X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
80 שנה בדיוק אחרי חורבן בית הכנסת הגדול בעיר קלינינגרד (קניגסברג, בירת פרוסיה) ברוסיה, נחנך בית הכנסת מחדש קמפיין התרמה למען מכינת עלי, הצליח לאסוף 1.3 מיליון שקל בתוך שלושים שעות
▪  ▪  ▪
עמונה חוזרת [צילום: הלל מאייר/פלאש 90]

  • נמצא סידור תפילה מיוחד במחנה ההשמדה טרבלינקה. הסידור הגיע לידי מכון השואה והאמונה שם עולם. 67 ניצולים הצליחו לברוח אל החיים מטרבלינקה, מתוך כמיליון. על כריכת הסידור הנדיר, האדיר, כתב בעל הסידור את שמו: משה קמינקא. בצידו האחורי של הסידור כתב משה: אבא! נקמה! ביומן אישי שכתב משה פליקר מגטו האג, מתברר כי: נקמתנו תהיה הקמת ארצנו ויישובה על-ידי עמנו. זאת תהיה הנקמה היותר גדולה שיש בידינו לנקום. ובמאמר אישי זה, אוסיף: בחרבנו ובקשתנו, תרתי משמע, אנו נוקמים וננקום, כחוק כדת וכדין, את נקמתנו מאויבינו.
  • 80 שנה בדיוק אחרי חורבן בית הכנסת הגדול בעיר קלינינגרד (קניגסברג, בירת פרוסיה) ברוסיה, נחנך בית הכנסת מחדש. את חנוכת בית הכנסת ליוותה התזמורת הסימפונית המקומית, בקונצרט שניגן סימפוניה ישראלית של ד"ר ברוך ברלינר, 'בריאת העולם'.
  • את ילדותי אני מזכיר היום. נולדתי וגדלתי בלוד, ואני שמח מאוד שאולפנת צביה לוד הוכרזה כבית ספר מצטיין של מחוז מרכז ומייצגת את המחוז בפרס הארצי לשנת תשע"ט.
  • השבוע גזר בית המשפט הצבאי עונש של 35 שנות מאסר ופיצוי של מיליון ומאתיים וחמישים אלף שקל, על המחבל שהורשע בגרימת מוות בכוונה ורצח את סמ"ר טוביה ינאי וייסמן זצ"ל, בשער בנימין, לפני כשנתיים. פסק הדין ציין את גבורתו של הלוחם סמ"ר טוביה ינאי וייסמן בהיאבקו עם המחבלים.
  • קמפיין התרמה למען מכינת עלי, הצליח לאסוף 1.3 מיליון שקל בתוך שלושים שעות. קמפיין השנאה של יאיר נהוראי לסגירת מכינת עלי, נחל כישלון מוחלט לאחר שלושה חודשים של מסע הסתה ושנאה. לשנאה אין רייטינג ומימון.
  • בוטל חרם התיירות של AIRBNB על פרסום דירות נופש ביהודה ושומרון.
  • למיזם החברתי מספר 1 באמריקה הצפונית והדרומית יחד לשנת 2018, נבחר מיזם 'הלפרס', רשת חברתית מבוססת אפליקציה, שפותחה על-מנת להעניק סיוע מהיר לאנשים במצבי חרום ולהציל חיים. הרב מיכאל רובינשטיין הוא היזם והמנכ"ל של הלפרס, המתנהלת ללא כוונת רווח ומבוססת על תרומות וקהילת מתנדבים בלבד.
  • נרשם שיא עיתונאי חדש, כאשר ברל'ה קרומבי הצליח לראיין את אב הבית הנחבא אל הכלים, בעל שיא גינס באלמוניות, דני שרחטון, אב הבית של מכון מאיר בירושלים. 39 שנים הוא אבא והוא הבית של כולנו. דני יצא מאלמוניותו למען קמפיין מכון מאיר, שהוא קמפיין שותפות להרחבת המכון ולבניין שתי קומות חדשות בבניין הפנימייה.
  • בעמק הצבאים בירושלים חיים כיום 35 צבאים ארץ ישראלים, ואוכלוסייתם עולה בכל שנה. זהו ניצחון של אנשים טובים, ושל עירית ירושלים, שהקימו את 'פארק הצבאים' העירוני, שכולו מן הטבע ובתוך הטבע. האגמון בפארק משתרע על כ-30 דונם ומושך מגוון עופות מים נודדים. המקום שומר שבת. פתוח בשבת ובתחום העירוב. הכרכום הלבן פורח בו באלפיו. לצד הסתוונית הוורודה ורקפות.
  • עמונה חוזרת. נרכשו 40 דונם. יוקמו מחדש חוות חקלאיות. כבר עכשיו יש בשטח מטעי זיתים, כרמי ענבים, גודגדנים, פטל ועוד. עמונה ועמיחי צומחות יחדיו ועם ישראל חי.
  • בקיץ האחרון נחנך בערבה, נמל התעופה הבינלאומי השני של מדינת ישראל, ושמו "רמון". בטקס הסרת הלוט השתתפה רונה רמון ז"ל, והצטרפה לברכת "שהחיינו" של שר התחבורה. זו הברכה אליה התכוון משה פליקר מגטו האג: נקמתנו היא הקמת ארצנו ויישובה על-ידי עמנו. זאת היא הנקמה היותר גדולה שיש בידינו לנקום.
חורף גשום ושמח, חודש טוב והמשך חדשות טובות, בשורות טובות, ניסים ונפלאות, ישועות ונחמות.

תאריך:  25/12/2018   |   עודכן:  25/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ראובן לייב
שנת 2018 לא הותירה אחריה תקוות רבות לשנה שתבוא, והיא התאפיינה בגל של טרור איסלמיסטי ובאוזלת ידו המדינית של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ
יוסי אחימאיר
עם כל הכבוד לטראמפ ולהיילי, וההערכה למאמצי השלום שלהם, חדשניים ומקוריים ככל שיהיו, מפתיעים ומפתים ככל שיהיו, יש רק עקרון אחד שיש לו סיכוי להוביל להסכם שלום, וזהו דפוס המו"מ הישיר. אין שום אפשרות לכפות פתרון מבחוץ, להפריח לחלל האוויר המזרח-תיכוני בלון של תוכנית כלשהי, ולצפות ששני הצדדים יקבלו אותה
יוני בן-מנחם
מצרים מנסה לשמור על הרגיעה היחסית שהושגה ברצועת עזה ולא לאפשר גלישה להסלמה שתציג במערומיה את כישלון היוזמה המצרית. גם לארגון חמאס אין אינטרס בהסלמה, המטרה של חמאס היא לשמור על הרגיעה ברצועה ולפתוח חזית חדשה בשטחי הגדה
איתמר לוין
אומר שחתימתו על חוות דעת לפיה ניתן להחיל את "תקנת השוק" על 2,000 בתים בהתנחלויות, מלמדת שיש פתרון מידתי ומאוזן יותר מאשר החוק
איתן קלינסקי
בפרשת החיים בארצי סובלים מדמוניזציה של הזר אפריקנים, שהגיעו לישראל במנוסתם מרעב ואימה באפריקה    דמוניזציה של הזר בישראל זורעים בנאומים פופוליסטיים זולים כלפי הזר המוצג כסרטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il