X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היה זה רביב דרוקר שהתחיל במשחק הצוללות נגד ראש הממשלה, אהוד ברק החרה והחזיק אחריו, בוגי יעלון בעקבותיהם, והם הפכו קוביה ועוד קוביה ועוד אחת ולא נמצאה אף צוללת, אפילו לא שמץ של צוללת
▪  ▪  ▪
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

כן, לא נמצאה אף צוללת על המגרש של ראש הממשלה. אוי אוי אוי, אז מה עושים? מתחילים לספר סיפורי סבתא, על חבריו וסביבתו של ראש הממשלה, ועל אחריותו הלכאורית התנהגותית כפי שמוצאת ביטוי בסיכומי חקירת המשטרה.
חבריא, תפסיקו לקשקש בקומקום. נתניהו עם ציבור ענק של בוחרים בשלטון, לפחות לעוד קדנציה, ואם תמשיכו עם השטויות שלכם, עוד צפויות לנו קדנציות רבות עם נתניהו, וזאת על-אף שריבוי קדנציות לאותו מנהיג היא תופעה מסוכנת שאיננה רצויה. השתן עלול לעלות אז לראש, ועם שתן בראש, השכל בתחתונים.
מה שכן קרה, בדרך אגב, זה שדווקא על הלוח של אהוד ברק נמצאו צוללות, וואח'ד צוללות. צוללות גרעיניות. לא בשקלים של חמגשיות ושפים, אלא במיליונים רבים של דולרים, מיליונים של ירקרקים.
אבל ברק לא מעניין. קודם כל ובראש ובראשונה הוא רוצה להעיף את נתניהו ובכך מצטרף ברק לעיתונות ה"ליברלית", ולפוליטיקאים שנתניהו העיף אשר אף הם רוצים להעיף את נתניהו בחזרה, וכמו שהסקוטים קונים רק פיז'ו ורנו כי הם, כמו הצרפתים, שונאים שנאת מוות את האנגלים, כן גם כל שונאי אהוד ברק מתחבקים עמו לאחרונה חיבוק עז, מהרגע שחצה את הקווים והצטרף אליהם בניסיונותיהם הכושלים לסבל פוליטית את נתניהו.
סיבה מרכזית נוספת לחוסר בעניין הכללי שיוצר אהוד ברק היא חוסר העניין שבברק, למה מיהו? מאיזו איגרא רמה אפשר להפיל אותו? אומנם הוא כבר קשיש טרחן, אבל גם קשיש, מה כבר יקרה לו שם ייפול סנטימטר אחד מהשטיח לבלטות?
כאשר קשיש עולה על שטיח הוא עלול ליפול ולשבור את האגן, וזה לא נעים (וזה קרה לי כעלם צעיר כאשר ברוב טיפשותי שטפתי רצפות עם ג'ל והחלקתי, וזה באמת לא נעים) אבל לאיזה שטיח יעלה ברק, מי מהציבור ייתן לו לעלות אפילו מילימטר?
לסיכום ניתן לומר שמשחק הצוללות של רביב דרוקר, אהוד ברק ומשה (בוגי) ויעלון אולי מרתק אותם, אולי מסב להם נחת, אז שישחקו. ישחקו הנערים לפנינו. אנחנו, מביטים בהערכה רבה על הישגי הממשלה ביחסי החוץ, אנו מפקפקים במדיניות הביטחון שלה בדרום הארץ, אנו נדהמים מההישגים בחינוך, במשפטים (ברמה מיניסטריאלית, "למטה" נדרש ניעור אבק רציני), בתחבורה, אנו מאושרים מרמת התעסוקה, מהתהליכים סמויים של התערות חרדים בחברה העובדת ומפרנסת. כמובן אנו שמחים מאוצרות הטבע שהתעשרנו בהם ואשר מעניקים אורך נשימה לכלכלה, אנו גאים בצה"ל, ובמקביל לוקחים מאוד ברצינות את הביקורת, איננו מאמינים לכל מילה שהרמטכ"ל אומר., בסיס ההשוואה שלו היא תוכנית שהוא עצמו כתב (תר"ש גדעון), וייתכן שליקוי המאורות הוא דווקא בתוכנית.
אז שהקשקשנים חמוצי הפנים ימשיכו לילל, והציבור באמצעות נציגיו ימשיכו לצעוד במעלה התלול של האתגרים הגדולים, ההצלחות הרבות בצידם, וכמובן בליווי כישלונות, המאפיינים רק את אלה שעושים וודאי לא את אלה שמברברים בלבד.

תאריך:  13/11/2018   |   עודכן:  13/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משחקים צוללות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מישהו בכלל חיפש
ארי כספי  |  14/11/18 10:32
 
- לא ידע על מה? ל"ת
אפרים ה  |  14/11/18 15:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
עו"ד משה מכנס
ללא קשר לאישומים הפליליים החמורים, שאולי יוגשו בפרשת הצוללות, חלקם של עורכי הדין שמרון ומולכו נותר ללא פעולה מספקת בתחומי האתיקה המקצועית ושמירת האמונים
משה כרמל
אמיר בר שלום מראיין את אהוד ברק בעקבות סיכום המלצות המשטרה שלפיהן נתניהו לא חשוד    ברק, במילים מכובסות, באופן מניפולטיבי, מאשים ללא בסיס את נתניהו בבגידה תמורת בצע כסף ואת היועמ"ש במעילה בתפקידו
איתמר לוין
השופט אביטל חן ייפגש בלשכתו עם התביעה וההגנה "על-מנת לבחון אפשרות לצמצום המחלוקת או אף לסיום ללא הוכחות"    הדיון הבא יתקיים ב-13.11.18
איתמר לוין
נשיא בית משפט השלום בירושלים, אביטל חן, יידרש להכריע האם להעביר את התיק לדיון בפני שלושה שופטים כפי שמבקשת המדינה    תחילת שלב ההוכחות צפויה בעוד מספר חודשים
איתמר לוין
יוצא נגד "מגמה המבקשת לקעקע את הלגיטימציה של מערכת המשפט כולה ושיח מאיים ותוקפני כלפי שופטים וניסיון לדה-לגיטימציה של החלטות שיפוטיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il