X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במשך עשרות שנים האו"ם ומדינות אירופה מפרנסים את הפליטים הנצחיים בעזה בסכום של יותר משני מיליארד דולר בשנה תמיכת האו"ם היא הדלק שמבעיר בעזה את האש התמידית של שנאת יהודים, ומייצרת פיגועי רצח וטרור
▪  ▪  ▪
לעזוב את הרצועה [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

"כְּכֶלֶב שָׁב עַל קֵאוֹ - כְּסִיל שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ" (משלי כו 11).
כמו כלב, האוכל מאכלים מזיקים ומקיא אותם, ושב וחוזר ונובר בקיא שלו וחוזר ואוכל אותם שוב - כך הוא הכסיל, העושה איוולת פעם אחת וניזוק, וחוזר ועושה פעם שניה את אותה שטות.
עדיין לא ידוע אם הושג הסכם או "הסדרה" עם שלטון החמאס בעזה. הבעיה בהתנהלות הממשלה היא עצם ניהול משא-ומתן על "הפסקת אש" או "רגיעה" וכד' עם חבורת רוצחים. בעזה גרים בניהם ונכדיהם של כנופיות רוצחים שנכשלו במלחמת העצמאות בנסיונם להשמיד את הישוב היהודי בארץ ישראל. חלק מבניהם ונכדיהם של אותם רוצחים קיבלו אזרחות במדינת ישראל ונהנים מרמת חיים מערבית נעימה. למרות זאת, רוב ערביי מדינת ישראל, יחד עם אחיהם ביו"ש ובעזה, מייחלים לחורבנה של המדינה היהודית.
ניהול מו"מ ועריכת הסכמים עם רוצחים וטרוריסטים היא הפקרה פושעת של תושבי הדרום וקהות חושים מוסרית. ישראל הגיעה בעבר ל"הבנות" והסכמות עם החמאס. ההסכמים החזיקו מעמד מספר חדשים או מספר שנים. הטרוריסטים מעזה הפרו את כל ההבנות אתם, כפי שהיה צפוי. לצה"ל ולממשלת ישראל כמעט לא נשאר כוח הרתעה כלפי חמאס. המצב העגום הזה מתבטא בטרור המופעל נגד מדינת ישראל בדרום וביהודה ושומרון ללא הפסקה.
לאחר 140 ימי טרור נגד יישובי הדרום, הפסקת ההתקפות על עזה עד לכניעתה המוחלטת איוולת צבאית ומדינית ורקבון מוסרי. לממשלה אין זכות מוסרית לנהל מו"מ עם טרוריסטים חסרי יכולת צבאית ממשית על חשבונם של תושבי הדרום. יש להכות בעזה כל עוד יש לחמאס שליטה ויכולת להפעיל טרור נגד ישראל. אין צורך להכנס לעזה לשם כך. את עזה אפשר להכניע גם ללא כניסה לרצועה. יש לדרוש מהאו"ם, ממצרים ומארצות אירופה להעביר את תושבי עזה לארצות ערביות אחרות ו/או לארצות האיחוד האירופי. את עזה יש לחסל כיישות מדינית נפרדת.
על מצרים לפתוח את המעברים לסיני ולאפשר לערבים לעזוב את עזה. ארה"ב יכולה לשכנע את המצרים לשתף פעולה במיזם זה. ישראל צריכה ויכולה לגרום לכך שערביי עזה ישמחו לעזוב את הרצועה למקומות נעימים יותר.
קוץ ממאיר
במשך עשרות שנים האו"ם ומדינות אירופה מפרנסים את הפליטים הנצחיים בעזה בסכום של יותר משני מיליארד דולר בשנה. תמיכת האו"ם היא הדלק שמבעיר בעזה את האש התמידית של שנאת יהודים, ומייצרת פיגועי רצח וטרור.
עזה הייתה תמיד קוץ ממאיר בדרומה של ישראל. עזה היא מובלעת של פיגור, נחשלות וטרור. ממשלת ישראל מוליכה שולל את עצמה ואת תושבי ישראל כאילו ניתן להגיע ל"הבנות" עם תושבי עזה או עם החמאס. הממשלה והצבא שבויים באידיאולוגיה תבוסתנית של "הכלת" טרור ב"רמה נמוכה". הגנרלים שלנו דואגים יותר לקידומם האישי ולקידום אג'נדות ליברליות מופרכות שפוגעות בכח הלחימה של הצבא מאשר לחיסול הטרור. המטכ"ל אינו מסוגל להציג לממשלה הצעה אחת למיגור מוחלט של הטרור מעזה.
הגנרלים של צה"ל הפכו את כוח ההרתעה של מדינת ישראל לבדיחה עצובה. הפלשתינים מבצעים התקפות רצח בלתי פוסקות למרות האזהרות הבלתי פוסקות והחלולות מתוכן של כל שר וחצי שר בממשלת ישראל. חיילים אינם רשאים להרוג את האויב. עליהם להפגע פיזית לפני שיורשו להרוג את התוקף. הממשלה וראשי הצבא אינם מעוניינים לנצח במלחמה, הם מעוניינים ב"ניטרול" האויב. ההגיון הבריא, השכל הישר ובעיקר, הערכים הבסיסיים של מסורת ישראל, נעלמו כליל מהמטה הכללי ומשרד הביטחון. במקום לבצע מלחמת חרמה נגד אויב התוקף אותנו ללא רחמים, הפקידים במטכ"ל ובמשרד הביטחון מפיצים רעיונות של שקר וטיפשות על "הסדרה", "הבנות", "הודנה" וכד' עם חבורת הרוצחים העלובים בעזה.
לחמאס אין לא יכולת צבאית ממשית ולא מעמד מדיני או בינלאומי. אם המטכ"ל והממשלה אינם יכולים לחסל את הטרור בדרום, עליהם לפנות את מקומם לאנשים צעירים יותר, אנשים שאין להם את "הנסיון" התבוסתני וההרסני השורר במטכ"ל ובממשלה הנוכחיים. מאחר שהרוב המכריע של אבותיהם של ערביי עזה ויו"ש היגרו לארץ ישראל במשך 50 השנים שקדמו להקמת המדינה יש לדרוש את פינוי עזה והחזרת הערבים לארצות מוצאם. אנחנו יודעים מאיזו ארץ היגרה כמעט כל משפחה ערבית לארץ ישראל. הגירת הערבים נעשתה בעידוד המימשל העותומני ובעזרת שלטונות המנדט הבריטי ששאפו למנוע את גידול האוכלסיה היהודית בארץ ישראל.
הגירת הערבים לארץ ישראל התאפשרה על-ידי שלטונות המנדט הבריטים שבגדו באימון שהופקד בידם. כל המהגרים הערבים, ללא יוצא מהכלל, היו מהגרי עבודה שבאו בעקבות הפיתוח הכלכלי המהיר בארץ ישראל. הארץ הזו אינה, לעולם לא היתה, ולעולם לא תהיה, ארצם של הערבים. הגיע הזמן לדרוש מהאו"ם, מהאירופים ומהאמריקנים להחזיר את תושבי עזה ויו"ש לארצות מוצאם. בדרך זו יוכלו הערבים לממש את "זכות השיבה" שהם מבקשים.
התקציב השנתי של האו"ם לטיפול בערביי עזה ויו"ש הינו מעל 2 מיליארד דולר. האו"ם מפרנס ומתחזק את תושבי עזה שהתרגלו להיות פליטים לנצח. טובת מדינת ישראל מחייבת כי כספי האו"ם ינוצלו כדי לפנות את ערביי עזה ויו"ש לארצות מוצאם או לקהילות האיסלאמיות באירופה. מיליארדי הדולרים שבתקציב האו"ם יכולים להמשיך לפרנס את הפליטים הנצחיים מעזה ויו"ש בארצות אחרות, לא בארץ ישראל. חיסולה של היישות המדינית בעזה הוא ההסדר היחיד שיביא להפסקת הטרור מעזה ולפתרון בעיית הפליטים הערבים היא העברתם של תושבי עזה לארצות ערביות סמוכות או לארצות אירופה. האו"ם יוכל להמשיך לתמוך ב"פליטים" הפלשתינים באירופה באותה מידה שהוא עושה זאת בעזה מוכת העוני, הטרור והרקבון השלטוני.

תאריך:  19/08/2018   |   עודכן:  19/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פינוי רצועת עזה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לפנות אותך
ערב  |  19/08/18 13:33
 
- אתה מכחיש בעיה ומסלף
DKG  |  19/08/18 22:26
2
עו"ד גורמן לא מנה את כל מרכיבי
רותי איזיקוביץ  |  19/08/18 17:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מנסה להכשיל את הסכם הרגיעה בין ישראל לחמאס ומערים קשיים בפני מאמצי התיווך של מצרים. מחמוד עבאס חושש שההסכם ידחוק הצידה את הרש"פ, יחליש את מעמדו ויהווה שלב ראשון לביצוע "עסקת המאה" של הנשיא טראמפ
מירב ארד
ההחלטה - בעקבות המהומות בגדר ביום שישי    על-פי הפלשתינים נהרגובעימותים שני פעילים של הזרוע הצבאית של חמאס
עומר כרמון
"אני מאחל לעם ישראל שיבין קצת יותר לעומק את הסכנות הקיומיות שיש במהלכים האחרונים של הממשלה, בין אם זה חוק הלאום, חוק נגד ארגוני שמאל או חקירתם של אזרחים ישראלים או מבקרים שמגיעים לארץ ע"י השב"כ"
עומר כרמון
אנטוניו גוטרש אימץ המלצות דוח שהוכן לבקשת מועצת הביטחון ודן בדרכים להגן על חייהם של אזרחים פלשתינים    שגריר ישראל באו"ם, דני דנון: "ההגנה היחידה לה זקוקים הפלשתינים היא מפני הנהגתם"
עומר כרמון
אלפי צעירים פלשתינים התפרעו לאורך גבול רצועת עזה    שני הרוגים פלשתינים ומאות פצועים    שתי שריפות התלקחו כתוצאה מהפרחת בלוני תבערה    ראשי החמאס, אסמעיל הניה ויחיא סנוואר השתתפו בהתפרעויות    "צעדות השיבה" יימשכו גם בשבועת הבאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il