X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ה"דוקטור" מכחיש השואה, הארכי מחבל הזה שתכנן את הטבח במעלות, שארגן את המימון לטבח במינכן, שהיה יד ימינו של הרוצח ערפאת ומי שקורא ככרות על שם רוצחים ערבים ומממן את פעילותם ומשפחותיהם ביד רחבה - הוא "החבר" של העבריין אולמרט והוא זה אותו אולמרט "מכבד מאד"? תצלינה אזני השומע
▪  ▪  ▪
עבאס. מנהיג הרוצחים [צילום: פלאש 90]

עוד לפני אותו הטקס על מדשאות הבית הלבן ובטרם לחץ רבין את יד הרוצח ערפאת יימח שמו, פעלו שליחיו של שמעון פרס לבשל את העיסה הרצחנית המכונה "הסכם אוסלו". כוונותיהם היו מן הסתם טובות אלא שהדרך הייתה גיהנום. אלפי יהודים נרצחו ונפצעו והדמים המרובים אותם אנו משלמים מזה שנות דור כואבים, כואבים מאד.
יש המכנים את המפגשים במחתרת עם רוצחי אש"ף כבגידה, יש הרואים בהם פגיעה בשלטון תקין. לית מאן דפליג שהמפגשים התנהלו בניגוד לחוק שהיה קיים אז בישראל - חוק שאסר ליצור מגע עם ארגון טרור, שלא לדבר על ניהול מתן ומתן לשם מסירת חבלי מולדת נחלת אבות.
חלפו שנים ארוכות, עקובות מדם. והנה אנו נוכחים שהשמאל הקיצוני לא למד דבר ולא הפנים את הלקח. אלא שעזות המצח של השמאל המרושע עלתה מדרגה - היום נפגשים נציגיו עם הרוצחים בפרהסיה, בניגוד לדעת הממשלה הנבחרת, קבל עם ועולם, בלי למצמץ, בלי להניד עפעף.
בדברי אני מכוון לשני מפגשים מתוקשרים שהתקיימו לאחרונה בין שני אישים ישראלים לבין מנהיג הרוצחים - הארכי מחבל ומכחיש השואה מחמוד עבאס. הורגלנו כבר בחתרנים יהודים, בכלל זה פוליטיקאים, שהלכו לכלות פני הרוצחים במוקטעה. לאסוננו, פוליטיקאים לא מעטים, אנשי "רוח" בעיני עצמם ושאר פתיים (או רשעים) נגשו בעבר למפגשים כאלה עם מנהיגי הרוצחים. הקו המאפיין את כל היהודים שהוזכרו היה התבטלות מפני האויב, התרפסות בפניו וגרימת נזק לעמדות הישראליות המוצהרות על-ידי חיזוק ידי הרוצחים וטיפוח אשליות בקרבם.
איש בתורו
ראינו לאחרונה כיצד שתי דמויות, דהויות וחיוורות, במידה רבה לא רלוונטיות, חוזרות על משגי העבר ונפגשות עם מנהיג הרוצחים ובעשותם כן משמיעים לו ומשטחים לפניו את מאווייהם ושאיפותיהם הפוליטיות העומדים בסתירה למדיניות הממשלה הנבחרת. הנזק אותו הם גורמים הוא גדול ואין לזלזל בו.
שהרי ממה נפשך - ראש הממשלה פועל לייצר דה-לגיטימציה למעשי אבו מאזן, כל שירות החוץ פועל על-מנת שהאיש הזה יוקע כסרבן, כמי שמעודד טרור, כמי שמסית לרצח ומפאר מאדיר ואף מממן את הרוצחים ומשפחותיהם. הנשיא טרמפ פועל נמרצות ובצעדים נחושים על-מנת להעמיד את הערבים על מקומם, לנפץ כל אשליה ולבער כל זיקה לטרור. ובעוד כובד המשקל של המאמצים מופנה לבידוד הרוצחים ולהוקעתם, נפגשים השניים, איש בתורו, זורעים אשליות ונוטעים תקוות, וכתמיד אגב חנופה, התרפסות והתבטלות.
כך נועדה הזיקית הפוליטית ציפי לבני עם הארכי מחבל, הפצירה בו שינהל משא-ומתן, חיזקה את רעיון העוועים של שתי מדינות וחזרה בפעם המי יודע כמה על דברי הכזב והרמייה לפיהם רוב הציבור בישראל מעוניין ש"שתי מדינות". נו באמת! רוב הציבור? האם בכוונתה ליהודים הדתיים, למיליון התושבים בדרום האוכלים את פירות הבאושים של הגירוש מגוש-קטיף, או שמא ללאומיים, או אולי למסורתיים או סתם למתנחלים, חבריהם ומשפחותיהם הנרחבות - בוודאי רוב העם היהודי היושב בציון. אלא שהאמת לחוד והזיקית ודבריה לחוד ולעולם לא ייפגשו, ולו לפגישת היכרות...
המפגע הפוליטי השני הוא העבריין המורשע אהוד אולמרט שהגדיל לעשות, אף יותר מהזיקית. אפתח בציטוט מפיו של אולמרט: "אבו מאזן חבר שלי והוא הוכיח בעבר שהוא מחויב לפתרון. אם רק הייתי מסיים את כהונתי השלום היה מתממש לפני שנים". האמנם? הרי מחמוד עבאס מוכיח מדי יום ומדי שעה שמטרתו היא השמדת הישות היהודית, זריעת הרג ושפיכת דם יהודי. כל מעשיו, כל דיבוריו, כל התנהלותו מעידים כאלף עדים על כך שלעולם לא נוכל להגיע עמו להבנות, קל וחומר לשלום.
חנופש והתבטלות
ה"דוקטור" מכחיש השואה, הארכי מחבל הזה שתכנן את הטבח במעלות, שארגן את המימון לטבח במינכן, שהיה יד ימינו של הרוצח ערפאת ומי שקורא ככרות על שם רוצחים ערבים ומממן את פעילותם ומשפחותיהם ביד רחבה - הוא "החבר" של העבריין אולמרט והוא זה אותו אולמרט "מכבד מאד"? תצלינה אזני השומע.
וכרגיל, התנהלה הפגישה הזו בחנופה והתבטלות. העובדה שברקע הצילום המשותף התנוסס הדגל של "הארגון לשחרור פלשתין" ללא זכר לדגל שלנו היא מעבר לסמלית. אולמרט מחמיא למחבל, אולמרט מחבק את המחבל, אולמרט אומר שרק המחבל מסוגל... ועוד כהנה וכהנה.
כבר אמרו חז"ל "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא מינו" (ביטוי המלמד על קיום קשרים לא רצויים). לא לבני ולא אולמרט חפצים בהרג יהודים - פשיטא, אלא שמגיע זמן בו סובלנותנו כלפי אלה המכלים פני אויב מר צריכה להעלם. הניסיון עם האיש הזה כמו גם עם קודמיו וממשיכו מלמד זאת באופן כואב, כך גם אלפי הנכים וההרוגים תוצאת מחטף פוליטי עברייני שהמיט עלינו אסון.

תאריך:  30/09/2018   |   עודכן:  30/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שני זרזירים ועורב אחד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
"אישים"?סתירה לכל מה שכתבת ב
נתין מדמנת ישראל  |  1/10/18 01:54
2
כל מילה במאמר זה - זהב ואמת.
יישר כוח  |  2/10/18 05:32
3
ימין חשוך והזוי
רוזן  |  2/10/18 10:26
 
- הנך אדם לא רק מרושע וזדוני,
למגיב  |  3/10/18 05:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי תקף את התנהלותו של שר הביטחון בנוגע לאירועים בעזה    "ליברמן השאיר את ביטחון תושבי הדרום לשיקול דעתו של חמאס"    הודיע כי יעלה את הנושא בישיבת הקבינט הקרובה, והדגיש: "הסכמי ליברמן - חמאס קרסו"    ישראל ביתנו בתגובה: עדיף שבנט יתמקד בכשלונותיו במערכת החינוך"
אסתר שניאורסון גרי
מאחר שטראמפ איננו יהודי, ורק היהודים אומרים שאדמה היא דבר לא חשוב שלא ראוי להילחם עליו, ורק יהודים מכנים חלקים מרכזיים במולדתם "שטחים כבושים" או "גדה מערבית", יהודים שעל פניו מכנים עצמם נורמלים, אז מזלנו שהנשיא האמריקני, הוא גוי גמור
עומר כרמון
משטר אסד מתמלא תעוזה בעקבות הגיבוי הרוסי    שר החוץ הסורי: "העולם מתחלק כיום לשתי מחנות. האחד בראשות רוסיה - מעודד שלום, קיום הסכמים בינ"ל ומתינות. ואילו השני בראשות ארה"ב - מעודד אלימות, טרור, קולוניאליזם ואי קיום הסכמים"
עומר כרמון
"ישראל צריכה להיות הכוח הדומיננטי מבחינה ביטחונית, עם הסכם שלום או בלעדיו. זה התנאי שלי. אנשים שואלים: האם ניתן להגדיר את זה כמדינה פלשתינית. אני לא יודע. תחליטו אתם"    "אעיין בתוכנית השלום האמריקנית ברצינות ובראש פתוח"
עומר כרמון
בתגובה לנאום נתניהו באו"ם, רוסיה מרחיבה את רשת ההגנה שלה גם לביירות    שר החוץ הרוסי: "התחלנו בהעברת הטילים למשטר אסד. מזהירים את ישראל לא להפר את המרחב האווירי של לבנון"    "אירן היא בעלת בריתנו ואינה תומכת בטרור"
רשימות נוספות
7 הרוגים פלשתינים; מטענים על חיילי צה"ל  /  עומר כרמון
אבו מאזן ברך שאהידים וזכה לתשואות  /  איציק וולף
הנשיא לא יתעקש על שתי מדינות  /  עידן יוסף
"זריקת היהודים לים"   /  שאול מנשה
שתי מדינות - לא להבהל  /  אלכס נחומסון
נשיא בדורינו  /  אסתר שניאורסון גרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il