של זמנים שונים. בדקדוק התנ"ך שבשימוש כיום נכללות הרבות ברבים. אבל, במקביל לרצון לפרק את המבנה המשפחתי הנורמלי, הן מפרקות גם את הידוע והמובן לכל תינוק, כדי שיתאים לאג'נדה הפמיניסטית הקיצונית. בכך הגיעו הכותבות לעיוות השפה ממש, כגון: א.נשים. ואם צריך פועל בהמשך הרי הוא: מוזמניםות. כך נכתב. כנראה נעלם מעיניהן שנשים אינן מין נקבה של אנשים. גם אם למורת רוחן, יש גברים ויש נשים. וכולם אנשים.
ומה באוניברסיטה? נולדה לומדה: שאלות בנושא השוטף כל, מיועדת לפרופסורים, פרופסורים גימלאים, סגל.. בהמשך תגיע גם לסטודנטים. פרופסורים שכבר אין להם לאן להתקדם, מסתכלים לאחור, חוששים מתקיפה פמיניסטית, מצייתים תחת איום: לומדים, נבחנים, נכשלים, נבחנים שוב עד שיגיעו לציון 100. קשה להאמין.
רוצות שוויון? תדרושנה גם שנשים לא תטרדנה מינית גברים. נכון שכנראה יש רק מקרים בודדים, או שאולי גברים מתביישים להתלונן וכן יש הרבה הטרדות, אבל גם מיעוט תוקפני, אם הוא קיים, הוא חייב להיבחן. שוויון הוא שוויון. שהרי גם הגברים המציקים הם מיעוט ואם נעשה חתך גיל, רוב בני ה-80 וצפונה, לא מטרידים נשים. אולי בדיור מוגן, ושם לא צריך להיבחן.
אני מזהה תהליכים וזה באמת מפחיד. אם הן מצליחות לקבל תמיכה "מוסרית" באיומים, ותמיכה כספית באיומים, ובצד הן גם מעשירות משרדי פרסום, זה מפחיד. עדר תמיד מפחיד אותי, וכדאי שיפחיד את כולנו.

תאריך:  29/07/2018   |   עודכן:  29/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טרור פמניסטי אחרי הרעש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תגובות עדר הפמיניסטיות
יפה דרשת  |  29/07/18 14:25
2
מראה מקום ל"מאחורי הקלעים של
א.ר  |  29/07/18 15:17
3
המאמר נכון ביותר. וגם אותנו
טרור פמיניסטי  |  29/07/18 21:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
מניפולציה, מעצם טבעה וזה גם מקור שמה, היא יצירת הטעיה מכוונת    מציאות שלטונית בה הציבור אינו בוחר את מנהיגיו מרצון חופשי ואינו יכול להשפיע על מעשיהם באמצעות משוב בלתי משוחד - איננה מציאות דמוקרטית; היא פיקציה מניפולטיבית של דמוקרטיה מעוותת
חיים משגב
האזנתי לדברים, התבוננתי בשלטים, והמיאוס מן האנשים האלה מילא אותי    לא הרגשתי שאני רוצה שהם יהיו חלק מן המדינה שלי
יאיר דקל
גן בלומפילד שנמצא ממש ממש מאחורי מלון המלך דוד והוא אחד משורת גנים באזור, שכוללת את גן הפעמון ועוד    המדריכה, אפרת אסף, הביאה אותנו לגן זה במסגרת סיורינו בירושלים    אתרים יפהפיים, שלא הכרתי
אליהו קאופמן
קולות הח"כים החרדים - בעד "חוק הלאום", הוכיחו שוב כי חבורת הח"כים בשחור - לבן מזמן כבר איננה מיצגת עולם של תורה ואת השקםת גדולי ישראל    זוהי חבורה אופורטוניסטית שבעבור שלמונים היא מכקרה את התורה ואת היהדות תוך יריקה בגדולי ישראל של כל הדורות
גרשון הכהן
כל מי שחווה את ברית החיים המתקיימת בתחומי העשייה במלוא ממדיה מכיר עד כמה אחינו הדרוזים, כמו יתר השותפים הנאמנים, מצפים וראויים למשהו עמוק ומשמעותי יותר מעצם הדרישה החוקית המובנת מאליה לשוויון זכויות אזרחי מלא, קרי - שותפות ממשית בהווייה הישראלית, כשותפות למטרה ולדרך    זו מהות העניין והיא מצויה הרחק מעבר למה שניתן להגדרה בניסוח תחיקתי כזה או אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il