X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסכנה אדירה בארה"ב החצויה בין כחול לבין אדום, בין בית הנבחרים לבין הסנאט, בין אוהדי אובמה שלא התרגלו שידם לא העליונה לבין אוהדי טראמפ, כולם קיצונים מסוכנים
▪  ▪  ▪
קלינטון. הטבעית והנכונה [צילום: Photo by Evan Agostini/Invision/AP]

הלובי - ארה"ב (The Lobby - USA)
ביום הבחירות של אמצע הקדנציה פורסמו ברשת כל ארבעת החלקים של סדרת תחקיר מעולה של אל ג׳זירה על הפעילות הישראלית-יהודית נגד תנועת החרם. ממשלת ישראל דרך משרד ממשלתי מפעילה זרועות רבות, כמו תמנון, להכשיל את תנועת החרם, להשמיץ את פעיליה ו"לתפור להם תיקים". היהודים הארורים פועלים בדרכים האפלות והערמומיות ביותר שניתן ולא ניתן להעלות על הדעת. בואו נראה ונזהר מקרבתם ומפגיעתם הרעה.
בדומה לצבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים והעולם המוסלמי, בכתבות התחקיר שלו ברחבי אירופה והארצות המוסלמיות, כך גם אל ג׳זירה, חדרו לקרבנו, ללב הפעילות הפנים והחוץ-ממסדית נגד תנועת החרם. גופים כמו טיפ (פרויקט ישראל) או ה-IAC (ארגון ישראלים שהוקם בלוס אנג׳לס במימונו של אידלסון) מככבים בתחקיר שערכה אל ג׳זירה, והתוצאה שהיהודים נראים כאילו מנסים הם להשתלט על כל העולם (למי שמכיר את עלילות הדם בשנים ובעשורים שקדמו למלחמת העולם השנייה, הרי שיש כאן חזרה מדויקת, למעט התפאורה ואמצעי התקשורת שהתקדמו מהלך מאה השנים שחלפו מאז).
התוכנית של אל ג׳זירה מרתקת, שכן זו היא דוגמה של הוצאת דברים מהקשרם ויצירה של מסכת שלמה, מציאות מדומה. בהרבה מובנים, סדרת התחקיר, כמו גם המאמצים להשתיקה, העלו את קרנה והיא יכולה להתחרות בקלות בסדרה "פאודה". זו האחרונה מנצלת את מר גורלם של הפלשתינים האומללים (והיהודים הארורים יוצאים פעמים כשידם על העליונה, פעם הם הכובשים, ופעם מכריחים הם את חברי נטפליקס לשלם להם טבין ותקילין בכדי לראות את הסדרה), בעוד זו הראשונה מתפשטת כמו אש בשדה קוצים, על אפם ועל חמתם של היהודים שממשיכים בנסיונם הכושל להכילה.
מה הסכנה? הרי אותם ישראלים חכמים, יודעי-כל, פוטרים אותה כלא קיימת. הסכנה אדירה. בארה"ב החצויה בין כחול לבין אדום, בין בית הנבחרים לבין הסנאט, בין אוהדי אובמה שלא התרגלו שידם לא העליונה לבין אוהדי טראמפ, כולם קיצונים מסוכנים, עומלים מזה שנתיים להדיח את הנשיא ולהכניסו לכלא בשל העזרה הרוסית שקיבל שהביאה לעליתו לשלטון ולמניעת הנשיאות ממי שציפתה לה, המועמדת הטבעית והנכונה, הילרי קלינטון. רק הזכרת "השפעה רוסית" וכולם נדרכים.
הוועדה החוקרת צריכה לבדוק עכשיו גם "השפעה של הלובי הישראלי" ומעורבותה של ממשלת ישראל, ומסתבר שגופים יהודים רבים מעורבים, ביודעין ובמשרין, אלא שהם חשבו שהם מעל החוק, שלהם מותר להיות פורעי ומפירי חוק, ושיד המערכת לא תגיע אליהם.
בלתי אפשרי
ממשלת ישראל הפעילה סוכנים, יהודים וישראלים, השתמשה בכספים של אידלסון (המקורב הן לנתניהו והן לנשיא טראמפ) ונעזרה או מימנה גופים כמו TIP או ה-IAC להשיג את מטרותיה. פעילות ממשלה זרה בארה"ב שלא הייתה מביישת את קוריאה הצפונית, רוסיה של פוטין או סין.
עדיין לא שכחנו את מר פועלו של יונתן פולארד, והנה מסכת שלמה, עשרות ואולי מאות יונתנים, המתפשטים ומתרבים ועומלים נגד ארה"ב. המחיר יהיה כבד בהרבה מישיבה בבית סוהר, כפי שעצם הסכנה בתנועת החרם היא לא בהשפעה הכלכלית האפסית שיש לה.
כמו בזו כך גם בזו. התככים והמעשים של הישראלים והיהודים להשפיע על ארה"ב להתנהג כרצונם יעלו את חמתו של האדם הממוצע מן השורה. אם חס וחלילה יקרה משהו (משבר כלכלי, מתקפת סייבר משתקת, מתקפת פולס אלקטרו-מגנטי, מתקפה גרעינית, מתקפת וירוס, התפרצות קטלנית של אבולה או מגיפה, וכדומה) הרי שהיהודים יוגדרו מיד כאשמים, וגורלם - גורלנו - יהיה בדיוק כפי שקרה החל בספטמבר, 1939.
בזו הישראלים למוסכמות, ובאה רשת אל ג׳זירה וחשפה לעולם כולו את מעשיהם הנלוזים. ניסו הישראלים להשפיע על ארה"ב למנוע את הפרסום, אך בימינו דבר כזה בלתי אפשרי. וכך, בדיוק ביום הבחירות, שיחררו לרשת את כל הפרקים של הסדרה, כך שכולם יוכלו לראותם ולהחליט בעצמם.
[למעוניינים, הרי אתם מופנים לכתבה הבאה של "אלקטרוניק אינתיפאדה"]
סדרה מרתקת, מעניינת, מאלפת, מלמדת, מסוכנת, אפלה ומאירה גם יחד. סדרה בה אנו מככבים, ועל כך עוד נשלם מחיר יקר ביותר - מחיר עצם קיומנו.

תאריך:  11/11/2018   |   עודכן:  11/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אשר שלאין
בהנחה שכניסת צה"ל לרצועה תהיה בלתי נמנעת, מוצע כאן מסר, שלם ואמין, שיועבר מראש לתושבים    קיים סיכוי שהסברה כזאת תשפיע על ההתייחסות וההתנהגות של חלק חשוב מהאוכלוסייה המקומית ביחס לעימות הצפוי
יוני בן-מנחם
אשרף נעאלווה, המחבל הרוצח מברקן, מציב אתגר בפני גורמי הביטחון של ישראל בעוד ארגון חמאס משווק אותו כ"גיבור לאומי". השב"כ במרוץ נגד הזמן, ללכוד את המחבל לפני שיבצע פיגועים נוספים
עומר כרמון
יועצו של אבו מאזן במכתב ברכה לחברת הקונגרס הראשונה ממוצא פלשתיני: "ניצחון של ערכי הצדק והשוויון. כל העם גאה בך ובהישגך"    רשידה טלייב תומכת בהפסקת הסיוע הצבאי של ארה"ב לישראל
עומר כרמון
ביקורת על העברת מזוודות הכסף המזומן לעזה: "החמאס ניצל נשים וילדים למען אינטרסים מפלגתיים"    מפלגת העם הפלשתינית: "מדובר בפדיחה לאומית"    הרוג בהתפרעויות החמאס לאורך הגדר    פלשתיני חדר לישראל והצית חממה
איתמר לוין
אליהו מועלם קרא לחטוף ולרצוח ערבים ושמאלנים בחודשי חטיפת הנערים וצוק איתן    ביהמ"ש קבע שיש להקל בעונש משום שכתב האישום הוגש שנה וחצי לאחר האירועים, ללא הצדקה
רשימות נוספות
השוני בבידוק בהר-הבית מוצדק  /  איתמר לוין
ביהמ"ש בירושלים ידון ב"אקילה לאורו"  /  איתמר לוין
בתי המחבלים ממשיכים לעמוד  /  עידן יוסף
זירת המאבק האמיתי  /  יוני בן-מנחם
הסכם אוסלו וירושלים  /  יוני בן-מנחם
עזה כמוות  /  אורי שרגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il