X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נסראללה יודע שעוד מלחמה תהיה הרסנית יותר מקודמותיה ותעקור את חיזבאללה מן השורשים יש לזכור כי נסראללה הוא שאמר על מלחמת 2006: "לו הייתי יודע שכך תהיה המלחמה, לא הייתי חוטף 2 חיילים"
▪  ▪  ▪
סולטאן קאבוס [צילום: Andrew Caballero-Reynolds/Pool Photo via AP]

מי יציל את לבנון מ"המפלגה האלוהית"
עורך עיתון, אלסיאסה הכווייתי
אחמד ג'אראללה 30.11.2018
מצער לראות שלבנון, המדינה שהייתה דוגמה למופת בתחום החרות והקדמה, נמצאת בימים אלה על סף התהום. תהום של התדרדרות וריסוק המוסדות שאינם מסוגלים לרסן מפלגה ששולטת במדינה באמצעות נשק בלתי חוקי, שולטת במוסד הנשיאות, מכניעה את הפרלמנט ופועלת כדי לשדוד את הממשלה.
מפלגה זו סיבכה את לבנון בשלוש מלחמות הרסניות ופעולת בימים אלו כדי לגרור את לבנון למלחמה רביעית על-ידי השתוללות במנהרות שהיא חופרת. זאת למרות שחיזבאללה יודע שאינו מסוגל לגבור על ישראל וכי דעת הקהל הבינלאומית תומכת בישראל.
נסראללה יודע שעוד מלחמה תהיה הרסנית יותר מקודמותיה ותעקור את חיזבאללה מן השורשים. יש לזכור כי נסראללה הוא שאמר על מלחמת 2006: "לו הייתי יודע שכך תהיה המלחמה, לא הייתי חוטף 2 חיילים".
כווית לא תהיה האחרונה
קריינית אחד מערוצי הטלוויזיה בערבית שאלה את שר החוץ העומני יוסף בן-עלוי: מדוע נתניהו מבקר במסקט בירת עומאן? השר העומני השיב בנחישות: "ולמה נתניהו לא יבקר בעומאן, מה הבעיה? ישראל מדינה קיימת במזה"ת. מדוע ראש ממשלת ישראל לא יבקר בעומאן?
יחסי ישראל עם רוב מדינות ערב אינם בגדר סוד. מאז שסאדאת ביקר בירושלים ואפילו לפני הביקור, הדלתות של בירות ערב לא היו סגורות בפני ישראל. היו ביקורים חשאיים, כעת הכל גלוי. הביקור של נתניהו בעומאן חותר לפתרון שלום עם הפלשתינים ועם כלל הערבים.
גם אבו מאזן ביקר בעומאן לפני נתניהו, וזה אומר משהו. אנו הכווייתים חייבים לזכור שישראל תרמה לשחרורה של כויית מהכיבוש של צבאם. לכן, כווויית לא תהיה אחרונה בתחום נירמול היחסים עם ישראל.
"דע את האויב"
הפלשתינים אנשי "פתח" ובראשם אבו מאזן, מתעללים באחיהם הפלשתינים ברצועת עזה, ומונעים מהם את האמצעים המינימליים של הקיום, מפסיקים לשלם משכורות לעשרות אלפי עובדי ציבור, מקפיאים את התקציבים המיועדים לדלק ולשאר מצרכי היסוד. כל זה קורה כשישראל המכונה בפיהם "האויב הציוני", מספקת לשני מיליון עזתיים את הדלק ומצרכי היסוד האחרים. כ-600 משאיות עמוסות מצרכים עוברות מדי יום מישראל לרצועה, בשנה החולפת עברו 160 אלף משאיות כאלה.
הפרדוקס הזה, היה נושא למאמר של הסופר הלבנוני ח'אזם סאג'יה, שהתפרסם בעיתון "אלתיאחד" 13.10.2018: "הקריאה להחרים את כל מה שנוגע לישראל הוכיחה את עצמה כשטות, היא היא מאפשרת לאיבה לשלוט במידע. הסיסמה הערבית: "דע את האויב", מצמצמת בכוחה הצבאי של ישראל, אך עלינו להכיר את הפנים האחרים של ישראל, שהיא משגשגת, דמוקרטית. עלינו גם להכיר בישראל, שמספקת לשני מיליון פלשתינים ברצועה את צרכי מחייתם, בעוד שהרשות הפלשתינית מתעללת בהם".
גם השקר מחייב קצת הגיון
ד"ר ג'יבריל אלעבידי,
חוקר לובי עיתון אלשרק אלאוסט 17.12.2018
כותב המאמר יוצא חוצץ נגד ההנחה שירושלים היא בירת ישראל. להלן עיקר נימוקיו:
1. ירושלים אינה אלקודס.
- ירושלים אינה קיימת בפלשתין ואין לה קשר לפלשתין, וכי יש כאן טעות מכוונת שקושרת בין שתי הערים ירושלים ואלקודס.
- אם ירושלים אינה קיימת בפלשתין, אז היכן היא קיימת.
- אם הוא מכיר בעובדה שיש עיר בשם ירושלים אבל היא לא כאן, אז היכן היא?
2. הכותב טוען כי באלקודס יש נכסים לשלוש הדתות השמיימיות.
- השאלה היא: האם דת היהדות אינה דת שמיימית? והאם אפשר להתכחש לפסוקי הקוראן שמכירים ביהדות כדת מונותיאסטית ובתורה כספר קדוש.
3. הכותב מודה שהרומאים הרסו פעמיים את בית המקדש ובאחת הפעמים בפיקודו של טיטוס.
- השאלה היא: האומנם אפשר להרוס מבנה שאינו קיים כפי שטוען הכותב? אם הוא מכחיש את קיום בית המקדש, אז איך הוא נהרס?
זאת לדוגמה מיני רבות לשקרי הקיצוניים שטוענים נגד מדינת ישראל ובירתה ירושלים. זהו מאמר שבנוי על סתירות וניגודים. כדי לעכל שקרים, צריך להכליל בתוכם ולו טיפת היגיון. נשאלת השאלה: בעל המאמר שנושא תואר של דוקטור, האם הוא מאמין לשקריו? אמר ג'ורג' ברנארד שאו: "האסון של השקרן אינו בכך שהזולת אינו מאמין לשקריו, אלא בכך שהוא אינו מאמין לשקריו".
בתולות גן עדן
האיסלאמיסטים שמוכנים למות בתקווה להגיע לגן עדן וליהנות משבעים ושתיים בתולות, הם בשוק בימים אלה. איש דת מוסלמי, ח'אלד אלג'נדי, השמיע לאחרונה בשורה רעה עבורם. בתוכנית טלוויזיה טען כי אברי המין לא יהיו קיימים בעולם הבא. פשוט, הם ייעלמו. אי-לזאת, לא תהיה כל משמעות לזכיית השהידים המתאבדים בשבעים ושתיים בתולות לכל אחד. טענה זו מעוררת פולמוס ער בחוגי האיסלאמיסטים המאמינים בהפך הגמור מטענת ח'אלד אלג'נדי.
בתוכניתו "אולי יבינו" בערוץ המצרי, טוען אלג'נדי, כי בעולם הבא, אברי המין אין להם שום פונקציה, לכן, הם ייעלמו. מומחה לקבוצות האיסלאמיות, אדיב אלח'ביר אומר: "הקבוצות האסלמיות מנצלות את סוגיית המין כדי לגייס את הצעירים ובמיוחד אלה שסובלים מדיכוי מיני... בני אדם נהנים מהמין בשתי שיטות: או בקיום יחסי מין, או בהאזנה לסיפורי מין.
ארגונים ג'יהאדיסטים משתמשים בסיפורי מין ובהבטחה לקיומם בגן עדן, זאת כדי לגייס מתאבדים למתקפות טרור. הרשתות החברתיות במצרים עוסקות בתגובות על הנדון. רשתות האיסלאמיסטיות טענו שטענות אלג'נדי הן דמגוגיה שנוגדת את הדת.

תאריך:  28/01/2019   |   עודכן:  28/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלכי רוח בעולם הערבי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
העתונות הישראלית ממעטת מאד
דיווח מעניין  |  29/01/19 17:18
2
אני קורא לצה"ל
ארבקאן כפר כמא  |  29/01/19 17:55
3
דברי נסרללה2006הצטנעות=לא חרטה
ע_הראל  |  30/01/19 00:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
איתמר לוין
ברק אובמה החל ודונלד טראמפ ממשיך בריסוק מעמדה של ארה"ב במזרח התיכון. רוסיה היא כעת היחידה שיש לה יחסים טובים עם כל השחקנים
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס יבקר בחודש הבא בדמשק ויפגש עם הנשיא בשאר אסד לאחר נתק ממושך. ביקורו הצפוי של עבאס יעניק לגיטימציה פלשתינית לפשעי המלחמה שביצע בשאר אסד נגד בני עמו למורת רוחו של הרחוב הפלשתיני
עמוס גלבוע
כבעבר כל הפרשנויות האפוקליפטיות לא מחזיקות מים    ארה"ב תוציא אומנם את הכוח הקטן שלה, אך לא ממעבר טנף האסטרטגי    אינה זונחת את האינטרס המרכזי שלה: צמצום השפעת אירן וסילוקה מסוריה    לפי שעה גם הכורדים לא הופקרו לציפורני הטורקים
מרדכי ליפמן
פ. ויליאם אנגדהל: "אכן נרקמה תוכנית קונספירטיבית, במעורבות בריטית ואמריקנית, ובמיוחד בממשלת ג'ימי קרטר, נגד משטרו של השאה, התוכנית נועדה להגביר את הסלידה הציבורית האירנית מהשאה, על-מנת להמריץ הפיכה אזרחית"    "ממשל קרטר", כך טוען עוד אנגדהל, "החל לבקר את מדיניות ממשל השאה ולהפעיל עליו לחץ בינלאומי בטיעונים על הפרות בוטות של 'זכויות האדם'"
יורם אטינגר
מזכיר המדינה מייק פומפיאו והיועץ לביטחון לאומי ג'והן בולטון מתמקדים באיומים הכבדים על אינטרסים אמריקנים, כולל הבטחת קיום משטרים ערביים פרו-אמריקנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il